המסך המפוצל

מלך הכוכב 7 - מחנה האימונים א\'

מאה מתמודדים עלו לשלב מחנה האימונים של \"כוכב נולד 7\". איך הם ישרדו אותו? ומה המצב בטבלה?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 09-06-2009
23 תגובות

אז שרדנו את השלב הראשון של האודישנים (כולל פרק מייגע במיוחד בארה\"ב). קודם כל, למי שלא יכול להתאפק, הנה הטבלה המעודכנת.


תשובות לטופס השלישי: בשתי התוכניות קיבלנו סה\"כ 46 מתמודדים, ראינו 12 פעמים את החותמת המבוקשת \"עבר\" (מתוכן ארבע פעמים באותו רגע בתוכנית של אתמול), 27 פעמים את החותמת \"לא עבר\". שישה מהשירים ששרו הנבחנים היו בשפה שאינה עברית (ארבעה בתוכנית הראשונה, שניים בשניה) וצביקה פיק, שבכלל לא היה בתוכנית הראשונה, דיבר ממש הרבה בתוכנית השניה - שבעה מהמתמודדים קיבלו ממנו התייחסות שהיתה ארוכה משתי מילים. הישג מרשים.


כרגיל, עדיין לא מאוחר להצטרף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. חשוב להדגיש: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק.


מדי שבוע יפורסם טופס באתר. בכל טופס יוצגו שאלות, כל תשובה נכונה מזכה בנקודות. אין שום צורך לבחור מועמד מועדף, למעשה אין צורך אפילו לצפות בתוכנית. כל מה שצריך לעשות זה לשלוח את טפסי התחרות. על חלק מהשאלות נקבל תשובות בשלבים מאוחרים יותר של התוכנית, ורק אז יחושבו נקודות אלה.


לגבי המילוי האוטומטי:


1. מי ששלח רק את הטופס הראשון ומאז לא מילא טופס, לא מופיע בטבלה.


2. מי שפספס את הטופס הראשון, אך מילא את שני הטפסים הבאים, קיבל נקודות נוספות בצורת מילוי אוטומטי של הטופס הראשון.


3. מעתה, כל משתתף חדש, יקבל מילוי אוטומטי של כל הטפסים הקודמים, רק אם ימלא לפחות שני טפסים ברציפות (לדוגמא: אם מישהו מילא רק את הטופס השלישי ואת הטופס הנוכחי - הרביעי - הוא יקבל את הניקוד עבור שני הטפסים הראשונים רק לאחר חישוב נקודות הטופס הרביעי).


4. אחרי 16 הנקודות העלובות ש\"השיג\" המילוי האוטומטי בטופס הראשון, זכה הקוף החביב שלנו ב-28 נק\' בכל אחד משני הטפסים הבאים (זה די מעליב, האמת. הטופס ששלחתי בשמי והשקעתי בו מחשבה זכה רק ב-17 נקודות. את הטופס האוטומטי מילא התת-מודע שלי, שכנראה חכם ממני). אז כן, זה נראה כאילו לא שווה בכלל למלא טופס ועדיף לקבל את הניקוד האוטומטי. אבל קחו בחשבון ששאלות הבונוס עומדות \"להפיל\" את הקוף שלנו ולתת לו מעט מאוד נקודות, בעוד למשתתף רגיל, עם ניחוש מושכל יותר, יש סיכויים גבוהים יותר להשיג נקודות בונוס רבות. בקיצור, למלא בעצמכם טופס משתלם בטווח הארוך במשחק הזה. יתכן שבטפסים הבאים זה ישתלם גם בטווח הקצר (רמז, רמז)... אגב, יש גם דוגמאות לממלאים מעט מוכשרים יותר ממני. שימו לב ל-offekg למשל, שלקח 37 נק\' מהטופס הנוכחי ועלה מהמקום ה-63 למקום ה-35.


שתי התוכניות הבאות של \"כוכב נולד 7\" הן תחילתו של שלב \"מחנה האימונים\" המפרך. התוכניות תשודרנה בימים ראשון ושני, 14/6/09 ו-15/6/09. יש לשלוח את הטפסים עד לפתיחתה של התוכנית שתשודר ביום ראשון.


