המסך המפוצל

חנון זה לא רק אייקון

לרגל החגים, \"המסך המפוצל\" גאה להציג: ראיון מיוחד עם נמרוד רייס, \"היפה והחנון\", המתמודד שכנראה הכי ראוי לזכייה

מאת: bosco

פורסם: 10-10-2008
26 תגובות
רוב תוכניות הריאליטי נוטות לייצר כוכבי אינסטנט שבולטים בנוכחותם מעל שאר המשתתפים, בכך שהם מייצגים איזשהו סטראוטיפ מוקצן של דמות אנושית כלשהי. דן מנו הוא עורך הדין התחמן, יוסי בובליל הוא הערס בעל התובנות, ויש גם אחרים, שכבר שכחנו איך קוראים להם כי התוכניות שלהם שודרו לפני יותר משנה.

ב"היפה והחנון" צצו ועלו גיבורי תרבות מסוג חדש, כאלה שבדרך כלל לא זוכים לזמן מסך מחוץ לשעשועוני טריוויה - החנונים. בעבר, ייצוג החנון בטלוויזיה (וגם בקולנוע) היה מאוד פשוט. סוג של סטיב ארקל עם המכנסיים הגבוהים, מגן העטים בכיס, והמשקפיים. בשנים האחרונות, יש שאומרים בעקבות פריחת תחום ההייטק והשתלטותם על העולם, החנונים מקבלים מקום לגיטימי יותר בחברה, ובעקבות כך גם בתרבות. הייצוג שלהם במדיה אמיתי יותר ומגוון יותר. מגוון, כי יש יותר מדי סוגים שונים של חנון מכדי למנות (מצריך כנראה כתבה שלמה נפרדת על תדמית הגיק העכשווי בטלוויזיה).

צפיה שטחית ראשונה ב"היפה והחנון" עלולה לגרום לצופה לחשוב שחזרנו לאותה תקופה ישנה בה הסטראוטיפים מוקצנים, והחנון הוא מושא לצחוק וללעג. אבל בדיוק ההפך הוא הנכון, והפורמט המבריק שהמציא אשטון קוצ'ר הוא אחד מכלי השרת הטובים ביותר של תדמית החנון החדש. מה שמתחיל בתוכנית בצורה הכי שטחית האפשרית, הופך במהרה להיות עמוק ומרגש, ומראה שבעצם כולנו לא כל כך שונים ומאחורי המראה החיצוני והרושם הראשוני יש הרבה יותר. ומה שנכון לגבי החנונים, נכון גם לגבי התוכנית עצמה. המראה ראשוני מטעה, וצריך זמן להכיר ולהבין את העומק מאחורי הדברים.

ב"היפה והחנון", למי שלא יודע, עשר בחורות יפות ומאותגרות ידע מצוותות לעשרה בנים אינטיליגנטיים ומאותגרים חברתית. הם מתמודדים יחד במשימות ונאלצים לקבל האחד את השני ולהתגבר על הפערים.
התוכנית, שזוכה לרייטינג לא רע בכלל עבור ערוץ 10, יצרה לא מעט מטבעות לשון חדשים (בעיקר באדיבות רוקסן) וגם כמה גיבורים הזויים חדשים, כמו איציק "היי בנות" קסאפו, אבל יותר מהכול, היא הראתה לנו שהחנונים שולטים.

אחד השולטים האלה הוא נמרוד רייס, בן 25, כנראה המתמודד הכי ראוי לזכייה, שעד שהגיע לתוכנית העדיף להעביר את זמנו כלזרוס, בן דמותו בעולם הוורקראפט, אבל מאז שחזר מאילת, הוא גם עושה דברים אחרים. כמו לשחק גיטר הירו.

נמרוד נהנה מהפופולריות החדשה לה הוא זוכה, אבל עדיין מובך קצת כשמזהים אותו ברחוב או מבקשים ממנו חתימה. אנו נפגשים לשיחה אינטימית על התוכנית. נמרוד משועשע כהרגלו, ולא מהסס לענות לכל שאלה נוקבת.



איך הגעת לתוכנית?
אתה רשמת אותי (צוחק). איזו שאלה משוחדת. אתה מוזמן לכתוב שזה הכול בזכותך.

