המסך המפוצל

שבת, 9/5/09

המשפט של איימי, המירוץ למיליון, אחד נגד מאה, גומרות הולכות, אמריקן איידול, הוליווד הילס, השרדות 10: איי הפנינה, זירת הפשע: לאס וגאס, טייכר וזרחוביץ\'. ב-HOT: ילדי האנרכיה, המגן, הדייט שתקע אותי. ב- yes: מצפן הזהב, נמלטים, שני גברים וחצי, איך פגשתי את אמא, בטלסטאר גלקטיקה.

מאת: roswella

פורסם: 08-05-2009
24 תגובות


לרגל יציאת הסרט החדש \"סטאר טרק\" בארץ (יום לפני ארה\"ב. הא-הא!) - שלושה מסרטי מסע בין כוכבים ב- Hot אקשן
14:30 מסע בין כוכבים. הסרט הראשון בסדרת סרטי המד\"ב המצליחים. האנטרפרייז נשלחת לעצור עננת אנרגיה שנמצאת במסלול התנגשות עם כדור הארץ. 1980.
16:35 מסע בין כוכבים 2: זעמו של חאן. חאן, אויבו המושבע של קירק, משתלט על מכשיר מסוכן שיכול להפוך לנשק קטלני, וספוק מסכן את חייו על מנת לעצור אותו. 1982.
18:25 מסע בין כוכבים 3: החיפוש אחר ספוק. צוות האנטרפרייז גונב את הספינה, אשר אמורה להיהרס, ויוצא למסע כדי להחזיר את גופתו של ספוק לכוכב מולדתו ולאחד אותה עם רוחו. 1984.





לקראת יום האם שיחול מחר ב-10 במאי (לפחות בארה\"ב...), החלטתי לתקן את האפליה המתמשכת, ולציין היום לראשונה מועד חדש, המוקדש לכל הלא-אמהות באשר הן: Not A Mother\'s Day.  לכו לחגוג כל הלילה ולישון עד אחה\"צ. אל תבשלו כלום, צאו לאכול במקומות נטולי ילדים! לבשו שוב את החולצה שלבשתן אתמול, שעדיין נקייה מסימני פליטה או שוקולד מרוח. צאו מהבית בהחלטה של רגע מבלי לחפש בייביסיטר. צאו לטיול רגלי בפארק בלי לארוז שלושה תיקים לפני כן. עשו סיבוב בקניון תוך שמירה על מרחק מירבי מאזור הפעילויות לילדים קטנים. בערב שבו בסלון על הספה הלבנה הנקייה, עם כוסית יין טוב וצפו בטלוויזיה בתוכניות לא מדובבות וכאלו שלא קשורות בשום אופן לאורנה ומשה דץ.

Happy Not A Mother\'s Day!