המסך המפוצל

המסך המפוצל 2009

אחרי כמעט שבע שנים, המסך המפוצל עולה בגירסה רעננה. זה המקום לקרוא ולהבין מה קורה, להגיב ולהתייחס.

מאת: שגיש

פורסם: 20-01-2009
144 תגובות

ברוכים הבאים חברים, למסך המפוצל גירסה 2009.

עדכון הגירסה האחרון של המסך המפוצל התרחש אי שם בשנת 2002, ועכשיו, כמעט שבע שנים אחרי, אנחנו גאים להציג בפניכם את המסך המפוצל הרענן.

אז מה בעצם השתנה?

למראית עין נדמה שרק העיצוב רוענן, אבל האמת היא שהאתר, שתוכנת כאמור לפני כשבע שנים על ידי כותב שורות אלה, עבר שכתוב מקיף ויסודי. ייעלנו את הקוד מאחורי הקלעים ומלפניו מכמה סיבות. הראשונה, ליישר קו עם הטכנולוגיה ושנות האלפיים ועשר, לייצר קוד תקני וסטנדרטי שכל הדפדפנים יאהבו, ליצור סמנטיקה נכונה בעמודים, מערכות ניהול תוכן יעילות, לספק עמודי אינדקס חדשים שיקלו על הגלישה באתר (תגיות למשל), לתקן באגים ישנים שאי אפשר היה לעבוד עליהם בגירסה הקודמת (סקרים ומתמשכים), ובראש ובראשונה להתחדש. הגיע הזמן, תסכימו איתנו.

מה עכשיו?

אנחנו בגירסת בטא. האתר נכתב מחדש מן המסד ועד הטפחות בשפה תכנות שונה ובסטנדרטים אחרים. לא יורחב בדיבור טכני, רק נאמר שהשינוי הוא מהותי. אי לכך יתכן שבתקופה הקרובה יצוצו באגים שונים ולא הכל יעבוד חלק. לכן אנחנו צריכים את עזרתכם באיתור ובדיווח על אותם באגים, כמו גם נשמח לקבל פידבק על האתר החדש, העיצוב, ובמיוחד נשמח לקבל רעיונות חדשים ליישום במסך המפוצל, עכשיו כשאנחנו בשוונג של הפיתוח.


לצורך כך הקמנו פורום מיוחד, פורום תמיכה טכנית, שם תוכלו לדווח על תקלות שנתקלתם בהן. נציין שבשלב זה הפורומים טרם עברו עדכון, וימשיכו לעבוד במתכונתם הישנה עד שנייצב את אתר המגזין ונטפל גם בהם.


פידבקים, הערות, טענות ופרחים, אפשר ורצוי לפרסם בתגובה למאמר זה.

בהצלחה לכולנו.