סבבה. איך היה תהליך הקבלה לתוכנית?
באופן כללי היו שני שלבים של אודישנים מצולמים. אחריהם היה תחקיר עומק ופסיכולוגית ו... ישיבת סטיילינג שאתה בא עם כל הבגדים שלך בשקיות כמו איזה מוכר בשוק ופורש אותם על שולחנות. זה נראה כאילו יש בזאר של הארון שלך, ואומרים לך מה מותר להביא ומה אסור להביא.

אז חווית הריאליטי לא פשוטה כמו שהיא נראית. כשחזרת סיפרת שמוזר להתרגל לחיים ללא מצלמות מחדש. ללכת לישון בלי אור, ללכת לשירותים בלי לבקש רשות...
כן, ריאליטי זה וואו, זו חוויה קשה. זה נראה שאנחנו מכייפים לנו, ובאמת כייפנו חלק מהזמן, אבל צילומים זו עבודה קשה. זה לקום כל יום בחמש בבוקר, לעבור איפור, הלבשה, שיער. אחרי זה כל היום נוסעים מלוקיישן ללוקיישן וצריך לצלם ואז יש בעיית סאונד ואז השמש זזה אז צריך לתקן את התאורה, זה הרבה עבודה. הולכים לישון נורא מאוחר, וכל הכבוד לאנשי ההפקה שעושים את זה כי זה לא פשוט, זה מאוד תובעני.

יצא לך לראות פרקים של "היפה והחנון" האמריקאי לפני שהגעת לתוכנית?
לפני התוכנית לא ראיתי. אחרי שחזרתי מאילת היה לי הרבה זמן פנוי בבית, אז אמרתי טוב בוא נראה על מה כל הרעש. ראיתי את העונה הרביעית והחמישית ונשבתי בקסמם. היו גם הרבה משימות שהיו מאוד דומות למשימות שאנחנו ביצענו ודמיינתי איך זה ייראה על המסך כשייראה שם אותנו.

ולצפות בריאליטי באופן כללי?
נראה לי שאחרי שאתה משתתף בריאליטי אחד, אתה לא יכול לצפות יותר בריאליטי כי אתה רואה את כל הדברים האלה שלא רואים בטלוויזיה. הנה פה בטח עומד הצלם, זו זוית מכאן, פה עשו השלמה, אז חווית הריאליטי הרסה לי את כל הצפיה בריאליטי, אבל בהתחשב בזה שאני לא רואה הרבה טלוויזיה גם ככה אז זה לא משנה.

לא חששת מהתדמית שתווצר לך? לצאת בעצם "חנון" מול כל המדינה?
כשזה התחיל קראו לתוכנית היפה והגאון, כך שלצאת גאון מול כל המדינה זה לא רע. אבל למרות שזה נאמר בצילומים מספר פעמים, "היפה והגאון", אנחנו ידענו שזה יהיה שם טיפה שונה, אמרו שזה שם זמני, ואין לי עם זה שום בעיה. אני חושב שהשם "היפה והחנון" מייצג טוב.

אבל אתה לא באמת חנון.
מה זה באמת חנון?

לא יתפסו אותך חי באייקון, למשל.
זו ההגדרה לחנון? מי שחנון הולך לאייקון? ואם לא הלכתי לאייקון כי הייתי מול WOW ורציתי להרוג עוד איזה שישה גובלינים? כל אחד וההגדרה שלו.

אבל אתה חייב להסכים שהגדרת ה"חנון" כפי שהתוכנית מציגה זה החנון בעל המוגבליות החברתיות, ובתחום הזה אין לך כל כך בעיה. לדבר עם בנות המין השני למשל.
זה לא רק זה. נכות חברתית זה לא רק תקשורת עם נשים. זה עניין גם של העדפות חברתיות. אם אתה מעדיף לשבת מול המחשב במקום... לא יודע, לצאת עם חברים שלך, אני חושב שזה גם איכשהו נחשב לנכות חברתית. התוכנית לאו דווקא באה לחפש בדיוק את הסוג הזה של אנשים שמעולם לא נגעו באישה או מארגנים דברים באייקון. זה ללכת על כל מיני טיפוסים. וזה באמת מה שיש בתוכנית.

מה לגבי אלה שאומרים שהתוכנית מנציחה את הסטראוטיפ החנוני ואת זה של הבחורה היפה הטיפשה?
זה קשקוש ומי שאומר את זה הם חבורת קנאים שלא ראו את התוכנית ולא מבינים שמדובר בתוכנית בידור. יותר מזה, היה בלוג של איזו פמיניסטית שפנתה לשדולת הנשים לפעול נגד התוכנית איך שהיא עלתה, ואחרי שהיא ראתה כמה פרקים היא פרסמה התנצלות ואמרה שהיא חוזרת בה והתוכנית היא ממש לא ככה והיא לא משפילה נשים והיא לא מנציחה שום סטראוטיפ. אני חושב שזו הדוגמא הכי טובה לכל המלעיזים.



