המסך המפוצל

שישי 22/2/08

אמריקן איידול, ניקוי ראש הוא הכרחי, לא לפני הילדים, הדוגמניות, האלבומים הגדולים, גרמלינס. ב-HOT: אמריקן איידול, תזיזו את הרגליים, המלך האחרון של סקוטלנד, פורסט גאמפ, לורנס איש ערב, מלכה אפריקאית, גבירתי הנשיאה. ב-yes: תזיזו את הרגליים, נערות החלומות, כל אנשי המלך, קנדי, המשורר הדני, ספיידרמן.

מאת: yaddo

פורסם: 21-02-2008
0 תגובות
8:05, נשים מושלמות, HOT FUN.
עם ניקול קידמן (פעם ראשונה).

10:45, רשימת שינדלר, HOT DRAMA.


פרק הניפוי. וגם ב-19:00.

13:50, מלכה אפריקאית, HOT PRIME.
עם המפרי בוגרט, קתרין הפבורן.

13:55, העוקץ, HOT DRAMA.
עם פול ניומן (פעם ראשונה), רוברט רדפורד.

13:56, אדם בעקבות גורלו, yes Movies.
סרט הפולחן עם פיטר פונדה, ג'ק ניקולסון ודניס הופר, שגם ביים.

14:00, פארד גוספורד, HOT PRIME.
של רוברט אלטמן.

16:05, מעתה ועד עולם, HOT PRIME.
עם ברט לנקסטר, דברה קר (פעם ראשונה).


בכורה לזוכה פרס האוסקר לסרט האנימציה הטוב ביותר 2006. בעולם הקפוא של פינגוויני הקיסר נוהגים הזכרים לחזר אחרי בנות זוגן באמצעות שירה. אל העולם הזה נולד מאמבלס, בנם של זמרים מפורסמים מאוד. הצרה היא שהוא פשוט לא יודע לשיר, אבל מסתבר שהוא רקדן סטפס מבריק. האם כשרון הריקוד יכול לעזור לו בחיזור אחרי בנות המין היפה? מדבבים אלישע ווד, בריטני מרפי, יו ג'קמן, ניקול קידמן, רובין וויליאמס, אנטוני לפלייה, הוגו וויבינג. קידמן גם מיד אחרי כן (פעם שלישית) במולין רוז'.



17:25, ספיידרמן, yes Movies.
עם טובי מגווייר.

17:30, חופי הכרך, HOT PRIME.
עם מרלון ברנדו, דברה קר (פעם שניה).

17:52, סקופ, yes1.
של ועם וודי אלן, ועם סקרלט ג'והנסון ויו ג'קמן. סקרלט גם מיד אחרי כן בבובי לונג, ב-19:29.

17:55, מקום בלב, HOT PRIME.
עם סאלי פילד (פעם ראשונה) בתפקיד שזיכה אותה באוסקר בפעם השניה, וגרם לה להבין בנאומה שאנחנו אוהבים אותה, אנחנו באמת אוהבים אותה.


מתי כספי.

19:20, אוליבר, HOT PRIME.
מיוזיקל קלאסי.


הבנים מופיעים.

19:40, פורסט גאמפ, HOT DRAMA.
עם טום הנקס, רובין רייט, סאלי פילד (פעם שניה). טום הנקס זכה על תפקידו כאן באוסקר של 1995, ושנה לפני כן זכה על תפקידו בפילדלפיה, שמשודר מיד אחרי כן, ב-22:00. בכך נוצר רצף של שני סאלי פילד ושני טום הנקס בשלושה סרטים.


בכורה לזוכה האוסקר על הסרט האנימציה הקצר בשנה שעברה. ליב אולמן מקריין.



20:00 גבירתי הנשיאה, סטאר וורלד.
עונה 1, פרק 20.

20:03, בתול בן 40, yes2.


