המסך המפוצל

שבת 17/11/07

ישראל-רוסיה, פשה, מונית הכסף, שוגר אהובתי, דוקטור הו, זירת הפשע. ב-HOT: להוציא את הכלב, עידן הקריירה, לראות אם אני מחייכת, ילדים קטנים, בלי פחד, גיהנום, אנשי התחנה, שש דרגות. ב-yes: רוברט אלטמן, ילדים קטנים, רקורד חזק, ממלכת גן העדן, מעבר ליער, מת לצעוק 4, בלוג משפחתי.

מאת: yaddo

פורסם: 16-11-2007
0 תגובות
סופשבוע רוברט אלטמן ב-yes3:
19:56 3 נשים, דרמה פסיכולוגית שנוצרה בהשראת אינגמר ברגמן, העוסקת במשבר זהות של 3 נשים. עם שלי דובאל, סיסי ספייסק.
20:00 מ.א.ש. עם אליוט גולד, דונלד סאתרלנד.
23:57 מי רצח את קוקי? עם גלן קלוז, ליב טיילר (פעם ראשונה), ג'וליאן מור (פעם ראשונה).
1:55 הנשים של דוקטור טי, עם ריכרד גיר, הלן האנט.

היום בטלוויזיה

8:00 פרייז'ר, HOT3 / yes Stars 3 (שלושה פרקים).

9:00, מעבר ליער, yes סבבה.
בכורה לסרט האנימציה, אבל בדיבוב לעברית.

12:00, מתמחים בעיצוב, yes Stars 1.

13:20, נערי בייקר המופלאים, HOT DRAMA.
עם מישל פייפר, ג'ף ובו ברידג'ס.

15:50 8 פינת אושן, HOT3 / yes Stars 3.
סדרת ריאליטי חדשה של רשת MTV, המתעדת את חייהם של עשרה דוגמנים צעירים ויפים החולקים קומפלקס דירות על חוף סאות-ביץ', מיאמי. המצלמות עוקבות אחר כל צעד של ארבעת הדוגמנים ושש הדוגמניות ומראות כיצד הם מנסים לפלס את דרכם ולנהל את הקריירה שלהם בתעשייה הנוצצת אך המאוד תחרותית ותובענית של עולם האופנה. בפרק הפותח נדרשת סברינה נדרשת להכניס יותר חיים לצילומים שלה. היא מקבלת הזדמנות נוספת להצטלם אך מאבדת עבודה נחשקת לטובת אחותה התאומה, קלי. הסוכנת אירן שוקלת להפריד בין האחיות, כדי שסברינה תוכל לצאת מחוץ לצלה של קלי. עוד בין הדוגמנים: בריט - בחורה צעירה מקנזס, שבהתחלה מתקשה להשתלב בחיי העיר הגדולה ומסרבת לצאת לבלות עם החבורה. וינצ'י - דוגמן מבוקש אך בעל התנהגות בעייתית ממוצא פורטוריקני, טדי - בחור בן 19 מניאגרה פולס, שהתגלה בתחרות דוגמנות מקומית, וטרייסי - יפהפייה שחומת עור, בעלת הניסיון הרב ביותר בתחום הדוגמנות מבין העשרה וגם טבחית מצטיינת.



15:51, לדפוק אליפות, yes2.
עם וויל פרל.

16:00 אהבה בע"מ, ערוץ 1.
עונה 1, פרק 15.

17:27, מת לצעוק 4, yes2..

17:58, משתגעים על מרי, HOT סרטים.
עם בן סטילר, קמרון דיאז.

18:20, הגלגל השלישי, HOT FUN.
עם בן אפלק (פעם ראשונה), לוק ווילסון.

18:22, התפשטות, yes3.
של מילוש פורמן.

19:00 שש דרגות, Star World.
עונה 1, פרק 7.

19:35, השעות, HOT DRAMA.
עם ניקול קידמן, מריל סטריפ, ג'וליאן מור (פעם שניה).

19:42, חיילים היינו, yes4.
עם מל גיבסון.

19:45, לדפוק חתונה, HOT FUN.
עם אוון ווילסון, וינס ווהן.

19:55, סוריאנה, HOT ACTION.
עם ג'ורג' קלוני, מאט דיימון.


דרמה פסיכולוגית שנוצרה בהשראת אינגמר ברגמן, העוסקת במשבר זהות של 3 נשים. עם שלי דובאל, סיסי ספייסק.

20:00, מוקדמות יורו 2008: ישראל-רוסיה, ערוץ 1.


עונה 1, פרק 12, חלק ראשון מתוך שניים של סיום העונה.

20:25, בלוג משפחתי, yes2.
עם שירי אפלבי.