התוכנית מציגה את עצמה כניסוי חברתי שאמור לגשר בין שני סוגים של טיפוסים שבדרך כלל לעולם לא יפגשו. הבחורות מגיעות מעולם מסוים והבנים מעולם אחר לחלוטין. עם הזמן הן אמורות להבין שיש משהו מעבר לדעות הקדומות שלהן על הבנים והעולמות אמורים להתקרב. גם הבנות וגם הבנים עוברים סוג של שינוי. אבל עד כמה התוכנית היא באמת ניסוי שכזה ועד כמה היא סתם תחרות ובידור?

אם ניקח את רעות ואיציק כדוגמא, אפשר לראות הבדל של יום ולילה בין איך שהיא דיברה עליו בתחילת התוכנית לבין הפרקים האחרונים. מצד שני, היה צורך במהפך חיצוני אצל איציק כדי שהשינוי הזה אצלה יתחיל להתרחש.

אם מסתכלים על יואב למשל, ניתן בקלות לראות את השינוי שהוא עובר במהלך התוכנית, הביטחון העצמי שלו גדל, הרבה בזכות דניאל. אך לא אצל כל הזוגות זה היה כך. הניסוי לא תמיד עובד. נמרוד מזכיר כי אסור לשכוח שהתוכנית היא בכל זאת בבסיסה תוכנית בידור שנועדה לעשות כסף, אבל זה לא חייב להיות דבר רע וזה לא בהכרח מתנגש עם המטרות שהיא מייצגת.

אתה מרגיש שהתוכנית שינתה אותך?
אין ספק שכל השהייה בוילה וכל המשימות בתוכנית וכל השהות עם הבנות מדגדגים לך איזורים במוח ובלב שלא קיבלו גירוי קודם וזה באמת גורם לך למחשבות ופותח אותך לדברים חדשים. אני חושב שכל הבנים נכנסו לוילה רווקים, ועכשיו יותר מחצי מהם עם חברות. ולגבי השאר - אין מה להתלונן, מצבם טוב.

כן, אבל האם זו החוויה שם שהפכה אותם לכאלה, שינתה אותם, או שעצם זה שהם עכשיו מופיעים בטלוויזיה?
לא, לא, חלקם זה עוד היה לפני שהתחילו לשדר את התוכנית. לא יודע, לא הכרתי את האנשים האלה קודם, אבל ממה שהכרתי אותם הם עברו שינוי. הם כבר לא מדברים כמו שדיברו כשהתקבלו לתוכנית. ולגבי הבנות - אני יכול להעיד על הבנות שאני יותר קרוב אליהן שזה רוקסן ודניאל, שבאמת השתנו. רוקסן למשל, היא הלכה אחרי התוכנית והוציאה רשיון נהיגה. בטסט ראשון! אחרי הטראומה של משימת הניווט...





אין ספק שחווית הריאליטי של "היפה והחנון" יצרה קבוצה מאוד מגובשת של בנים ובנות מעולמות שונים לחלוטין. בפייסבוק צצים מדי שבוע אלבומי תמונות של המתחרים מבלים יחד ונהנים יחד, הרבה זמן אחרי שהסתיימו צילומי התוכנית.

ממש התגבשתם שם. אתה שומר על קשר טוב עם החבר'ה?
יש לי קשר ממש טוב עם רוקסן כמובן, ועם דניאל ויואב זה המשיך מהוילה באופן ישיר. אבל אני גם בקשר עם שאר החבר'ה. עם הבנים, עם שחר, עם ניר, עם עוז, עם איליה, עם טל וייס. ובאירועים היותר גדולים נפגשים עם כל החבר'ה, מגיעות גם הבנות, אין שום יריבויות. כולם יושבים ביחד, נהנים. כרגע יש את כל אירועי היח"צ שמאחדים אותנו. אני מניח שבהמשך לא כולם ישמרו על קשר עם כולם, אבל אני מאמין שכן אשאר עם כמה חברים חדשים.

בוילה דווקא היה נדמה שיש יריבויות די חזקות.
בין הבנים לא היתה יריבות בין אף אחד לאף אחד.

