המסך המפוצל

מלך הכוכב 5 - הודו

ספיישל הודו מאחורינו (תודה לאל) ואנחנו מתקדמים עם האודישנים. מה יקרה בתוכניות הבאות?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 10-06-2008
8 תגובות
אז איך עבר עליכם ספיישל הודו? האם גם אתם השתעממתם מסיפורי הגבורה של צביקה-מרגול-גל? האם גם אתם התעצבנתם שלא העבירו את אלינור אליהו (ההיא ששרה "שוב" בטאג' מאהאל)? גם אתם לא צפיתם בכלל בתוכנית ואתם פה רק בשביל הנקודות? או, אז במיוחד בשבילכם - הנה הטבלה המעודכנת.

כרגיל, עדיין לא מאוחר להצטרף למשחק שלנו. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. שימו לב: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק. פרטים נוספים לגבי אנשים שפספסו למלא את הטופס הקודם - בהמשך.

שתי התוכניות הבאות של "כוכב נולד 5" תשודרנה בימים ראשון ושני, 15/6/06 ו-16/6/06. אם הבנתי נכון, אז התוכנית של יום ראשון היא תוכנית אודישנים "רגילה", והתוכנית של יום שני היא בעצם תוכנית ראשונה מתוך שלוש, שיהוו את "מחנה האימונים" ובסיומן נדע (פחות או יותר) מי התקבל לנבחרת העונה ומי לא. טפסים שיגיעו עד יום שישי, 13/6/06, בשעה 23:59 (מו-הא-הא!), יזכו את שולחיהם בבונוס אוטומטי של 6 נקודות. בכל מקרה, יש לשלוח את הטפסים עד לפתיחתה של התוכנית שתשודר ביום ראשון.





מלך הכוכב 5
תוכנית אודישנים 5 + מחנה אימונים 1 (טופס מס' 4)

1. כמה שירים שונים ישירו המתמודדים בתוכנית האודישנים של יום ראשון? כמה הם ישירו בתוכנית של יום שני? (כלומר, לא כולל השירים המושמעים ברקע ולא כולל השיר המיוחד ל"כוכב נולד 6". המשתתף שידייק במספר בכל תוכנית יזכה ב-15 נק'. המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר בכל תוכנית יזכה ב-12 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-11, וכן הלאה).

מספר השירים השונים בתוכנית של יום ראשון

2. כמה פעמים נראה את החותמת "עבר" בכל תוכנית? (המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר בכל תוכנית יזכה ב-8 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-7, וכן הלאה).

מספר הפעמים בתוכנית של יום ראשון

3. בתוכנית האודישנים הראשונה, ראינו שמונה מתמודדים שונים לפני שראינו את המתמודד הראשון שעבר, בתוכנית השנייה העובר הראשון היה השישי, בשלישית הוא היה חמישי וברביעית שביעי. מתי יופיע המתמודד הראשון שיעבור בתוכנית החמישית? (יש לכתוב מספר בלבד. המשתתף שידייק במיקום יזכה ב-8 נק'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-6 נק', הבא אחריו ב-5, וכן הלאה).

את הראשון שיעבור בתוכנית של יום ראשון נראה כמתמודד מס':

שאלות הבונוס
5. לאן תגיע עדי אבישי, העוברת היחידה מתוכנית האודישנים בהודו? (שרה "בואי אמא" ו"מיכאל")
לרשותכם 30 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 30 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. האפשרות שתקרה, תעניק לכם את מספר הנקודות ששמתם לידה.

היא לא תגיע לנבחרת:
היא תגיע לנבחרת ותודח בשבוע ההדחות הראשון:
היא תודח בשבוע ההדחות השני:
היא תגיע לעשרת הגדולים ולאחר מכן תודח:
היא תגיע לשמונת הגדולים ולאחר מכן תודח:
היא תגיע לחצי הגמר, אך לא לגמר:
היא תסיים במקום השלישי:
היא תסיים במקום השני:
היא תהיה הכוכב הנולד:

למפספסי הטופס הקודם
השנה החליטה מערכת "מלך הכוכב" להגדיל את סיכוייהם של אלו שפספסו טופס אחד או יותר מהטפסים המוקדמים. העסק עובד בשני מסלולים נפרדים:
1. מסלול ה"מלא לי": כל טופס חדש ממולא בצורה אקראית ע"י המערכת, עם ניחושים שרירותיים. מי שיבחר מסלול זה, יקבל את הניקוד שיקבל הטופס האקראי הזה, עבור כל טופס שאותו משתתף שכח למלא (ואת הניקוד הרגיל עבור הטפסים שמילא בעצמו, כמובן).
2. מסלול "הבונוס המוקטן": מי שבוחר אפשרות זו, צריך לגשת אל הטפסים שפספס (הנה הטופס הראשון, הנה השני והנה השלישי) ולמלא בו את חלקי הבונוס בעצמו. במקרה כזה, הניקוד שאותו משתתף יקבל יקטן ב-25%.
שימו לב: יש למלא חלק זה רק אם פספסתם את הטופס הקודם!

פספסתי את הטפסים הקודמים, ברצוני להצטרף למסלול מספר: