המסך המפוצל

הפיקניק המפוצל 5

פיקניק העצמאות של המסך המפוצל מתקיים גם השנה. כל גולשי האתר - ותיקים, חדשים וכאלה שנכנסו רק הרגע - מוזמנים להגיע

מאת: המערכת

פורסם: 25-04-2008
148 תגובות
ביום העצמאות הקרוב שיחול ביום חמישי, 8/5/08, נקיים - כרגיל - מפגש פתוח לכל גולשינו - "הפיקניק המפוצל 5". כל גולשי האתר - ותיקים או חדשים - מוזמנים להגיע, להיפגש, להכיר, ליהנות. המפגש יתקיים בתל אביב בפארק ולנברג ברחוב ראול ולנברג ברמת החי"ל מול מתחם "מגדלי זיו". אנחנו נהיה שם החל מהשעה 12:00 כדי לתפוס מקום, מי שרוצה לבוא מוקדם - מוזמן, מי שלא - זה בסדר, רק שתדעו, שאנחנו נשתדל לגמור לכם את כל האוכל עד שתגיעו.

המפגש הוא מפגש חברתי הפתוח לכל גולשינו. זו הזדמנות להכיר את האנשים שמאחורי הכינויים ולפגוש חברים חדשים. חברויות אמיצות ואפילו קשרים רומנטיים כבר נוצרו במפגשים הללו, אז הנה כבר כמה סיבות טובות לבוא (סיבות נוספות: אוכל, והרבה).

והפעם ייערך גם משחק הטריוויה "מסמ"צ נגד מאה". הפרטים כאן.

שימו לב! כרגיל, בהמשך מופיע טופס ה"מי מביא מה". הטופס הפעם שונה מעט. הכוונה היתה - לגרום לכך שכל אחד ישקיע פחות או יותר אותו סכום כסף. ניתן, כמובן, לבחור ביותר מאופציה אחת, ולהביא רק חלק מהכמות בכל אחד מהמצרכים ובלבד, שהסכום הכולל יהיה פחות או יותר זהה. מבולבלים? זה בסדר, גם אנחנו. אה, ודבר נוסף. אם אתם כותבים שאיתכם מגיעים עוד אנשים, אנחנו מצפים מכל אחד מכם להביא אוכל (או שתיה, וכו').


אני מביא:
סוג כלשהו של בשר (המבורגרים, נקניקיות, שיפודי פרגית וכו')
טבעול/תחליף בשר
20 פיתות
תוספת (תפוחי אדמה, פשטידה וכדומה)
עוגיות/משהו מתוק/חטיף
4 בקבוקי קולה/ספרייט/פאנטה
4 בקבוקי דיאט קולה/דיאט ספרייט/משקה דיאטתי אחר
שישיית מים מינרלים
25 ש"ח (לכיסוי ההוצאות הנוספות)

כינוי (נא לכתוב באותיות אנגליות בלבד)
אימייל
מספר האנשים שיבואו איתי (כולל את עצמי)