המסך המפוצל

מלך הכוכב 5 - נותרו 12

האחיות גואטה ואביב משולם הודחו מהנבחרת. מה יקרה בתוכניות הבאות?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 15-07-2008
34 תגובות
האחיות גואטה הודחו מהנבחרת ביום ראשון, אביב משולם הודח בצורה מפתיעה אמש.

את ענייני הנקודות מהטופס הקודם ניתן לראות כאן. הטבלה המעודכנת נמצאת כאן.

כרגיל, עדיין לא מאוחר להצטרף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. שימו לב: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק. למפספסי הטפסים הקודמים - כאמור, השנה החליטה מערכת "מלך הכוכב" להגדיל את סיכוייהם של אלו שפספסו טופס אחד או יותר מהטפסים המוקדמים. מי שפספס את כל הטפסים הקודמים יקבל חלק מהנקודות שכבר נצברו ע"י שאר המשתתפים במשחק, אך לא יוכל לזכות באף אחת מנקודות הבונוס שבטפסים הללו.

שתי התוכניות הבאות של "כוכב נולד 6" תשודרנה בימים ראשון ושני, 20/7/08 ו-21/7/08. את הטפסים יש לשלוח עד לפתיחתה של התוכנית שתשודר ביום ראשון.





מלך הכוכב 5
תוכניות אולפן 7+8 (טופס מס' 9)

1. איזה מתמודד יקבל מהשופטים את תואר הביצוע המצטיין של הערב?
לרשותכם 40 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 40 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. שקלול השופטים שיוענק לביצוע המצטיין של הערב יעניק לכם את מספר הנקודות ששמתם לידו.
מעיין חג'בי: ליבי בירן: כרמל אקמן:
עוז צחובוי: ישראל בר און:
מתן קאופמן: בת חן חקייה:
תאיר גמליאל: בירגיטה וכסלר:
רותם כץ: עדי אבישי: בן צוק:


2. מי יודח ביום ראשון?
לרשותכם 60 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 60 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המתמודד שיודח יעניק לכם את הנקודות שתשימו לידו.
מעיין חג'בי: ליבי בירן: כרמל אקמן:
עוז צחובוי: ישראל בר און:
מתן קאופמן: בת חן חקייה:
תאיר גמליאל: בירגיטה וכסלר:
רותם כץ: עדי אבישי: בן צוק:


3. מי יודח ביום שני?
לרשותכם 60 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 60 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המתמודד שיודח יעניק לכם את הנקודות שתשימו לידו. שימו לב! 25% אחוז מהנקודות יוענקו למספר הנקודות שתעניקו בשאלה זו למתמודד שיעוף ביום ראשון, ו-25% אחוז מהנקודות יוענקו למספר הנקודות שתעניקו בשאלה הקודמת למתמודד שיעוף ביום שני
מעיין חג'בי: ליבי בירן: כרמל אקמן:
עוז צחובוי: ישראל בר און:
מתן קאופמן: בת חן חקייה:
תאיר גמליאל: בירגיטה וכסלר:
רותם כץ: עדי אבישי: בן צוק:

4. מי יהיו ארבעת המתמודדים שהדואטים שלהם ידורגו בשני המקומות האחרונים ביום ראשון והם ייאלצו לשיר סולו בתוכנית של יום ראשון? (יש לסמן ארבע אפשרויות בדיוק. בחירה נכונה אחת תעניק 5 נק'. שתי בחירות נכונות שוות 12 נק'. שלוש בחירות נכונות שוות 20 נק'. ארבע בחירות נכונות שוות 30 נק').

מעיין חג'בי ליבי בירן כרמל אקמן
עוז צוחובוי ישראל בר און מתן קאופמן
בת-חן חקייה תאיר גמליאל בן צוק
בירגיטה וכסלר רותם כץ עדי אבישי

5. כמה צבעים שונים נשמע בשירי המתמודדים בשתי התוכניות גם יחד? כמה פעמים יגיד צביקה הדר שם של אחד המתמודדים בשתי התוכניות גם יחד (כולל הצגתם בשלבי ההצבעות ב-SMS)? כמה פעמים יסדר צביקה פיק לצדי את המיקרופון? (המשתתף שידייק בכל שאלה יזכה ב-6 נק'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-4 נק', הבא אחריו ב-3, וכן הלאה).

מספר הצבעים השונים בשירי המתמודדים:
מספר המתמודדים בהם צביקה פיק יסדר לצדי את המיקרופון:


כינוי
אימייל