המסך המפוצל

מלך הכוכב 5 יוצא לדרך!

כן, גם השנה זה קורה - משחק \"מלך הכוכב\", המשחק שבו מנחשים מה יקרה ב\"כוכב נולד 6\"

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 20-05-2008
28 תגובות
כן, זה שוב כאן.

האודישנים של "כוכב נולד 6" נפתחים ביום ראשון הקרוב, 25/5/08, והאודישנים ל"מלך הכוכב 5" נפתחים ממש עכשיו! מלך הכוכב הראשון היה אביב, מלך הכוכב השני היה mitch, השלישי היה שוב אביב והרביעי היה בעצם מלכת הכוכב, וקראו לה רעות. אביב סיים במקום הרביעי ב"מלך הכוכב 2" ובמקום השני ב"מלך הכוכב 4". מי יהיה מלך הכוכב 5? (ותודו שזו שאלה הרבה יותר מעניינת מ"מי יהיה כוכב נולד 6?")

איך משתתפים?
ראשית, בחרו לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק (אתם יכולים להשתמש בכינוי בו השתמשתם בשנה שעברה, אבל אתם לא חייבים). שימו לב: השנה חייב הניק להיות באותיות אנגליות בלבד (אפשר להכניס גם ספרות) הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. חשוב להדגיש: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק.

בכל טופס יוצגו שאלות, כל תשובה נכונה מזכה בנקודות. אין שום צורך לבחור מועמד מועדף, למעשה אין צורך אפילו לצפות בתוכנית. כל מה שצריך לעשות זה לשלוח את טפסי התחרות. על חלק מהשאלות נקבל תשובות בשלבים מאוחרים יותר של התוכנית, ורק אז יחושבו נקודות אלה.

שתי תוכניות האודישנים הראשונות של "כוכב נולד 6" תשודרנה בימים ראשון ושני, 25/5/06 ו-26/5/06. טפסים שיגיעו עד יום שישי, 23/5/06, בשעה 23:00, יזכו את שולחיהם בבונוס אוטומטי של 7 נקודות. בכל מקרה, יש לשלוח את הטפסים עד לפתיחתה של התוכנית הראשונה.

בהצלחה לכולם!

מלך הכוכב 5
שתי תוכניות האודישנים הראשונות (טופס מס' 1)

1. כמה נבחנים שונים יוצגו באודישנים במהלך התוכנית הראשונה? כמה בשנייה? (המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר בכל אחת משתי תוכניות הפתיחה יזכה ב-10 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-8, הבא אחריו ב-7 וכן הלאה).
מספר הנבחנים באודישנים בתוכנית הראשונה:

2. מכיוון שמדובר בתוכניות אודישנים, כמה פעמים נראה את החותמת "עבר" וכמה פעמים את החותמת "לא עבר" (המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר בכל אחת מהשאלות הללו יזכה ב-8 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-6, הבא אחריו יזכה ב-5 וכן הלאה).

התוכנית הראשונה
מספר הפעמים בה תופיע החותמת "עבר"
התוכנית השנייה
מספר הפעמים בה תופיע החותמת "עבר"

שאלות הבונוס
3. בשנה הראשונה זו היתה נינט טייב, בשנייה הראל מויאל, בשלישית יהודה סעדו, ברביעית ג'קו אייזנברג ובחמישית בועז מעודה. האם הכוכב הנולד החדש יהיה בן או בת? (שווי השאלה: 10 נקודות)
בן
בת

4. מה יהיה הרכב המשתתפים בגמר הגדול?
לרשותכם 20 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 20 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. האפשרות שתתרחש תעניק לכם את מספר הנקודות שתשימו לידן.
בן ושתי בנות, כמו בשנה הראשונה:
שלושה בנים:

5. כמה בנים יהיו בנבחרת העונה? (המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר יזכה ב-6 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-4, הבא אחריו יזכה ב-3 וכן הלאה).
מספר הבנים בנבחרת
שלמה ארצי
גידי גוב
מרגול
אחד מיוצאי "כוכב נולד" לדורותיה