המסך המפוצל

שני 19/11/07

המגזין, החיים זה לא הכל, דרך ווטרלו, מטרידים סדרתיים בכירים, המקום, ברני מאק, רציחות במידסומר, פרק אחרון לעונה של הבחורים שלי, חוק וסדר. ב-HOT: לאכול למוות, המושכים בחוטים, זירת הפשע ניו יורק, קשרים אפלים. ב-yes: חולי טלוויזיה, צ`ייסרס, השטן רכב על סוס, הלוחשת לרוחות, על טבעי, נשות קבע, קיליאן מרפי.

מאת: yaddo

פורסם: 18-11-2007
10 תגובות
היום בטלוויזיה



17:45, משחקי ריגול, HOT ACTION.
עם רוברט רדפורד, בראד פיט (פיט את רדפורד, פעם ראשונה).

17:55, נהר זורם ביניהם, yes1.
של רוברט רדפורד, עם בראד פיט (פיט את רדפורד, פעם שניה).

18:36, חתונת רפאים, yes2.
של טים ברטון, עם ז'וני דפ.

19:50, לולה הקדושה, yes3.

20:15, מועדון החברים, HOT FUN.
עם לוק ווילסון, וויל פרל, וינס ווהן.

20:35, מאחורי הקלעים: עולם גדול מופלא, E!

21:00 קרב סכינים, ערוץ 10.

21:00, רציחות במידסומר, הולמרק.
עונה 10, פרק 5.


הפעם: הרפתקאות בהאזרד.

21:16 הבחורים שלי, HOT3 / yes Stars 3.
עונה 1, פרק 13 ואחרון לעונה.


מתארח הפעם: יון פדר, העורך הראשי של ynet, מאתרי האינטרנט המובילים במדינה, בשיחה על הפיכתו של האתר לסוכנות ידיעות מובילה, על תופעת הטוקבקים וצינזורם, על המתחרים ברשת ועל המרקע, וכן על עתיד העיתונות המודפסת.

21:30, תפוס אותי אם תוכל, HOT DRAMA.
של סטיבן ספילברג, עם ליאונרדו דיקפריו.


כל אחד צריך אוכל כדי לחיות. אך יש קבוצה של אנשים אשר ללא התערבות יוכלו, מילולית, לאכול עצמם למוות. תיעוד מרתק ונוגע ללב בוחן את החיים, החוויות וצפונות העתיד של שלושה צעירים עם הפרעת כרומוזומים הקרויה 'תסמונת פראדה ווילי', ואת חייהם של אלה המטפלים בהם. הלוקים בתסמונת סובלים מכמה סממנים אופייניים, אך המובהק ביותר הוא רעב אדיר ותמידי; לא משנה כמה יאכלו, הם לא יצליחו להשביע את תאבונם, וללא פיקוח עלולים להמית את עצמם באכילת יתר. ברמות משתנות, הם גם נוטים לגלות קשיי למידה ובעיות התנהגותיות. לא רק שהחיים עשויים להיות קשים במיוחד לילדים ומבוגרים צעירים הלוקים בתסמונת, היא גם מעוררת מתחים וטלטלות עצומים במשפחות הנאבקות בהתמודדותן עמה.



21:36 על טבעי, yes Stars 2.
עונה 2, פרק 15.


אלפי נשים בישראל מוטרדות מינית במקומות עבודה, ברחוב ובאירועים חברתיים. פרשת הנשיא קצב העלתה לסדר היום החברתי את התופעה והדחיקה אותה מיד עם עיסקת הטיעון. מבט שני יצאה אל המוטרדות הלא מפורסמות. אל נשים משכילות וחזקות שעברו הטרדות אבל פוחדות להתלונן. חוששות מפיטורין, מחשיפה, מנשיכת כלי התקשורת ומהתגובה של סביבתן החברתית. תחקיר רחב גם על דפוסי ההתנהגות הקבועים של המטרידים - מנהלים, בוסים, ובעלי מרות אחרים שהאישה בשבילם היא חפץ להנאה ולמבחני כוח ושליטה. מדוע הם מטרידים? האם הם לא חוששים לקריירה שלהם? האם הטרדה מינית היא מחלה? מדוע הם מנסים את אותו דפוס התנהגות על נשים שונות בלי ללמוד לקח ובלי להשתנות?


עונה 4, פרק 3.

