המסך המפוצל

מתכשפים

ערוץ 3 באקט האולי הכי מטומטם שנראה מזה זמן רב - החזרת `מכושפות` עם דילוג על עונה שלמה, וגם שבח וצליבה לשתי פרסומות ישראליות, ורק בשתי קלוריות

מאת: שגיש

פורסם: 20-10-2001
0 תגובות
את האקט האחרון של ערוץ 3 איני יכול אלא להגדיר כדבר הכי מטומטם שראיתי נעשה לאחרונה, ואלוהים עדי שכבר ראיתי דברים מטומטמים בחיי. העונה החדשה של ערוץ 3, שוב בסימן "שום דבר חדש באמת", נכנסת אולי לרשימת עשרת הדברים הכי ביזיוניים שנעשו לנו כצופי טלוויזיה (בדיוק מתחת להיעלמותה של באפי משידורי קשת), כשהיא מחזירה לשידור את הסדרה "מכושפות" בעונה השלישית שלה, ומדלגת באין מפריע על העונה השניה, שלא שודרה מעודה אצל מנויי הכבלים.

ככה זה, מתחילים בראשון קופצים לשלישי. אין טעם בתחנות ביניים. למישהו יש תשובה לאקט האווילי דלהלן? לא לי. ממש לא היה לי כוח לשאול ו/או לשמוע תירוצים או הסברים. במקרים כאלה אין אפור - רק שחור או לבן.



לאלו מכם שהצטרפו אתמול לעונה השלישית של מכושפות, כאמור, עם קפיצה רצינית מעל התפתחויות רבות של עונה שלמה (כמוני), לא נכונה הפתעה גדולה. יש איזה משהו רציני ומסוכן שמתבשל באוויר ואנחנו לא יודעים מהו, לפייפר, האחות שהצמיחה ישבן דליקטס בין העונות, יש איזה סיבוך עם האור הלבן שזכור לנו מהעונה הראשונה, ופיבי התחילה להתעופף. זהו. יש פערים? בעיה שלכם. כדאי שתלמדו לחיות איתם, ועם המועדון החדש P בשלישית (מה קרה ל"רעידת אדמה"? אף אחד לא יודע).







בבקשה תגידו לי שזו בדיחה. הפרסומת של תיקתק, זאת עם ה"שתי קלוריות בלבד", חייבת להיות הלצה טלוויזיונית איכותית, אחרת קץ העולמות כבר כאן. עולה למסך עלמת חמדות, מציגה בפנינו סוכריית תיקתק בגודל 4 מילימטר, ואומרות כולה אור "כן, בסוכריית תיקתק שתי קלוריות בלבד". אח"כ מנפנפת בתלתלי שנות השמונים שלה ונפרדת מאיתנו בחיוך כאילו מעולם לא הומצא הסלים-פסט. מה זה זה?!



סלקום מחזירה מנה אחת אפיים לפרסומות הגאנג`ה של פלאפון ("גבבבבר") ויוצאת בפרסומת שנונה ומבטיחה משלה, גם היא מכוונת לנוער הקלולסי הישראלי, בה משננים קבוצת נערים בעברית צחורה דיאלוג על נערת הקניון הנשחקת, נועה ("בנועה עסקינן? אכן נערה שופרא דא שופרא"). מזכיר מאוד את הסרט "רומיאו ויוליה" בכיכובו של דיקפריו, וחיובי בהחלט.