המסך המפוצל

מלך הכוכב 7 - נותרו 18

ארבעה מודחים, חמש מילים, שני מובילים וטבלה משוגעת. שימו לב! הטופס הנוכחי כולל שאלות שיש לענות עליהן עד יום חמישי

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 30-06-2009
20 תגובות

התאומים ג\'רפי, עדי כהן ואיה זהבי פייגלין הודחו מהנבחרת כבר לאחר סבב הסולואים הראשון, אבל את איש מכם הרי זה לא ממש מעניין. מה שכן מעניין זה מה קרה לטבלה, נכון?


אז כדי למשוך קצת את המתח, אספר לכם על חישוב שאלה מספר 2 מהטופס הקודם. מה, זה לא מעניין? אתם רוצים לדעת מה קרה בטבלה? טוב, נו. הנה היא - הטבלה המעודכנת.


נרגעתם? יופי, עכשיו בואו ננסה לנתח אותה קצת.


לראשונה מאז שהחלה תחרות \"מלך הכוכב 7\" יש לנו הפרש גדול יחסית בין המקום הראשון לשני ובין המקום השני לשלישי. רעות כבשה את הפסגה באמצעות 89 נק\' מרשימות שהשיגה בטופס הנוכחי, מה שהעלה אותה מהמקום השלישי. תשע נקודות שלמות לאחר מכן ניצב bosco שעלה למקום השני היישר מהמקום ה-12. באופן מפתיע, גם הוא לקח הפעם 89 נק\'. אל המקום השלישי זינק (זינקה?) almog30 שבאמצעות 99 נק\' עלה (עלתה?) לשם מהמקום ה-29(!). גם אביב נמצא במקום השלישי לאחר עלייה מתונה מהמקום השביעי. ההפרש בין המקום השני לשלישי עומד על 13 נק\'. אז מצד אחד, ההפרש בין המקום הראשון לשלישי עומד על 22 נק\', אבל מהצד השני, לחמשת המשתתפים שאחרי שני המובילים יש בין 245 ל-246 נקודות לכל אחד, והמצב בצמרת בכל זאת מותח מאוד. מה גם שהפער בין המקום השלישי לתשיעי עומד על 7 נק\' בלבד(!).


אגב, 99 הנקודות של almog30 הם לא שיא הטופס, אותו קבע ג\'וני שלקח 100 נק\', מה שעזר לו לעלות מהמקום ה-47 למקום ה-17.


תשובות הטופס הקודם: זהות המודחים ידועה. החישוב של שאלה 2 היה מסובך במיוחד וכאות הזדהות עם הפקת \"כוכב נולד 7\" שלא מסבירה את החישוב המדויק של שקלול ההצבעות, גם אנחנו לא נפרט את צורת החישוב (אבל אם מישהו ירצה לדעת, אפרט בהמשך, שלא כמו טדי הפקות). מבין שירי הסולו של בנים שממשיכים לשבוע הבא שמענו 17 פעם מילים מהשורש \"אהב\". מבין שירי הסולו של ארבעת המודחים שמענו לא פחות מ-19 פעמים את המילה \"לא\" (בכלל, המילה הזאת חוזרת בהרבה מאוד שירים. הגדיל לעשות ולדי, שאמר את המילה 11 פעמים, מתוכן שבע ברצף). מבחינת הממוצע, גם הפעם היה משעמם יחסית, כי שמענו 14 פעמים את המספר 1 (מתוכן 11 בשיר של איה) ועוד פעמיים את המספר חצי, כך שהממוצע עמד על 0.9375. מרשים ומטופש.


כרגיל, עדיין לא מאוחר להצטרף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. חשוב להדגיש: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק.


מדי שבוע יפורסם טופס באתר. בכל טופס יוצגו שאלות, כל תשובה נכונה מזכה בנקודות. אין שום צורך לבחור מועמד מועדף, למעשה אין צורך אפילו לצפות בתוכנית. כל מה שצריך לעשות זה לשלוח את טפסי התחרות. על חלק מהשאלות נקבל תשובות בשלבים מאוחרים יותר של התוכנית, ורק אז יחושבו נקודות אלה.


תזכורת לגבי המילוי האוטומטי: מי ששכח למלא שני טפסים ברציפות או יותר - לא מופיע בטבלה. כל משתתף חדש שימלא לפחות שני טפסים ברציפות יקבל מילוי אוטומטי על הטפסים שהחמיץ.


הטופס הנוכחי מתייחס גם לתוכנית \"הצילו, אני כוכב נולד\" שתשודר ביום חמישי הקרוב בערוץ 24 בשעה 21:30, וגם לשתי תוכניות האולפן הבאות של \"כוכב נולד 7\" שתשודרנה בימים ראשון ושני, 5/7/09 ו-6/7/09. את השאלות הקשורות לתוכנית בערוץ 24 יש לשלוח עד יום חמישי בשעה 20:00 (כמובן שמי שמעוניין יכול לשלוח את הטופס במלואו עד למועד זה). בכל מקרה, יש לשלוח את הטפסים עד יום ראשון בשעה 20:00 (כלומר, שעה לפני פתיחת התוכנית).


