המסך המפוצל

ראשון 25/11/07

הצ`ט ועונשו, משפחה במנוסה, רוצחים, ילד בן זמננו, כלבוטק. ב-HOT: המושכים בחוטים, לא יכול בלי זה, מחשבות פליליות, אמריקן בודי שופ, השדים של דרזדן, פרק אחרון לעונה של יריחו. ב-yes: הפמליה, אל תספרו לאמא, פרק אחרון של ויויאן וייל, סקרבס, העשב של השכן, מאחורי הסורגים.

מאת: yaddo

פורסם: 24-11-2007
0 תגובות
היום בטלוויזיה

18:20, ימיה האחרונים של סופי שול, HOT PRIME.

18:35, נשים מושלמות, HOT FUN.
עם ניקול קידמן, גלן קלוז.

18:40, צומת מילר, HOT סרטים.
עם גבריאל ברן.


עונה 1, פרק 4.


פרק 4 ואחרון לעונה.

20:10, רוד טריפ, HOT FUN
עם שון וויליאם סקוט.

21:00 כלבוטק, ערוץ 2.


עונה 6, פרק 15.


פרק 4.

21:16 משפחה במנוסה, HOT3 / yes Stars 3.
עונה 1, פרק 4.

21:30 משפט וצדק, yes Stars 2.
עונה 1, פרק 5.


עונה 1, פרק 5.


הפעם: סמנכ"ל התוכן של חברת כן, יונה ויזנטל, בשיחה על משבר השיבושים בשידורי הלוויין, על קרבות הרכש מול HOT, על חוזה הטאלנט של נינט ועל ההתמודדות האישית עם מחלת הלוקמיה של בנו, עמרי.



21:30, פרחים שבורים, HOT DRAMA.
של ג'ים ג'רמוש, עם ביל מאריי.


תיעוד ושחזור של גולשי אינטרנט שחייהם התרסקו, השתנו לבלי הכר והפכו לגיהנום בעקבות גלישה באינטרנט והיכרות עם אנשים שאחרת לא היו פוגשים לעולם. אנשים ששינו את גורלם. נער תמים שהתפתה בידי מחבלת להגיע לרמאללה ונרצח, בתו של רב ראשי שאחיה היכו את חתנה המיועד, אישה נשואה שהחליטה לבלות כל יום עם מישהו אחר וזוג שהכיר, התחתן וחזר לגלוש לאתרי היכרויות. מה עשתה מהפכת האינטרנט לחייהם של מיליונים בישראל?


עונה 4, פרק 7.

22:00 יריחו, Xtra HOT.
עונה 1, פרק 22 ואחרון לעונה.

22:00, הפריצה, HOT ACTION.
עם מרלון ברנדו בסרטו האחרון, רוברט דה נירו.

22:00, עיר תחתית, HOT PRIME.

22:00, בית 1,000 הגופות, HOT סרטים.
של רוב זומבי.




עונה 3, פרק 1.

22:30, ויויאן וייל, yes Stars 3.
עונה 1, פרק 6 ואחרון.


95 אחוז מן הגברים מודים כי הם מאוננים. אך חלק מאוננים יותר מאחרים. הרבה יותר. התוכנית עוקבת אחרי שני גברים המנסים להיגמל מהתמכרות ההורסת את חייהם: ראסל מאונן עד 15 פעם ביום, הרגל המחבל ביחסיו עם המין השני. אנו עוקבים אחריו כשהוא פורץ במסע לאורך אמריקה ומנסה טיפולים שונים ומשונים במטרה לשבור את המעגל בו הוא לכוד. ההתמכרות של פול, לעומת זאת, פירושה חוסר יכולת מצידו להחזיק מערכת יחסים או אפילו משרה. התוכנית עוקבת אחר תהליך הריפוי שלו באנגליה, בניסיון נואש לייצב את חייו במסלול נורמטיבי. האם יצליחו ראסל ופול במסע המפרך?



22:45, השדים של דרזדן, Xtra HOT.
עונה 1, פרק 5.


סדרה חדשה בחמישה פרקים. תיירות אתגרית מזווית תיעודית: דייגו בונאל, כתב אמריקאי זכה בפרסים רבים על האופן שבו סיקר את הקרבות בפקיסטן ובעירק בחמש השנים האחרונות. בסדרה חדשה זו הוא יוצא בכל פעם להכיר לצופה את החיים הכמו-נורמלים במקומות המסוכנים בעולם. חמשת המסעות של בונאל כוללים גיחות עומק לקולמביה, אפגניסטן, קונגו, צפון קוריאה ועזה ומנסות להציג לצופה הספון בכורסתו, את חיי היומיום שם ואת האטרקציות הנוספות לפיגועי תופת, הקלעות לקרבות של סוחרי סמים ומעקב צמוד מטעמו של משטר טוטליטרי. פרק 1: צפון קוריאה.


סדרה תיעודית בת שלושה פרקים. מאות רוצחים יושבים היום בבתי הכלא בישראל. הסדרה רוצחים מבוססת על מסעו האישי של אירי ריקין, מרצה לפילוסופיה, מבקר ספרות ומנחה תוכניות תרבות, אל עולמם של רוצחים המרצים עונש של מאסר עולם. זהו מסע נוקב הבוחן את הגורמים שהניעו אנשים, חלקם נורמטיביים לפחות למראית עין, לבצע את המעשה הקשה והמרחיק לכת מכל - לרצוח. באמצעות מפגש נדיר עם רוצחים ייחשף סיפורם האישי. מה עבר במוחם של אנשים אלה באותם רגעים מכריעים בהם נחצה הקו שבין אדם לרוצח, שהובילו לאירוע הטראגי של נטילת חיי אדם. האם ישנם 'סימנים מקדימים' כאלה שניתן להצביע עליהם כאותות אזהרה? האם ניתן היה לעצור רגע לפני נקודת האל- חזור? מהי נקודה זו והאם כל אחד יכול להגיע אליה? את הפרקים ילוו פסיכולוגים, פסיכיאטרים וקרימינולוגים שינסו לאפיין את דמותם של הרוצחים וינסו לתת מענה לסוגיות אלה.

23:30, מיזרי, MGM.
עם קאתי בייטס (פעם ראשונה).

1:05, דרגונפליי, HOT DRAMA.
עם קווין קוסטנר, קאתי בייטס (פעם שניה).