מה לגבי טל?
עם טל היה רק איזה אישיו קטן, זה יותר היה היגררות. זה לא ממש הוא. לא, טל הוא בחור ממש טוב, אני מאוד מעריך אותו. גם הוא השתנה אגב, מה שאתם רואים בטלויזיה היום זה טל של לפני חצי שנה. רק ביום שישי שעבר היינו אצלו מלא חבר'ה בעל האש בזכרון אצל ההורים שלו. זו הוכחה די טובה.

ומה לגבי היחסים שלך עם רוקסן?
אנחנו ידידים טובים. היינו זוג, זה נגמר. היום אנחנו מדברים, האמת די הרבה.

כמה זמן המשכתם לצאת אחרי שהצילומים הסתיימו?
כמה חודשים. היינו ביחד תקופה, בסופו של דבר החלטנו שזה לא כל כך מתאים, אנחנו במקומות שונים בחיים, יש גם פער גילאים בינינו, אבל לא איבדנו מההערכה אחד לשני, אני באמת חושב שהיא תותחית.

באמת רואים ששיתוף הפעולה ביניכם בתוכנית יוצא דופן.
אני חושב שמכל הזוגות שכרגע בוילה, אין זוג שיכול להתחרות בשיתוף הפעולה שיש בינינו. בקשר שלנו.
סתם לדוגמא המשימה הזוגית שהיתה, משימת ההישרדות, וגם זה שהיינו פעמיים בחדר הניפוי וניצחנו, זה עניין של שיתוף פעולה. זה לסכם לרוקסן את החומר, זה ללמד אותה, לבדוק אותה, ללמוד בעצמי את החומר. זה דורש הרבה שיתוף ולא כל הזוגות הצליחו להגיע מוכנים ככה לחדר הניפוי ואנחנו בינתיים טפו טפו בסדר.



בדומה ל"הישרדות", גם ב"היפה והחנון" יש אלמנטים אסטרטגיים. מעבר לשיתוף הפעולה הדרוש בין הזוגות כדי לבצע את המשימות כהלכה, ההחלטה על הנשלחים לחדר הניפוי תלויה במתחרים. כך שאסטרטגיה ובריתות הם עניין מתבקש. כמו גם נסיונות להדיח את מי שנחשב כזוג חזק יותר ובעל סיכויים גבוהים יותר להגיע לגמר. אך דווקא בתוכנית מהסוג הזה, כיוון שלרגשות יש חלק כל כך חשוב בהתפתחות המשחק, לא נשאר הרבה מקום להחלטות מבוססות לוגיקה.

לא נראה שהיתה מעורבת הרבה אסטרטגיה במשחק.
היו בנים שניסו לבוא עם אסטרטגיה. זה לא הסתדר להם כי הם לא נמצאים יותר בוילה. אני אישית באתי בגישה נאיבית יותר, בגלל שהיינו ראשונים בחדר ניפוי. לא רואים את זה בתוכנית, אבל בכל שבוע חששנו שנגיע שוב אל חדר הניפוי, אלא אם ניצחנו. אז שבוע אחרי שבוע אנחנו פשוט לומדים בטירוף ורק מקווים לשרוד את הפרק, ובשום רגע לא חשבנו מה עם בריתות או אסטרטגיות ובסופו של דבר דברים הסתדרו, אנחנו... לא יודע, יותר הסתדרנו עם דיירי הוילה וזוגות אחרים כנראה הפריעו יותר אז זכינו להגיע לאיפה שאנחנו היום.

מהצד השני, גם לא היו שיקולים של "למי הכי מגיע, מי הכי השתנה". ההחלטות במשחק נעשו רק על בסיס אמוציונלי?
כן, הרבה אמוציות, בעיקר הבנות, הרבה בכי שלא הראו, זה היה בעיקר מבוסס על זה. הפעם היחידה עד עכשיו שראו אותנו עושים משהו אסטרטגי היה בפרק ההחזרה, כשעשינו כל מה שבכוחותינו מהבחינה הזאת כדי להחזיר את דניאל ויואב. כשלמעשה המטרה הזאת כשלעצמה בכלל לא אסטרטגית, אלא לגמרי חברית. אפילו בפרק של הטיסה לפריז הדבר הכי אסטרטגי לעשות היה לקחת את גאל ושחר כי זה היה ברור שאנחנו חברים יותר קרובים ולמלאני וטל לא היתה בעיה עם זה והיה להם ברור שאנחנו לא לוקחים אותם ומשום מה באמוציות החלטנו כן להשאיר את גאל ושחר ולקחת את מלאני וטל איתנו. אז אם כבר, אנחנו משחקים אנטי אסטרטגיה.