21:45, אני לב האקביז, HOT FUN.


סדרת דרמה המתעדת את המתרחש במסעדה תל אביבית טרנדית. עלילת הסדרה תתמקד בחייהם וביחסים שבין שוהי המקום הקבועים, וגם בסיפורים שיימשכו פרק אחד - של עוברי האורח החולפים. פורמט חדשני א-לה ספינת האהבה. עם: רננה רז, יונתן סגל, דורית לב ארי, ליאורה ריבלין , אולי שטרנברג, לירון ויסמן, מיכל ינאי, ליאת אזר. מחר ישודר הפרק השני במשבצת הקבועה, ימי שלישי, והפרק שאחריו ביום שלישי הבא.




עונה 1, פרק 4.

22:00 נכדים מאמצים, חינוכית 23.
פרק שני ואחרון.


אחד מסרטי התעודה המדוברים של השנה האחרונה - זוכה פרסי הפסטיבלים Silverdocs ו-Full Frame - שמביא לראשונה באופן מלא וללא צנזורה כלשהי את זוועת דארפור. דרך עיניו של בריאן סטיבל - קצין אמריקאי המשמש כמשקיף בסודן השסועה, אנו למדים כיצד נולדה מלחמת האזרחים הנוכחית הקורעת את המדינה ומהם האינטרסים של שלטון המיעוט המוסלמי בהנצחתה גם במחיר מותם של מאות אלפי פליטים ברעב או בטבח. זהו סרט קשה לצפייה אשר בעת הקרנתו בארצות הברית עורר תגובות עזות מצדם של הצופים, ושימש כזרז מרכזי בכניסתה של ארצות הברית לעובי הקורה של הסכסוך בניסיון לסיימו.


עונה 1, פרק 3.

22:00 קשרים אפלים, AXN.
עונה 1, פרק 10.

22:00 CSI: ניו יורק, Xtra HOT.
עונה 3, פרק 4.

22:00, זורו 2, yes2.

22:00, הלהב הנסתר, yes3.

22:00, טיסת לילה, yes4.
עם רייצ'ל מקאדמס, קיליאן מרפי (פעם ראשונה).

22:00, איילנד, HOT ACTION.
עם יואן מקגרגור, סקרלט ג'והנסון.

22:00, אאצ'י וססיפק, HOT PRIME.
אנימציה דרום קוריאנית.

22:10 החיים זה לא הכל, ערוץ 2.
זה בדרך כלל משודר בימי שלישי בלבד, אבל השבוע יש פרק גם היום, כנראה כדי להוות תחרות ישירה לדרמה החדשה של ערוץ 10.

22:20 הלוחשת לרוחות, yes Stars 2.
עונה 2, פרק 5.


אחרי דחיות מגיעה סוף סוף תוכנית המערכונים האוסטרלית. חבורת צ'ייסר מכריזה מלחמה על העולם: אין מטרה אחת שעליה הם פוסחים בקומדיה הסאטירית הזו, ביניהן אימא תרזה, האפיפיור, הדאלי לאמה ועוד רבים. על במה מול קהל, חברי הצוות האוסטרלי נכנסים באנשי מפתח מעולם הפוליטיקה, העסקים, הדת, התקשורת והתרבות, ועושים מהם צחוק. הם מנתחים את חדשות השבוע, ועורכים ניסויי שטח מזלזלים כגון: האם ניתן להזמין מקום במסעדה אמריקנית תחת השם בן לאדן? או: כמה זמן תוכלו להניח לטלפון הסלולרי שלכם לצלצל בזמן הופעה של ראסל קרואו, לפני שהוא ישבור לכם אותו? במופע ישנם גם מערכונים קבועים כגון בחינת הידע הכללי של פוליטיקאים בזמן מסיבות עיתונאים או שחזור תרחישים מפרסומות טלוויזיה כדי לראות אם הם עומדים במבחן המציאות. מלחמתם של צוות צ'ייסר תהיה קשה, עקשנית ועקובה מדם.



22:45 חוק וסדר, ערוץ 1.
עונה 15, פרק 20.

23:06, עד הקצה, yes1.
עם קיליאן מרפי (פעם שניה).

23:30, רכבות לילה, HOT PRIME.
של לארס פון טרייר.

0:33, תאומי הדיסקו, yes1.
עם קיליאן מרפי (פעם שלישית).