פרק 6.


פרק 2.


בכורה. דרמה עטורת שבחים ופרסים של טוד פילד, על בני שלושים שלכאורה יש להם הכל אבל בעצם אין להם כלום. שרה (קייט ווינסלט, בתמונה) היא עקרת בית המתוסכלת מחיי הנישואים שלה ומהעובדה שהקריבה את עתידה המקצועי למענם. מי שמציע לה נחמה הוא חתיך נשוי ומתוסכל אף הוא בשם בראד (פטריק ווילסון), שהיא פוגשת בגן המשחקים השכונתי. במקביל, שלוותו של הפרבר שבו השניים מתגוררים מופרעת בידי חזרתו למקום של רוני (ג'קי ארל היילי), פדופיל שהשתחרר מהכלא.





21:45, לשרוד את חג המולד, HOT FUN.
עם בן אפלק (פעם שניה), ג'יימס גנדולפיני.


שש נשים מספרות על שירותן בשטחים בתפקידים תומכי לחימה ולעיתים בתפקידי לחימה של ממש. השירות מזמן סיטואציות של חיכוך עם אוכלוסיה פלשתינאית והתמודדות עם דילמות מוסריות. קצינת חינוך, קצינת תנאי-שירות, סמלת מבצעים, תצפיתנית ולוחמת, היום נשים אזרחיות שמביטות לאחור על שירותן הצבאי ומקיימות חשבון נפש נוקב עם עצמן על החלטות שנעשו במהלכו. שאלות שלא נשאלו לפני כן נשאלות היום ומלוות בכאב גדול. בימוי והפקה: תמר ירום.




סדרת דרמה מקורית חדשה בת 6 פרקים, הבוחנת את המונוגמיה בעידן המודרני. במרכז העלילה שלושה סיפורי משבר ובגידה וסיפור אהבה אסור, הנפרשים על פני יום אחד בחיי הגיבורים. כל אחד מהסיפורים עומד בפני עצמו כדרמה פרטית, אולם בתוך כל דרמה נשזרות סצנות מהעלילות המקבילות. בפרק הסיום מתחברים הסיפורים לשיא משותף. במהלך הסדרה מוצאים גיבוריה זרות במקומות אינטימיים ורגעי אינטימיות מופיעים דווקא במפגשים עם זרים. החליפות שגיבורי הסדרה לובשים ביום יום, מתקלפות אט אט, השקרים שהם משקרים לעצמם או לבני זוגם נחשפים, עד שהם נוגעים ברגשות הבסיסיים ביותר. האמיתות הפשוטות שהסתירו מעצמם לא יוכלו שוב להסתתר. שחקנים: מוני מושונוב, אורלי זילברשץ-בנאי, רמי הויברגר, רונית ברגמן, צחי גראד, נטע ריסקין (אופטימיות קוסמית), נועה ברקאי, איתמר צור ואחרים. יוצרי הסדרה הם ניר ברגמן (כנפיים שבורות, בטיפול) ושירלי מושיוף.



22:00, רקורד חזק, yes2.
תרגום שאין לו שום משמעות בעברית, ונקרא כך מכיוון שאותו במאי אחראי גם ללהיט הקאלט רדיו חזק (במקור: Empire Records). מדובר בקומדיה חביבה על עובדי חנות תקליטים ביום קריטי אחד, שגילתה לעולם (או לפחות לי) את רנה זלווגר וכללה גם את ליב טיילר (פעם שניה) ורובין טאני.

22:00, ממלכת גן העדן, yes4.
של רידלי סקוט, עם אורלנדו בלום, ליאם ניסן, ג'רמי איירונס.


בכורה. ג'ט לי מככב בסרט המגולל את סיפור חייו של הואו יואנג'יה, אחד הלוחמים הסיניים המפורסמים ביותר במאה ה-20. מסעו האישי שזור רגשות נקם, שיברון לב, גלות ולידה מחדש.


בכורה. דרמה משפחתית המבוססת על תסריט של קז'ישטוף קישלובסקי. סיפור על שלוש אחיות שאירוע טראומטי בעברן מעיב על חייהן, וכל אחת מהן בחרה בדרך חיים שונה מאחיותיה. זר מסתורי נכנס לחייהן, והזיכרונות צפים ועולים ומזעזעים את שגרתן. עם עמנואל ביאר.


שידור נוסף: עונה 1, פרק 8.

23:00 זירת הפשע, ערוץ 1.
עונה 7, פרק 13.

23:20, קרח דק, HOT FUN.
עם ג'ון קיוזאק, בילי בוב תורנטון.

23:32, טים אמריקה, yes2.
של טריי פרקר.