המסך המפוצל

הישרדות, עונה 15, פרק 12

הפרק שודר ביום חמישי האחרון, 6/12/07

מאת: okok4

פורסם: 09-12-2007
5 תגובות
ג'יימס, עם שני אלילי חסינות וסיכוי לא רע לקחת את המיליון, הועף בפרק הקודם ובצדק. במשחק הזה אין מקום לתמימים. ע"פ הפרק הנוכחי יש עוד תמימה אחת במשחק וכולי תקווה שגם היא תועף במהרה.

באתגר הפרס נקראו לרחבה קרובי המשפחה של המתמודדים בשביל מופע דמעות צפוי מראש. ראבק, אפשר לחשוב שאתם ילדים טיבטים שהתאחדו עם משפחותיהם לאחר מסע חתחתים למקלוד גאנג'. כולה 31 יום, תתמודדו. אחותו של טוד לחשה על אוזנו שאחותם הצעירה עברה הפלה אבל היא בסדר. אין בשורה טובה מזאת בשביל לעודד את רוחו של אחיך בקרב על מיליון הדולרים. אחרי מקרה ג'וני פייר-פליי וסיפור הסבתא-חיה-מתה שלו היה די ברור שמדובר בלוקש לצורך סימפטיה נטו ואף אחד לא יקנה את הסיפור. בטוויסט עלילתי התברר שכנראה היתה הפלה. לא נעים. באתגר הפרס זכו דניס ובעלה והם בחרו בטוד ואמנדה כשותפים להפלגת הסעודה.

התכנון של טוד נכון לעכשיו הוא להעיף את pg ואריק, אח"כ את דניס, כאשר הקרב האחרון יהיה בינו לקורטני ואמנדה. האתגר האחרון הוא בדרך כלל אתגר המבוסס על כוח, ולכן לקורטני השדופה אין הרבה סיכוי. אני מניח שהוא בונה על זכייה ובחירה בקורטני כזוגתו לגמר (בהנחה שרק שניים יתעמתו מול המושבעים, כרגע זה עדיין לא ברור). את קורטני המושבעים לא מחבבים וגם סביר שאמנדה תיתן את קולה לידידה טוד.

מה שמפתיע הוא שקורטני בכלל לא חושבת על זה שבמשולש אמנדה-טוד-קורטני היא במקום האחרון. יהיה חכם מצידה לחבור לדניס, לעבור לצד של pg ואריק, להעיף את טוד ואמנדה ולנסות לעלות לגמר מול אריק או pg, מולם סיכוייה משופרים. אבל כנראה יהיה מוגזם לצפות מקורטני לחשוב כל כך קדימה, שכל זה לא הצד החזק שלה.

לקראת סוף הפרק ניסו אריק וpg ללחוץ על דניס שתחבור לבריתם ותצביע נגד טוד, על מנת לגרום לתיקו בין הקולות לטוד ולאריק. דניס מבינה שימיה שם ספורים, היא יודעת שאין לה סיכוי באתגרים ובכל זאת היא מצביעה בסופו של דבר לאריק. טיפשה טיפשה טיפשה. בכוח מנסים להצילה אך היא מתעקשת לעשות חרקירי. מצד שני, המאמצים של אריק וpg היו פרווה לחלוטין. אתם כפסע מהשלכתכם מהמשחק, תתאמצו קצת יותר, תעשו הצגות, תשקרו. מדובר במליון דולר ואתם שומרים על גינונים של ליידי אנגלייה. לא מבין את זה.

בסוף אריק הועף. pg, אם לא תזכה בחסינות הבאה, כנראה תהיה הבאה ולאחריה דניס. כמו שזה נראה עכשיו טוד יהיה המליונר הבא, ולא יהיה פה אי צדק. ציון: 9.