בכורה לזוכה פרס האוסקר לסרט האנימציה הטוב ביותר 2006. בעולם הקפוא של פינגוויני הקיסר נוהגים הזכרים לחזר אחרי בנות זוגן באמצעות שירה. אל העולם הזה נולד מאמבלס, בנם של זמרים מפורסמים מאוד. הצרה היא שהוא פשוט לא יודע לשיר, אבל מסתבר שהוא רקדן סטפס מבריק. האם כשרון הריקוד יכול לעזור לו בחיזור אחרי בנות המין היפה? מדבבים אלישע ווד, בריטני מרפי, יו ג'קמן, ניקול קידמן, רובין וויליאמס, אנטוני לפלייה, הוגו וויבינג.

20:14, תפוס את שורטי, yes4.
קומדיית פשע כיפית להפליא על פי ספרו של אלמור לנארד, עם ג'ון טרבולטה, רנה רוסו, ג'ין הקמן, דני דה ויטו.


הפעם: הדרמות החשובות שנעשו ב-40 שנות טלוויזיה.

21:00 גריז, ערוץ 2.

21:15 הדוגמניות, ערוץ 10.


בכורה. סיפור אהבה בין שני צעירים, משורר (הית לדג'ר המנוח) וסטודנטית לאמנות (אבי קורניש), שלמרבה הצער מכורים לסמים באותה מידה שהם הרוסים זה על זה. עוד הית' לדג'ר גם מיד אחרי כן, ב-23:19, קזנובה.



22:00, גרמלינס, ערוץ 1.

22:00, הסופר-אקסית שלי, yes2.
עם אומה תורמן, לוק ווילסון.

22:00, כל החיים לפניו, yes3.
סרטו של משה מזרחי על פי ספרו המופלא של אמיל אז'אר, הוא רומן גארי.


בכורה. רימייק לדרמה פוליטית עטורת אוסקרים משנת 1949, המבוססת על ספרו זוכה הפוליצר של רוברט פן וורן. סרט העוקב אחר סיפור חייו של פוליטיקאי בדרום ארה"ב, ומבוסס על דמותו האמיתית של מי שהיה בעבר מושל לואיזיאנה, מביא את סיפורו החל מעלייתו לגדולה באמצעות תכסיסנות ונוכלות פוליטית בדרגות מאסטר, ועד לנפילתו. עם שון פן, אנתוני הופקינס, ג'וד לאו, קייט ווינסלט.


בכורה. מיוזיקל המבוסס על סיפורה של הסופרימס, להקתה של דיאנה רוס. הסרט הסוחף עוקב אחר שלוש זמרות צעירות המתחילות את דרכן בשנות השישים כלהקת הליווי של כוכב בשם ג'יימס ארלי (אדי מרפי). במהרה מגלה המוכשרת והייחודית מביניהן, אפי (ג'ניפר הדסון, פליטת העונה השלישי של אמריקן איידול, שזכתה על תפקידה כאן באוסקר), שקשה מאוד להתקדם בעולם הבידור עם אופי מרדני ועם משקל עודף, אבל היא מסרבת לומר נואש. עוד משחקים ביונסה, ג'יימי פוקס ודני גלובר.

22:00, ציפור הנעורים המתוקה, TCM.
עם פול ניומן (פעם שניה).


בכורה. רופא צעיר ואידאליסט מגיע לאוגנדה כדי לסייע לתושבי המקום בהתנדבות, והופך לרופאו האישי של אידי אמין, השליט האלים והמדכא של המדינה. עם פורסט וויטאקר, שזכה על תפקידו באוסקר, וג'יימס מקאבוי.

22:00, התן, HOT ACTION.
עם ריכרד גיר, ברוס וויליס.

22:00, לורנס איש ערב, HOT PRIME.



22:45, חתונה מאוחרת, yes ישראלי.

0:10, אושן 11, yes Movies.

0:10, החבר'ה הטובים + הבלתי משוחדים, HOT DRAMA.
שני מאפיוזים עם רוברט דה נירו.