מלך הכוכב 7 - מחנה האימונים א\' וב\' - טופס מספר 4


1. כמה שירים שונים ישירו המתמודדים בתוכנית האודישנים של יום ראשון? כמה הם ישירו בתוכנית של יום שני? (כלומר, לא כולל השירים המושמעים ברקע ולא כולל שיר האודישנים. המשתתף שידייק במספר בכל תוכנית יזכה ב-15 נק\'. המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר בכל תוכנית יזכה ב-12 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-11, וכן הלאה) .
מספר השירים בתוכנית של יום ראשון:
מספר השירים בתוכנית של יום שני:

2. כמה מתמודדים יוצגו בפנינו, אך לא יעברו אל הנבחרת בשתי התוכניות הקרובות ביחד? (הכוונה היא למתמודדים שנשמע אותם מבצעים שיר שטרם ביצעו באודישן המקורי שלהם. המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר יזכה ב-10 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-8, הבא אחריו יזכה ב-7 וכן הלאה)
מספר המתמודדים שלא יעברו אל הנבחרת:

3. מבין המשתתפים שיעברו אל הנבחרת בשתי התוכניות הקרובות, כמה יהיו בנים? כמה יהיו בנות?(לשם השוואה, בשלב דומה בשנה שעברה, הוצגו בכל תוכנית כ-6-7 מתמודדים שנכנסו לנבחרת, כך שאנו צפויים לקבל כ-10-14 מתמודדים שיעברו לנבחרת בשתי התוכניות הקרובות יחד. המשתתף שידייק בכל שאלה יזכה ב-8 נק\'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-6 נק\', הבא אחריו ב-5, וכן הלאה).
מספר הבנים שיעברו בשתי התוכניות הבאות:
מספר הבנות שתעבורנה בשתי התוכניות הבאות:

4. עבור כמה מהמתמודדים יתנהל ויכוח סוער בין דנה אינטרנשיונל לשופט אחר אחד או יותר אם להעבירו אל הנבחרת או לא? (המשתתף שידייק יזכה ב-7 נק\'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-5 נק\', הבא אחריו ב-4, וכן הלאה).
מספר המתמודדים שעבורם יתנהל ויכוח בין דנה לשופט אחר:

5. בכמה מהשירים שישירו המתמודדים בשתי התוכניות הבאות גם יחד נשמע את המילה \"לילה\"? בכמה מהשירים נשמע צבע כלשהו? כמה מהמתמודדים יבחרו לשיר שיר של זמרת מפורסמת כלשהי? (המשתתף שידייק יזכה ב-5 נק\'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-3 נק\', הבא אחריו ב-3, וכן הלאה).
מספר השירים בהם נשמע את המילה \"לילה\":
מספר השירים בהם נשמע צבע כלשהו:
מספר השירים של זמרת כלשהי:

שאלת הבונוס
6. מבין המשתתפים שעברו בתוכניות האודישנים החמישית והשישית, מי יגיע הכי רחוק? לרשותכם 100 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 100 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. ככל שמשתתף ששמתם לידו נקודות יגיע יותר רחוק, כך תזכו ביותר נקודות ע\"פ המפתח הבא: ניקוד ששמתם ליד המשתתף שהגיע אל נבחרת העונה, אך יודח בשבוע ההדחות הראשון, יזכה אתכם ב-100% מהנקודות. אם הוא יודח בשבוע ההדחות השני, תזכו ב-110%. כל שבוע נוסף יעלה את הניקוד ב-10% נוספים. הגעה לחצי הגמר תזכה ב-200% מהנקודות. המקום השלישי יזכה ב-220%, המקום השני יזכה ב-250% והכוכב הנולד ב-300% (כלומר פי 3 מהנקודות ששמתם עבורו)

פאולה ולנשטיין: שרה: \"ניגע אל החלום\". ליוותה את עצמה בפסנתר בני יורק. לאחר מכן שרה שיר מקורי באנגלית:
רועי מטלון: שר: \"נוצה ברוח\" במועדון וונגרד בארה\"ב ולאחר מכן מול קהל:
הראל אמיד: חזן בן 39. שר: \"ניגונים\" - פניה ברנשטיין ואת שיר האודישנים:
דודי אמר: שר: \"ירח\" - שלמה ארצי. בן 16.5. גל אמר עליו שהוא \"ילד פלא\". מרגול לא הסכימה:
תומר ישעיהו: שר: \"אגדת דשא\":
זבוב עם גרוב: שרו: \"סנדרין\" - שיר \"מקורי\" באנגלית. עלו לאודישן מחופשים:
אשד אש: שר: \"רנה\" - אריאל הורוביץ. היה האם סי ראפר המשוגע עם המבטא האמריקאי ששר את השיר על אניה בוקשטיין, אך ניסה להכחיש זאת:
יהודה פינטו: שר: \"שמחות קטנות\" - עמיר בניון ב\"מועדון הפלקה\":
איתן ברזילי: שר: \"הפנים הרכות\" - זוהר ארגוב ב\"מועדון הפלקה\":
ולדי בלייברג: שר: \"יידישע מאמא\":


כינוי 
אימייל