המסך המפוצל

ראשון 16/3/08

ארץ נהדרת, קייל XY, מותו של הית' לדג'ר, מי שמדבר. ב-HOT: האח הגדול בדרך אליך, אמי הסכיזופרנית, דיק וג'יין עושים את זה, מחשבות פליליות. ב-yes: דוקטור הו, עד עצם היום הזה, אמת או שקר, הרווק.

מאת: yaddo

פורסם: 15-03-2008
27 תגובות
17:00, הסערה המושלמת, HOT GOLD.
עם ג'ורג' קלוני, מארק וולברג.

17:04, עולמו של וויין, yes2.

17:23, חיילים היינו, yes4.
עם מל גיבסון.


עונה 1, פרק 19.

19:48, הוכחה, yes1.
עם גבינת פאלטרו, אנתוני הופקינס.


כל הפרטים על נסיבות מותו של השחקן הית לדג'ר כוכב הפטריוט והר ברוקבק שנמצא ללא רוח חיים בדירתו לאחר שלקח מנת יתר של תרופות. לדג'ר מת בגיל 28 זמן קצר אחרי שסיים להצטלם לסרט באטמן החדש בתפקיד הג'וקר.



20:17, אני אתה והוא, yes2.
עם אוון ווילסון, קייט הדסון, מאט דילון.

20:25, אמריקן פאי, HOT FUN.

20:50, עובדה, ערוץ 2.


כמו בנבואה המגשימה את עצמה, הפנטזיה האימתנית של `האח הגדול` הולכת וקורמת עור וגידים ברחבי העולם, כשנדמה שאין מנוס מן העין החיצונית המקליטה, המנציחה, המתעדת. באופן הולך וגובר אנו נצפים שלא במודע במהלך חיי היומיום שלנו: במקומות העבודה, בבתים, ואפילו כשאנו בחוץ, צורכים. התוכנית חוקרת את הטכנולוגיות החדשות המאפשרות לעסקים לאתר את סחורותיהם, את כוח העבודה שלהם ואת לקוחותיהם. ואל מול אלה בוחנת מה הן הסכנות שבעולם יודע-כל ורואה-כל שכזה: האומנם אנו צועדים אל עבר הדיסטופיה האולטימטיבית, בה שבבים המושתלים בנו יעזרו לנו לנהל את חיינו מלידה ועד מוות?


פרק 2.

21:15 הרווק, yes Stars 1.
עונה 14.


עונה 2, פרק 11.



21:40, אור לגויים, ערוץ 1.
פרק אחרון. מה, הוא לא שודר בפעם שהוא אמור היה להיות משודר לפני כשבועיים?

22:00, 16 רחובות, yes4.
עם ברוס וויליס.


בכורה. קומדיה שחורה על משפחה שגרתית הנאלצת לנקוט דרכי תחבולה ומרמה כדי להתקיים בעקבות פיטורי האב והידרדרות מצבם הכלכלי. עם ג'ים קארי, טאה ליאוני. ג'אד אפטאו בין הכותבים.



22:00, בשם האב, HOT DRAMA.
עם דניאל דיי-לואיס.


הפעם: רפונזל. צ'ריטי וויייקפילד (ג'יין אייר) מגלמת טניסאית בעלת שיער ארוך, המתאהבת בטניסאית אחרת (בגילומו של לי אינגבי מסרטי הארי פוטר), מבלי לדעת שהיא טניסאי כושל שמנסה להצליח כבחורה.


עונה 3, פרק 1.


אמה של סוזאן סמיילי, מילי, חולה בסכיזופרניה, מחלה שעיצבה את חיי כל המשפחה ושינתה אותם לבלי היכר. סרט מרגש זה, אותו ביימה סוזאן, מתאר 5 שנים בצל המחלה - על הפחדים שלהן, הכעסים, על קצות העצבים והאהבה. הסרט מציג את תמונת משפחת השכן הפרברית המושלמת, אך מתחת לפני השטח חבוי סוד אפל ומאיים. מילי נסוגה לעולמה המלא בפרנויה, זעם, קולות משונים והתפרצויות אלימות. במשך שנים הטמינו הבורות והבושה את מחלתה של מילי תחת מעטה כבד של חשאיות. הסרט מגולל עצמו כסיפור רב עצמה ונוגע ללב של שיגעון וכבוד עצמי, בושה ואהבה, השופך אור על מצוקה החוצה גבולות דרך סיפור של מאבקה של משפחה אחת, ועוזר למוסס את הדעות הקדומות והרעיונות השגויים האופפים את החולי המחריד.

23:43, בריק, yes4.
עם ג'וזף גורדון-לוויט.

22:55 מי שמדבר, ערוץ 2.

23:00, שחקנית סוג ד', yes דוקו.