המסך המפוצל

מלך הכוכב 5 - אודישנים א`

הטופס השני כבר כאן. ויש גם מסלולים מיוחדים למי שפספס את הטופס הראשון

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 27-05-2008
20 תגובות
שתי תוכניות אודישנים של "כוכב נולד 6" חלפו עברו להן. זה התחיל קצת מגומגם. מרגול על פיל? כאילו מה? אבל מהר מאוד הגענו אל הדבר האמיתי: מצעד האנשים ההזויים במדינה, ששיאו - משחק האסוציאציות המופרך של גבי "אני איש אשכוליות" בני-שקרכלשהו-שווילי עם השיר מתוך המחזמר "שיער". השיא של יום ראשון נשבר כבר למחרת עם שרון ג'נאח ו"לייט אה קנדוס", הגרסה הישראלית לקן לי.

בין לבין קיבלנו גם את האנשים המוכשרים באמת, ואז "כוכב נולד 6" התחילה באמת.

אבל אתם פה בשביל הנקודות, נכון? ובשביל הטופס הבא. אז בואו נלך אל הדבר האמיתי.

כך נראית טבלת המשחק אחרי שתי התוכניות הראשונות.

כרגיל, עדיין לא מאוחר להצטרף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. שימו לב: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק. פרטים נוספים לגבי אנשים שפספסו את הטופס הקודם - בהמשך.

שתי תוכניות האודישנים הבאות של "כוכב נולד 4" תשודרנה בימים ראשון ושני, 1/6/06 ו-2/6/06. טפסים שיגיעו עד יום שישי, 30/5/06, בשעה 23:00, יזכו את שולחיהם בבונוס אוטומטי של 7 נקודות. בכל מקרה, יש לשלוח את הטפסים עד לפתיחתה של התוכנית שתשודר ביום ראשון.





מלך הכוכב 5
תוכניות אודישנים 3+4 (טופס מס' 2)

1. כמה שירים שונים ישירו המתמודדים בתוכנית האודישנים השלישית? כמה בתוכנית הרביעית? (כלומר, לא כולל השירים המושמעים ברקע ולא כולל השיר המיוחד ל"כוכב נולד 6". המשתתף שידייק במספר בכל תוכנית יזכה ב-15 נק'. המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר בכל תוכנית יזכה ב-12 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-11, וכן הלאה).

מספר השירים השונים בתוכנית השלישית

2. כמה פעמים נראה את החותמת "עבר" בכל תוכנית? (המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר בכל תוכנית יזכה ב-8 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-7, וכן הלאה).

מספר הפעמים בתוכנית השלישית

3. בתוכנית האודישנים הראשונה, ראינו שמונה מתמודדים שונים לפני שראינו את המתמודד הראשון שעבר, בתוכנית השנייה העובר הראשון היה השישי. מתי יופיע המתמודד הראשון שיעבור בתוכנית השלישית? בתוכנית הרביעית? (יש לכתוב מספר בלבד. המשתתף שידייק במיקום יזכה ב-8 נק'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-6 נק', הבא אחריו ב-5, וכן הלאה).

את הראשון שיעבור בתוכנית השלישית נראה כמתמודד מס':

4. כמה מהמתמודדים בתוכנית האודישנים השלישית ישירו שיר מקורי? כמה בתוכנית הרביעית? (המשתתף שידייק בכל שאלה יזכה ב-6 נק'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-4 נק', הבא אחריו ב-3, וכן הלאה).

מספר השירים המקוריים בתוכנית השלישית:

5. כמה מהמתמודדים בשתי התוכניות הבאות (ביחד) יהיו צעירים מגיל 18? כמה יהיו מבוגרים מ-30? (המשתתף שידייק בכל שאלה יזכה ב-6 נק'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-4 נק', הבא אחריו ב-3, וכן הלאה).

מספר הצעירים מגיל 18:

שאלות הבונוס
6. מבין המשתתפים שעברו בתוכנית האודישנים הראשונה, מי יגיע הכי רחוק?
לרשותכם 40 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 40 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. ככל שמשתתף ששמתם לידו נקודות יגיע יותר רחוק, כך תזכו ביותר נקודות ע"פ המפתח הבא:
ניקוד ששמתם ליד המשתתף שהגיע אל נבחרת העונה, אך יודח בשבוע ההדחות הראשון, יזכה אתכם ב-100% מהנקודות. אם הוא יודח בשבוע ההדחות השני, תזכו ב-110%. כל שבוע נוסף יעלה את הניקוד ב-10% נוספים. הגעה לחצי הגמר תזכה ב-200% מהנקודות. המקום השלישי יזכה ב-220%, המקום השני יזכה ב-250% והכוכב הנולד ב-300% (כלומר פי 3 מהנקודות ששמתם עבורו)

שגיא טרבלסי: שר: "אימפריות נופלות לאט" - דן תורן. יש לו אח שסובל מתסמונת דאון:
בת חן חקייה: שרה: "היי שקטה" - ריקי גל. מזכירה במשרד עורכי דין. צביקה הדר קם וחיבק אותה לאחר הביצוע:
מתן קאופמן: שר: "אדם בתוך עצמו" יחד עם להקת האקפלה שלו "קווינטה וחצי". לאחר מכן שר את "השיר על הארץ" - נורית גלרון. צדי: "הוא מוכרח להיות בנבחרת":
ישראל בר און: שר שיר מקורי בשם "בדיוק כמו פעם":

7. מבין המשתתפים שעברו בתוכנית האודישנים השנייה, מי יגיע הכי רחוק?
לרשותכם 60 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 60 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. ככל שמשתתף ששמתם לידו נקודות יגיע יותר רחוק, כך תזכו ביותר נקודות ע"פ המפתח שבשאלה הקודמת.

לי (ליבי) בירן: שר: "בלי לומר מילה" - מטרופולין ב"הגשה בריטית". חייל במשטרה צבאית:
בירגיטה וקסלר: שרה "שיר למעלות". נולדה בשבדיה:
תאיר גמליאל: שרה שיר מקורי בשם "פוזיטיב":
דניאל קריאף: שר במדבר שיר מקורי:
אורלי גואטה ושולי גיא: שרו "לשמוח ולרקוד" - האחיות יוספי. לאחר מכן אורלי שרה קטע קצרצר מ"יד ענוגה" ושולי שרה קטע קצרצר משיר שלא זיהיתי:
רועי (ויטו) פלג: שר: "אשליות" יחד עם "להקת הבית", ילדים בבית ספר למוזיקה:
אביב משולם: שר: "הבלוז" - היהודים יחד עם "להקת הבנות" מאותו בית הספר:
מעיין חג'בי: שרה: "לאורך הים" - עפרה חזה:

8. כמה מהמתמודדים בנבחרת ישירו את אחד השירים מאחד האודישנים שלהם עד ההגעה לנבחרת? (המשתתף שידייק יזכה ב-10 נק'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-8 נק', הבא אחריו ב-7, וכן הלאה).

מספר המתמודדים שישירו שוב שיר ששרו באודישן שלהם: