המסך המפוצל

שלישי 4/3/08

הישרדות, NCIS, הבריחה להודו, סופר נני, השנים הטובות. ב-HOT: אבודים, אאוריקה, יפה לנו? קולנוע גאה להציג, המושכים בחוטים, למה מה. ב-yes: אומיד ג`לילי, החיים בלופ, בחורות טובות, מתערבים.

מאת: yaddo

פורסם: 03-03-2008
0 תגובות

הפעם: ניב רסקין בשיחה עם גל רז, מי שהיה מנהל פיתוח וקידום הפקות מקור ב-HOT ומי שנחשב לאחד האנשים הכי מזוהים בתעשייה עם המילה באזז. שיחה על שיטות הבאזז לתכניות טלוויזיה ולתכני אינטרנט, על כוחו של אתר FLIX, וגם על מי באמת מושכים בחוטים - עיתונאים ממולחים או אולי ילדות בנות 12?

18:20, משפחת הקיסרים, HOT PRIME.

19:00 הלוחשת לרוחות, STAR WORLD.
עונה 1, פרק 21.

19:00, בילי מדיסון, yes2.
עם אדם סנדלר.

19:40, ללא גורל, yes3.
סיפורו של נער הונגרי יהודי בשואה.

19:45 למה מה? ערוץ 8.

21:00 סופר נני, ערוץ 2.
עונה חדשה שבאה להוות תחרות ישירה להישרדות, שהחל מהיום עוברת לימי שלישי במקום רביעי. אלי יצפאן עבר לימי ראשון.


שימו לב לשינוי היום.


אחת הסדרות הכי מצליחות-בשקט בארצות הברית שבה לעונה נוספת בשידור יומי.




חברת הקוסמטיקה דאב (DOVE) משיקה קמפיין מתוקשר, חריג ומעורר מחשבה, שנועד לשכנע צעירות לא ליפול למיתוס של יופי בלתי-מושג. התוכנית חוקרת את התגובה החריפה בקרב צרכנים כנגד חלק מדימויי היופי העוברים אידיאליזציה, כפי שאלה משתקפים במגזינים, בקולנוע ובטלוויזיה. אך היכן מותיר הדבר את אותה תעשייה הנשענת באופן כה מרכזי על עידודן של נשים לשאוף לאידיאלים בלתי מושגים? האומנם חותרת דאב כנגד עצמה?


עונה 2, פרק 14.

21:00, אחים ואחיות, STAR WORLD.
עונה 1, פרק 19.


עונה 1, פרק 6.

21:15 השנים הטובות, HOT3 / yes Stars 3.
עונה 1, פרק 8.



21:30, אהבה מליגה אחרת, yes1.
עם ג'ימי פאלון, דרו ברימור.


שעה משוערת, כי קשת לא טורחים לתת שעה אלא פשוט להגיד "אחרי סופר נני". אחת המתמודדות במונית היא מישהי מהישרדות - מרשים לראות איך קשת ממנפת את האלמנט הממגנט של המתחרה שלה כדי לקדם את התוכניות של עצמה.




עונה 2, פרק 12.


עונה 4, פרק 5.

22:00, משחק הדמים (רמבו), yes4.

22:00, עמוק במים, HOT GOLD.
של ווס אנדרסון.

22:00, סרניטי, HOT ACTION.
של ג'וס ווידון.




(במקור שם הרבה יותר מגניב: Here?s Looking at You Boy). סיפור יציאתו ועלייתו של הקולנוע ההומו-לסבי והביטחון הגובר לאיטו של יוצריו וקהלם, ביטחון עצמי שאופיין בעת האחרונה ע"י סרטים זוכי פרסים בפסטיבלים נחשבים דוגמת וונציה וברלין ואפילו פרסי האוסקר ההוליוודיים. הקולנוע ההומו-לסבי נזקק לפריצה דרך מחסומים חברתיים, בכדי לתבוע את זכות קיומו ובסופו של דבר להפנים את תפוצתו שלו בקרב קהלים רחבים יותר. הדרך מפינק פלמינגו החתרני ועד הר ברוקבק זוכה האוסקרים הייתה רצופת מהמורות ומכשולים, אבל הוכיחה לבסוף את עליונותם של כישרון, השראה ותשוקה על חשכה, דעות קדומות ואתגרים חברתיים. סרט זה מתמודד עם סרטים חשובים באגף קולנועי זה לאורך העשורים האחרונים. קטעים רבים מהפקות בינלאומיות וחומרים מאחורי הקלעים משלימים ראיונות עם הכישרונות שמלפני המצלמה ומאחוריה: כולל סטיבן פרירס, גאס ואן סנט, רוזה פון פרונהיים, טילדה סווינטון, ג`ון ווטרס (בתמונה), ג`נבייב טרנר ורבים אחרים.



22:30, החיים בלופ, yes Stars 1.
עונה 2, פרק 4.


אברהם (דשא) פשנל, המפיק המיתולגי של הבידור הישראלי, מת כמעט חסר כל. הוא השאיר אחריו את משפחתו הכואבת עם ערימה של חובות ועם מופע אחד - מחזמר פולקלור הודי ענק, פרי יצירתו. זמן קצר לאחר מכן, מחשש שיעצרו בפקודת הנושים, נמלטו האלמנה ניצה, הבת שירילי ובני משפחתה מהארץ להודו. שם חברו לבן הנוסף, גשש, וביחד התחילו להגשים את חלומו האחרון של פשנל - הפקת המופע והבאתו לחיים. סיפור השנה הזאת בחיי בני משפחת דשא הוא מסע נדודים משפחתי, חובק עולם, רצוף תלאות ומכשולים, כאשר כל העת מרחפת רוחו של האב מעל.

23:35, קרח דק, yes4.
עם ג'ון קיוזאק, בילי בוב תורנטון.