המסך המפוצל

מלך הכוכב 5 - סוגרים נבחרת

שישה כבר הגיעו אל נבחרת העונה. מי יהיו ה-12 הנוספים?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 17-06-2008
10 תגובות
הנבחרת של "כוכב נולד 6" מתחילה להתגבש, וכפי שטען באוזניי אחי, הידוע גם בכינויו david cook (כאן במשחק, רק כאן במשחק), מדובר, לפחות בינתיים, ב"כוכב נולד: אול-סטארס", שמאחדת כמה מהמתמודדים המעניינים (מי יותר, מי פחות) של העונות הקודמות. יש לנו הראל סקעת אחד (ישראל), אדיר אוחיון אחד (לי (ליבי רדיוהד) בירן), יש לנו את ההיא שעפה תמיד בתוכנית הראשונה (איך קראו לה בשנה שעברה? עדי משהו? הפעם זו - כנראה - כרמל אקמן), יש לנו דורון רוקח (שגיא טרבלסי) ויש לנו אפילו זהבית פסי (מורן שמואלי). נו, לפחות אין לנו (עדיין) את האחים גיא ושי "אמא, תכיני לי עוף עם צ'יפס" או את רועי חיים זינר (מי?!)

את טבלת המשחק המעודכנת ניתן לראות כאן.

כרגיל, עדיין לא מאוחר להצטרף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. שימו לב: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק. למפספסי הטפסים הקודמים - כאמור, השנה החליטה מערכת "מלך הכוכב" להגדיל את סיכוייהם של אלו שפספסו טופס אחד או יותר מהטפסים המוקדמים. מי שפספס את כל הטפסים הקודמים יקבל חלק מהנקודות שכבר נצברו ע"י שאר המשתתפים במשחק, אך לא יוכל לזכות באף אחת מנקודות הבונוס שבטפסים הללו. הערה קטנה נוספת: כזכור, המערכת ממלאת טופס אוטומטי עבור מי ששכח למלא טופס. החל משלב זה, מי שיפספס שלושה טפסים ברציפות, "יודח" מטבלת "מלך הכוכב".

שתי התוכניות הבאות של "כוכב נולד 6" תשודרנה בימים ראשון ושני, 22/6/06 ו-23/6/06. שתי התוכניות הללו צפויות להשלים את "מחנה האימונים" ובסיומן נדע מי התקבל לנבחרת העונה ומי לא (אם כי, צריך לציין, שצפויה גם תוכנית גלגל הצלה על כניסה לנבחרת). את הטפסים יש לשלוח עד לפתיחתה של התוכנית שתשודר ביום ראשון.





מלך הכוכב 5
מחנה אימונים 1+2 (טופס מס' 5)

1. כמה שירים שונים נשמע במהלך התוכנית הראשונה? כמה בתוכנית השניה? (כולל שירים המושמעים ברקע. המשתתף שידייק יזכה ב-12 נקודות. המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר בכל שאלה יזכה ב-10 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-9, וכן הלאה).

מספר השירים בתוכנית הראשונה:

2. בתוכנית האחרונה ששודרה, בה עברו שישה מתמודדים אל נבחרת העונה, הוצג מתמודד אחד שלא נכנס אל הנבחרת. כמה מתמודדים יוצגו בשתי התוכניות הבאות (ביחד) שלא ייכנסו לנבחרת? (השאלה לא כוללת את גלגל ההצלה המתוכנן. המשתתף שידייק יזכה ב-8 נק'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-6 נק', הבא אחריו ב-5, וכן הלאה).

מספר המתמודדים שיוצגו בשתי התוכניות הקרובות שלא ייכנסו לנבחרת העונה:
מספר השירים בהם נשמע מספר כלשהו:

4. מה מהדברים הבאים יקרה בתוכניות? (ניתן לסמן יותר מתיבה אחת. כל אירוע שסימנתם שיקרה ואכן קרה, מזכה את המנחש נכונה בשלוש נקודות. כל אירוע שלא סימנתם שיקרה ואכן לא קרה, מזכה בשתי נקודות).

באחד האודישנים בתוכנית של יום ראשון תופיע מילה מהשורש "הלך".
באחד האודישנים בתוכנית של יום שני של מתמודד שלא יעלה לנבחרת העונה תופיע מילה מהשורש "אהב".
באחד האודישנים של מתמודד שיעלה לנבחרת העונה באחת משתי התוכניות תופיע המילה "כוכב".

שאלות הבונוס
5. מבין המשתתפים שעברו בתוכנית האודישנים השישית (אם מחשיבים את הודו כתוכנית אודישנים), מי יגיע הכי רחוק?
לרשותכם 50 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 50 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. ככל שמשתתף ששמתם לידו נקודות יגיע יותר רחוק, כך תזכו ביותר נקודות ע"פ המפתח הבא:
ניקוד ששמתם ליד המשתתף שהגיע אל נבחרת העונה, אך יודח בשבוע ההדחות הראשון, יזכה אתכם ב-100% מהנקודות. אם הוא יודח בשבוע ההדחות השני, תזכו ב-110%. כל שבוע נוסף יעלה את הניקוד ב-10% נוספים. הגעה לחצי הגמר תזכה ב-200% מהנקודות. המקום השלישי יזכה ב-220%, המקום השני יזכה ב-250% והכוכב הנולד ב-300% (כלומר פי 3 מהנקודות ששמתם עבורו)

אלחי רפואה: שר: "מה אברך". בן 16.5, דתי, ירושלמי:
איציק הג'ינג'י: המאבטח, כתב את "ידיים למעלה". שר שני שירים מקוריים, אחד מהם על הג'ינג'יות שלו והשני "ידיים למעלה". אבי ביטר אישר שהוא זה שכתב את השיר הזה:
אדווה ספקוטי: שרה: "לאט לאט" - שלום חנוך:
איתן חביב: שר: "ילדות נשכחת" - נורית גלרון:
רותם כץ: שר: "מקום בלילה" - מורן גמליאל:
נאור נוה: שר: "אהבה" - דניאל סלומון:
עוז צוחובוי: שר: "אצלך בעולם" - מאיר בנאי:

6. מבין השישה שכבר עלו אל הנבחרת, מי יגיע לגמר? מי לדעתכם יודח מהנבחרת בשבוע ההדחות הראשון?
לרשותכם 50 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 50 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. כל מתמודד שיגיע לגמר יזכה אתכם בסך הנקודות ששמתם לידו. שימו לב: סמנו את המספר 1- (מינוס אחד) ליד המתמודד שלדעתם יעוף ראשון. אם אכן מתמודד זה יעוף תזכו בעשר נקודות. אם אתם חושבים שאף אחד מאלה לא יעוף ראשון, סמנו 1- באפשרות האחרונה:

מעיין חג'בי: ליבי בירן: כרמל אקמן:
שגיא טרבלסי: מורן שמואלי:
ישראל בר און: אף אחד מאלה לא יגיע לגמר:
אף אחד מאלה לא יעוף ראשון:

כינוי (אין להשתמש באותיות עבריות)
אימייל