שחר וגאל הם המתחרים הכי גדולים שלכם.
שחר וגאל הם תותחי משימות אבל הם עדיין לא ביקרו בחדר הניפוי. חדר הניפוי זה משהו באמת לא קל. מאוד מאוד מלחיץ, מאוד קשה, המון חומר ללמוד, זה נחסך מהם. אם הם יגיעו לזה בהמשך, יהיה להם לא קל.





למרות שהפקת התוכנית היא אותה הפקה שהביאה לנו את "הישרדות" הישראלית, ניכר כי למדו שם דבר או שניים על עריכה מאז. התפתחות ה"דמויות" לאורך הפרקים נעשית בצורה מאוד יפה, שמדגישה את השינוי שהולך ועובר על המשתתפים, ובאופן כללי נראה שנתנו לדברים לקרות מבלי להתערב באופן גס. התערבות ההפקה כמעט ולא מורגשת, ואם היא קיימת אז היא מוסתרת היטב.

עד כמה מה שאנחנו רואים בטלוויזיה זה מה שקרה באמת?
אף אחד הוא לא שחקן ואף אחד לא מקריא טקסטים. כל הדיבורים וכל ההתנהגות זה באמת אנחנו. אתה מכיר אותי, המשפטים שאתה שומע זה אני. זה לא שאני מכיר את האחרים עד כדי כך טוב, אבל אם יש שם מישהו שמשחק אותה אז הוא עושה את זה מאוד טוב.

טל המושתל...
תראה, הבחור הזה הוא לא חנון קלאסי, אבל אין ספק שיש לו את כל החנוניות-שאנטי. לא יודע, הוא בהחלט שונה.

מה לגבי היעדר האינטליגנציה כביכול של הבנות? נראה היה כאילו הן משחקות את עצמן טיפשות, במיוחד בפרק הראשון.
זה דווקא היה בדיוק ככה. אני גם ראיתי את הבנות אחרי, הן היו נורא מבואסות. זה שילוב של יום ראשון בצילומים ולחץ ומשימה ראשונה ולא יודעים למה לצפות. וגם חלק מזה זה עריכה. ז"א לא הראו את כל הבנות ואת כל מה שהיה. מן הסתם יראו לך רק את הקטעים שלא הצליחו. אבל אלו בנות שבאמת לא יודעות את הדברים האלה. יש להן ידע בדברים אחרים אבל בדברים ששאלו אותן לא היה להן שום מושג.

יש בלוג באינטרנט שבו בכל שבוע נכתבים כמה דברים מאחורי הקלעים שנוגעים להתערבות ההפקה, בעיקר מבחינת עריכה. דברים שהורדו בכוונה כדי לשנות את מה שקרה באמת, ליצור יותר דרמה וכו'.
אין לי מושג מי זה. חשבתי בהתחלה שזה אולי אחד המתמודדים, לא יודע, אולי מישהו מההפקה. אני קורא אותו, יש שם דברים נכונים, אבל שוב, אני לא חושב שמה שרואים הוא משמעותית שונה ממה שקרה. הדוגמא הכי קיצונית שאני יכול לחשוב עליה זה הבגדים בפרק הראשון. זה קצת קיצוני וזה נועד באמת להראות כמה אנחנו שונים ואלה למשל היו הבגדים שלי אבל בקומבינציה שהיא לא שלי. יש גם הרבה דברים שלא נכנסים משיקולים של חוסר זמן. בכל זאת קורים מלא דברים וצריכים לדחוס את זה לפרק. יש שלוש משימות וחדר ניפוי ואין מה לעשות, לא הכל נכנס.

אבל בכל זאת, נראה שבכל פעם שאתה ורוקסן זוכים במשימה, איכשהו פתאום אין הדחה.
נכון, אבל קשה לי להאמין שאיתי פרש כי ההפקה אמרה לו וקשה לי להאמין שכשרוקסן זכתה ביתרון אמרו "טוב, רוקסן זכתה ביתרון, בוא נעשה שהזוגות מצביעים", או שראו שאנחנו זוכים שוב אז אמרו "טוב, בואו נעשה מהר טיסה לפריז ונארגן את כל הזוגות לחזור לוילה". אלו דברים שתוכננו מראש, הרי יש מתווה לתוכנית ויש תכנון לכל הפרקים מראש. איכשהו יצא באמת שכשזכינו לא השתמשנו בזה. גם לא שלחנו אף אחד עדיין לחדר ניפוי, אז לפחות זה נחסך מאיתנו.

