המסך המפוצל

רביעי 27/2/08

הישרדות, אוצרים את המדינה, הצוואה, כלבוטק, 4400, חוק וסדר מדור מיוחד. ב-HOT: אמריקן איידול, דירק דיגלר האמיתי, טלוויזיית עשה זאת בעצמך, חסינת כאב, היחידה. ב-yes: הקולוניה, היחידה, נמלטים, הבוגר, חילופי נשים, משפחה וחיות אחרות.

מאת: yaddo

פורסם: 26-02-2008
5 תגובות

הפעם: עמיר מאורי, האיש שהביא לערוץ HOT3 את בטיפול, שבתות וחגים ויצפאן, משוחח עם ניב רסקין על עסקאות התוכן הגדולות של HOT ושל שידורי רשת - מרוקדים עם כוכבים ועד מרחק נגיעה. הוא מדבר על המעבר של הזכיינית לארבעה ימי שידור ומגלה מי לדעתו צריך לחשוש מהתחזקות הרייטינג של רשת - הקולגות מקשת או המתחרים מערוץ 10?


הבנים שרים - פרק של שעה וחצי. וגם ב-19:00.



16:44, הפלישה ממאדים, yes2.
של טים ברטון, עם ג'ק ניקולסון.

19:45 למה מה? ערוץ 8.

19:55, קליק, yes1.
עם פייפר פראבו, לינה הידי, היא שרה קונור בגרסה הטלוויזיונית החדשה והמעט-משעממת של שליחות קטלנית.

20:00 האנטומיה של גריי, STAR WORLD.

21:00 כלבוטק, ערוץ 2.




לפיטר בן ה-79 יש קהל של 2 מיליון איש ברחבי העולם, הצופים בסרטים שהכין בבית והעלה ליוטיוב. התוכנית חוקרת את העולם החדש של טלוויזיית עשה זאת בעצמך, המדובב את אלה המחפשים בעולם זה הון ותהילה. מדובר בעסק אדיר מימדים: בתוך שנה וחצי מתחילת הפעלתה, נמכרה יוטיוב לגוגל תמורת סכום אסטרונומי של 883 מיליון פאונד. כעת ישנה גאות של חברות חדשות למן RathergoodT, שאולפניה ומשרדיה ממוקמים בבניין-חווה שעבר הסבה, ועד הסופר/שדרן קלייב ג`יימס, אשר משדר את תוכניתו החדשה אונליין. האם הולכת שיטה זאת לשנות את פני הטלוויזיה לנצח?

21:00 היחידה, STAR WORLD.
עונה 1, פרק 17.

21:15, חילופי נשים, yes stars 1.
עונה שישית.

21:16 4400, HOT3 / yes Stars 3.
עונה 4, פרק 6.

21:30 היחידה, yes Stars 2.
עונה 2, פרק 3.


טל ברמן יוצא למסע לאיתור חפצים וסיפורים מראשית המדינה ועד היום. בתכנית נפגוש את הפריטים שהיו חלק מהחיים של כולנו בשישים השנים האחרונות. בכל פרק יתלווה אל טל אורח ויחד הם יחפשו ויזכירו לכולנו אביזרים וסיפורים מתחומים שונים: אופנה, ספורט, ילדות, אוכל, תקשורת וכו'. היום פרק שני, מסתבר: תקשורת. אל טל ברמן מתלווה שוש עטרי וביחד הם הולכים לעיתון מעריב בתל אביב ונפגשים שם עם עמנואל רוזן, בן כספית ורפי מן. בהמשך בספינה בנמל יפו הם משוחחים עם הנרי אלקסלסי ועופר נחשון על אייבי נתן וספינת השלום, ובירושלים, ברדיו קול ישראל, משחזרים תסכית מתח עם מוטי ברכאן, שמוליק רפאלי, אלדר לידור ודן כנר. בטלוויזיה הישראלית הם נפגשים עם דוד ויצטום ושרי רז ומשחזרים עריכת כתבה.


פרק 7 (או 13 ו-14 בסידור שלהם).


עם סיומה של מלחמת העולם השנייה, החלה נהירה של קצינים נאצים בכירים אל דרום אמריקה. אחדים נבלעו ביבשת הענק, אחרים הפכו לגיבורים מוכתרים של החונטות השולטות וחלק אף קיבלו כתב מנדט לעשות ככל העולה על רוחם. כזהו סיפורה של 'הקולוניה', כפר נידח בערבה הצ'יליאנית אשר איכלס אך ורק גנרלים נאצים. אלו נהנו מחסותו של אוגוסטו פינושה והפכו את המקום לגיהנום עלי אדמות - במקום הוקם בית זונות פדופילי אשר אליו הביאו התושבים ילדים מכל רחבי צ'ילה בכדי לאפשר לקליינטים לעשות בהם ככל העולה על רוחם. סרט תעודה מבית היוצר של ARTE חושף לראשונה את סיפורו של המקום ומלווה בעדויות הניצולים.

22:00 משפחה וחיות אחרות, yes Stars 1.
עונה 2, פרק 8.

22:00 חסינת כאב, AXN.
עונה 1, פרק 7.

22:00, טקסי בניו יורק, yes4.
עם קווין לטיפה, ג'ימי פאלון.

22:00, עיר אפלה, HOT ACTION.
דרמת קאלט בדיונית עם רופוס סוול, קיפר סאתרלנד. אני לא הבנתי מה כל כך טוב בסרט הזה.

22:20 נמלטים, yes Stars 2.
עונה 3, פרק 11.


סיפורו של ג`ון הולמס אינו אלא אפוס עקלקל של סקס, סמים ורצח. חייו של האיש שהיווה השראה לדמותו של דירק דיגלר בסרט לילות בוגי, כוכב הפורנו הנודע בעולם, היו טרופים וססגוניים. הוא הותיר מאחוריו ארכיונים עצומים של פעילויותיו - גולת הכותרת היא 2,500 סרטי הפורנו בהם השתתף. הסרט מזגזג בין חומרי ארכיון, פרשנות מרירה, צילומים מימים אלה וראיונות אינטימיים. השמועות אודות ג`ון מושמות למבחן האמת: הוא לא התגלה כששטף כלים במסעדה, כי אם נבחן באודישן פתוח, שלף את ההיצע שלו ונשכר במקום. בהשתתפותו באלפי סרטי פורנו, שגל הולמס 2 דורות של כוכבות פורנו, החל במרילין צ`יימברס וסייקה וכלה בג`ינג`ר לין וצ`יצ`ולינה. תפקידו המפורסם ביותר היה זה של הבלש הקשוח ג`וני וואד, מעין הכלאה זולה בין ג`יימס בונד להארי מזוהם במיוחד. להולמס היה גם תיאבון לסמים ולמין שמתי מעט ישוו לו: הוא צרך כמויות תעשייתיות של קוקאין ובמשך שנים תמרן בין רעיה, 2 חברות (כולל פילגש בת 15), וכמובן אלפי כוכבות פורנו שלצידו, פלוס התמכרות לזונות. ג`ון מת מסיבוכים הקשורים במחלת האיידס ב-1987. לפי צוואתו, וידאה אשתו כי גופתו נותרה בשלמותה לפני שריפתה, מתוך החשש כי מישהו יגנוב את הנכס היקר ביותר שלו עבור תצוגה ציבורית.




עונה 6, פרק 14.

23:35, פשוט מאוהבת (פריים), HOT FUN.
עם בראיין גרינברג, אומה תורמן, מריל סטריפ.

23:50, ק.ר.י.י.ז.י, HOT PRIME.