המסך המפוצל

עולמות 2009

בכנס עולמות השנתי יוצגו שתי הפקות מקור נוצצות. אתם באים, נכון?

מאת: המערכת

פורסם: 30-03-2009
4 תגובות

בכנס עולמות הקרוב, שייערך בחוה\"מ פסח, 11-13 באפריל, יוצגו לראשונה שתי הפקות מקור שקשורות לבאפי-וורס ולטלוויזיה בכלל. הראשונה היא המחזמר המקורי \"מותו וחייו של ליאם או\'לירי\", שמגולל את סיפורו האמיתי של אנג\'ל, מחייו כליאם או\'לירי, צעיר מהעיירה גאלווי באירלנד, דרך הפיכתו לאחד הערפדים הרצחניים ביותר שידעה ההיסטוריה, ועד השבת נשמתו והתמודדותו עם מעשיו. במחזמר ישתתפו דמויות מוכרות כמו באפי, קורדיליה, דרלה, ספייק ודרוסילה, כמו גם דמויות חדשות.


המחזה מתרחש אחרי סוף העונה החמישית של \"אנג\'ל\", כשבאפי מגיעה ללוס אנג\'לס נחושה בדעתה להחזיר את אנג\'ל לחיים. קורדיליה, המגיעה מעולם המתים כדי לעצור אותה, מלווה את באפי במסע בו היא מגלה על עברו של אנג\'ל ולומדת על משפחתו, על אהבתו הראשונה, על משפחת הערפדים המורחבת שהקיפה אותו - דרלה, ספייק ודרוסילה, על הבחירות שבחר ועל המבחנים הרבים שנאלץ לעמוד בהם. בסיום המסע, יאלצו באפי וקורדיליה להתעמת עם בחירתן שלהן ולהחליט על גורלו של אנג\'ל.


\"מותו וחייו של ליאם או\'לירי\"
מוצ\"ש, 11/4/09, בשעה 21:00.
יום שני, 13/4/09, בשעה 21:00.



מתוך החזרות למחזמר


 



ההפקה השניה היא הסרט \"אנג\'ל: יום במשרד\" שמשלב בין העולם העל-טבעי של \"אנג\'ל\" ו\"באפי קוטלת הערפדים\" לבין הפורמט המינימליסטי של \"המשרד\". חובבי \"אנג\'ל\", גם אלו שלא מכירים את \"המשרד\", יזכו לראות את הדמויות האהובות עליהם מזווית חדשה ומצחיקה. בכל אחת מהדמויות הוטמע אופיה של דמות מ\"המשרד\", כך שגם חובבי \"המשרד\" יקבלו כ-45 של הנאה צרופה.


\"אנג\'ל: יום במשרד\" מתרחש במהלך עונתה החמישית של הסדרה, כשאנג\'ל משמש בתור המנהל האזורי של \"וולפראם והארט\" סניף לוס אנג\'לס. צוות צילום מיוחד מגיע לתעד יום עבודה שגרתי ומוצא את אנג\'ל, ספייק, ווסלי, פרד, הרמוני וחברים נוספים בצרות, כשהבוסים שמעליהם מתחילים להציק.








פרומואים נוספים


\"אנג\'ל: יום במשרד\":
יום ראשון, 12/4/09, בשעה 20:00.
יום ראשון, 12/4/09, בשעה 21:00.
יום שני, 13/4/09, בשעה 14:00.
יום שני, 13/4/09, בשעה 15:00.



לכבוד המאורע המרגש, גאה \"המסך המפוצל\" להציג בבכורה אינטרנטית את הפרומואים המשותפים לשתי ההפקות הללו ומפציר בכם ללכת לצפות בהן.





































 





אתם מוזמנים להצביע בסקר שבעמוד הראשי, מעניין אותנו לדעת כמה אנשים יגיעו.