אתה חושב שהיתה התערבות של ההפקה בנוגע לחזרתם של רעות ואיציק? הרי דניאל ויואב היו הרבה יותר ראויים לפי כל קנה מידה. וברור שרעות ואיציק מביאים יותר רייטינג.
לא יודע. את המשימות ראיתי כי הייתי שם וראיתי באמת שיואב ודניאל היו תותחים. שמחתי נורא. אבל אני לא יודע מה היה בראיון האישי שגרם להם להחליט ככה, ראיתי רק את הגרסה הערוכה בטלוויזיה כמו כולם. היה לי מאוד חבל, מן הסתם. אפשר לקוות שלא היתה התערבות של ההפקה, אבל מה שנעשה נעשה, וגם אם היה או לא היה אנחנו הרי לא נדע בחיים.



מה צפוי לנו בשבועות הקרובים?
אני יכול לעשות חיקוי של התגובות של ערוץ 10 באינטרנט: (מקריין) "גמר היפה והחנון יערך בתחילת נובמבר. צפו להרבה הפתעות עד הגמר". אבל ברצינות, יש עוד כמה הפתעות בדרך. יש פרקים ממש יפים עם משימות ממש מדליקות, באמת. ההפקה השקיעה בדברים האחרונים. בנוגע לסוף, גם המתמודדים לא ממש יודעים מה יהיה בסוף, הוא עוד לא צולם, וגם באמריקאי החליטו כל עונה בצורה שונה ופה מנסים לעשות איזה משהו גרנדיוזי לקראת הגמר. יש לכל המתמודדים ימי צילומים במהלך החודש הקרוב, אחר כך נהיה יותר חכמים, (מקריין) "ועם כל המדינה תדעו גם אתם בראשון לנובמבר מי יצא מהוילה כיותר מרק היפה והחנון"... ועשיר יותר במאתיים אלף שקל.

מה תעשה עם הכסף אם תזכה?
אני הצהרתי באחד האודישנים המצולמים הראשונים - זה מוקלט - שאם אני זוכה אני מחלק את הפרס לחמש ומחלק לכל אחד מבני המשפחה שווה בשווה. זה נראה לי הדבר הכי נכון לעשות עם הכסף. זה גם ככה לא סכום שישנה את חיי, אז למה לא לשמח עוד ארבעה אנשים. המשפחה מאוד חשובה לי. כל מה שאני עושה שם בתוכנית זה בזכות המשפחה.

ובזכות מי ששלח אותך לתוכנית.
ובזכות מי שרשם אותי שיקבל סעודה מטורפת במסעדה. רק שיבחר כבר איפה ומתי.

קודם נראה אם תזכה ואז נבחר איפה.
הבנתי אותך, אין בעיה.

לסיום, אחד הדברים הזכורים יותר שעשית בתוכנית היתה סלסלת הנקניקים. הרבה אנשים לא הבינו את זה. אתה רוצה להסביר?
תראה, היינו בקניון ארנה. לקחו אותנו לקראת המשימה, אמרו לנו אתם מקבלים 300 ש"ח, ובאמת נתנו לנו מזומן ביד, וכ-45 דקות להסתובב בקניון כאוות נפשנו ולרכוש מה שרוצים. ניסיתי לחשוב מה יהיה מקורי. כל המשימות עד עכשיו היו עם מטרה מאוד מוגדרת. המשימה היא להרכיב טיל, אז תרכיב טיל. המשימה היא לצייר ציור של דוגמנית, אז תצייר ציור של הדוגמנית. ופה היתה אפשרות קצת לחשיבה חופשית אז אמרתי ננסה לעשות משהו מיוחד, ועלה לי הרעיון הזה. זהו, אני חושב שזה היה רעיון מצוין למרות שלא זכינו. גם רוקסן מאוד אהבה את זה, שמחתי מאוד שהיא לא התעצבנה נורא. וחשוב לי להגיד שבמרכז הנקניקים היה גם צנון שקשר את כל החבילה. אני חושב שזה אחד מרגעי השיא שלי בתוכנית, אני מאוד גאה בזה. הייתי עושה את זה שוב.





"היפה והחנון", ימי שבת ב-21:00 בערוץ 10.