המסך המפוצל

שלישי 18/3/08

הישרדות, מונית הכסף, סופר נני, טלנובלה בע"מ, מירי אלוני - לשיר עד כלות, השנים הטובות. ב-HOT: אבודים, מהפכת המוזיקה, פלאש גורדון. ב-yes: כמו מסמרים, הישרדות סין, המירוץ למיליון, אומיד ג`לילי, החיים בלופ, בחורות טובות, מתערבים.

מאת: yaddo

פורסם: 17-03-2008
17 תגובות
15:35, החייל איקס, HOT FUN.

17:02, סודי ביותר, yes2.
עם ואל קילמר.

17:20, אחלה, אני פאקינג צילמתי את זה, HOT PRIME.

17:40, עגבניות ירוקות מטוגנות, HOT DRAMA.

18:05, טלנובלה בע"מ, ערוץ 10.
שידור יומי לטלנובלה המהוללת.

20:25, ג'ון טאקר מה זה גמור, HOT GOLD.
של בטי תומאס.

21:00 סופר נני, ערוץ 2.




עונה 2, פרק 16.

21:00, אחים ואחיות, STAR WORLD.
עונה 1, פרק 21.


בתעשיית המוזיקה, יותר מבכל תעשייה אחרת, השינויים הטכנולוגיים בשנים האחרונות שינו את חוקי המשחק. השוק התהפך על פיו ועדיין מנסה לגבש לעצמו תפישה עסקית רציפה חדשה שתהא מתאימה לזמנה. בתוכנית נבחנות הדרכים השונות בהן מאוימות חברות התקליטים הגדולות בידי תעשייה טכנולוגית מתעצמת: להקות כמו סימפלי רד משתמשות ברשת האינטרנט בכדי לקדם עצמן ולמכור את המוזיקה שלהן מבלי להזדקק לעזרתן של חברות התקליטים; להקות כמו ארקטיק מאנקיז התחילו בעצמן כתופעות אינטרנט, ואתר Myspace הפך לכלי שיווק ראשוני לכל מוזיקאי צעיר ושאפתן, כפי שהעידו הצלחות מסחריות דוגמת הזמרת לילי אלן. החברות הגדולות, למגינת ליבו של ציבור אוהבי המוזיקה, גילו איטיות וסרבול בקפיצה על העגלה כשמהפכת ההורדות החלה, ואפילו אחרי שהתחילו להדביק את הפער לגביהן - מיד כשהן מצליחות לסתום פרצה אחת, מופיע איום אחר המאיים להעלימן שוב. אז מה בעצם קורה בשוק מעורער עסקית, שעוד אין לדעת מה תהיה צורתו הסופית?




עונה 1, פרק 8.

21:15 השנים הטובות, HOT3 / yes Stars 3.
עונה 1, פרק 10.



21:30, השמועה אומרת ש, yes1.
עם ג'ניפר אניסטון, קווין קוסטנר.


סיפורו של ג'סטין פטיקה, כומר קתולי יוצא דופן וכריזמטי, מייסד Hard As Nails, ארגון של כמרים צעירים. פטיקה מצליח לכבוש את ליבם של בני נוער בעייתיים, לסחוף אותם ולקרב אותם לישו ולדת. בשיטות אינטנסיביות ושנויות במחלוקת (לדוגמא, שחזור הצליבה) הוא מסייע להם להתמודד עם בעיות קשות כהתמכרות לסמים, אלימות, התעללות מינית, או בעיות פשוטות יותר המטרידות בני נוער, כגון חוסר השתלבות בחברה. ההטפה שלו כוללת בין השאר המחזה, היפ הופ והתאמה של כתבי הקודש לחיים העכשוויים. שיטתו המיוחדת עוררה את זעמה של הכנסייה הקתולית שמקדשת את הדרכים המסורתיות-קונסרבטיביות.






עונה 4, פרק 7.

22:00, קוד 46, HOT PRIME.
של מייקל ווינטרבוטום, עם טים רובינס, סמנתה מורטון.

22:00 פלאש גורדון, AXN.
עיבוד חדש של Sci-Fi למעללי גיבור הקומיקס. בעיירה שקטה על גדות האוקיינוס סטיב "פלאש" גורדון חי בצל אביו הפיזיקאי שמת. תקלה בניסוי סודי ומסובך שערך האב, הביאה למותו והותירה את פלאש עם חשדות ושאלות בלתי פתורות. ד"ר זרקוף, שותפו של האב, שהיה עד לאירוע, מספר לפלאש שאביו איננו מת, אך אינו קיים עוד בעולמנו המוכר. הניסוי הכושל העביר את האב לממד אחר, ולפיכך משפחתו וחבריו נתונים בסכנה: "המבקר", יצור מסתורי מהממד האחר, מהווה סכנה לחייהם ולחיי האנושות כולה. פלאש, דייל ארדן, חברתו לשעבר, וד"ר זרקוף יוצאים למסע חוצה גבולות וזמן כדי להציל את היקום.







22:30, החיים בלופ, yes Stars 1.
עונה 2, פרק 6.


מירי אלוני, אולי הכוכבת הגדולה ביותר שיצאה מדור הזהב של הלהקות הצבאיות, מופיעה כבר מספר שנים במדרחוב נחלת בנימין בתל אביב. היא עושה זאת פעמים בשבוע (שלישי ושישי), כשבן זוגה לחיים, שמוליק אומני, משמש כמפיק גם של האפיזודה הזו בחייה רבי התהפוכות של הכוכבת לשעבר. הסרט עוקב אחר רצונה של מירי לחזור ולהופיע על הבמות ולא רק ברחוב. היא יוזמת רעיון למופע שאליו יתנקזו אמנים מתחנות שונות בחייה: החל מהחברים מלהקת אחרית הימים וכוכבי להקת הנח"ל המיתולוגית וכלה באמנים שמנגנים לצידה ברחוב. הסרט שוזר בין המסע להפקת המופע וחיי היום יום של מירי שכוללים מאבק הישרדות מתמיד, אישי ומקצועי כאחד.

23:26, טים אמריקה, yes2.