 


מלך הכוכב 7 - טופס מספר 7


הצילו, אני כוכב נולד
1. מבין ארבעת המודחים, מי ינצח בתוכנית בערוץ 24?
לרשותכם 20 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 20 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המודח שינצח יעניק לכם את הנקודות ששמתם עבורו:

ירדן ג\'רפי: איה זהבי פייגלין:
עידו ג\'רפי: עדי כהן:

2. ארבעת המודחים צפויים לשיר שירים חדשים. כמה פעמים נשמע את המילה \"אני\" בשיריהם? (המנחש הקרוב ביותר יזכה ב-6 נק\'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-4 נק\', הבא אחריו ב-3, וכן הלאה).
מספר הפעמים בהם נשמע את המילה \"אני\":

התוכניות עצמן
3. מי יהיו השניים שיודחו בשתי התוכניות הבאות?
לרשותכם 120 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 120 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם, אבל אין לתת יותר מ-60 נקודות לאף מתמודד.

אור קולנברג: לירן דנינו: אמור עמוסי:
דניאל תבורי: אלחי רפואה: עומר אדם:
רוני דלומי: מזל פיקדו: חובי סטאר:
פאולה ולשטיין: מורן מזוז: ראם כהן:
מיי פיינגולד: שגיא אוסי: אושרי אלמוריש:
דניאל ברזילי: ולדי בלייברג: תומר ישעיהו:

4. מי יהיו המועמדים המועדפים על השופטים בכל אחת מהתוכניות?
לרשותכם 40 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 40 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המתמודד שיזכה בתואר הביצוע המצטיין השבועי יזכה אתכם ב-125% מהניקוד שתשימו עבורו, המתמודד השני שיזכה בתואר הביצוע המצטיין של הערב יזכה אתכם ב-100% מהניקוד. עבור המתמודדים האחרים, כל שופט שידרג מתמודד כלשהו במקום הראשון יעניק לכם 20% מהנקודות, וכל שופט שידרג מתמודד במקום השני יעניק לכם 10% מהנקודות.

אור קולנברג: לירן דנינו: אמור עמוסי:
דניאל תבורי: אלחי רפואה: עומר אדם:
רוני דלומי: מזל פיקדו: חובי סטאר:
פאולה ולשטיין: מורן מזוז: ראם כהן:
מיי פיינגולד: שגיא אוסי: אושרי אלמוריש:
דניאל ברזילי: ולדי בלייברג: תומר ישעיהו:

5. מגבלת חמש המילים: בשתי תוכניות האולפן הראשונות, נקבעה מכסה של חמש מילים עבור כל ביקורת על מתמודד עבור שני שופטים מתחלפים מתוך חמישיית השופטים. בשתי התוכניות הללו הצליחו השופטים לשמור על המגבלה רק 18 פעמים מתוך 44 \"ניסיונות\" לשמור על המגבלה. דנה וגל הצליחו חמש פעמים כל אחד, כשמרגול הצליחה רק פעמיים. מה יקרה בשתי התוכניות הבאות?לרשותכם 30 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 30 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. האפשרות שתתרחש תזכה אתכם בניקוד ששמתם לידה

מגבלת חמש המילים תבוטל:
תהיה מגבלה, אבל של פחות מילים:
תהיה מגבלה, אבל של יותר מילים:
לא תהיה מגבלה, אך שני השופטים יצטרכו לתת ציון במקום ביקורת:
גל יצליח לעמוד במגבלה הכי הרבה פעמים:
צדי יצליח לעמוד במגבלה הכי הרבה פעמים:
צביקה פיק יצליח לעמוד במגבלה הכי הרבה פעמים:
מרגול תצליח לעמוד במגבלה הכי הרבה פעמים:
דנה תצליח לעמוד במגבלה הכי הרבה פעמים:

6. מבין שירי הסולו של בנות שלא תודחנה בשבוע הבא, כמה פעמים תופיע המילה \"לא\"? מבין שירי הסולו של בנים שיתמודדו ביום שני כמה פעמים תופיע מילה מהשורש \"הלך\"? כמה צבעים שונים נשמע בשירי המתמודדים ביום ראשון? כמה מהמתמודדים ינגנו על כלי נגינה כלשהו? (המשתתף שידייק בכל שאלה יזכה ב-8 נק\'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-6 נק\', הבא אחריו ב-5, וכן הלאה).
מספר הפעמים בהם נשמע את המילה \"לא\":
מספר הפעמים בהם נשמע מילה מהשורש \"הלך\":
מספר הצבעים השונים:
מספר המתמודדים שינגנו:

שאלות הבונוס
7. מבין המתמודדים, מי יקבל הכי הרבה פעמים את התואר \"הביצוע המצטיין של הערב\"? (שווי השאלה: 20 נק\')
המתמודד שיזכה בתואר הכי הרבה פעמים עד סוף העונה:

8. מי יהיה המתמודד האחד שיחזור לנבחרת בשלב מתקדם לאחר שהודח מהנבחרת וניצח בכל תוכניות \"הצילו, אני כוכב נולד\"? מי יסיים את העונה במקום השישי? מי יסיים את העונה במקום השביעי?
כל ניחוש מדויק מזכה ב-20 נק\'. אם טעיתם בהפרש של מקום אחד, לדוגמא, אם ניחשתם שמישהו יסיים שישי והוא סיים שביעי או חמישי תקבלו 10 נק\'. אם טעיתם בהפרש של שני מקומות, תקבלו 5 נק\'.

המודח המנצח:
מקום שישי:
מקום שביעי:

9. בנבחרת נותרו 12 בנים ו-6 בנות. כמה בנים יישארו בנבחרת כשיישארו בה שישה מתמודדים? (שווי השאלה: 12 נק\').
מספר הבנים שיישארו מבין ששת האחרונים:


כינוי 
אימייל