המסך המפוצל

צ\'אק, פרק שמיני

הפרק שודר אמש, יום ב\', 12/11/07. ספוילרים לפרק גם בתמונות

מאת: ג'וני

פורסם: 13-11-2007
7 תגובות


הם הפכו את אמה המתה לרעה, החזירו אותה לחיים, גרמו לאבא שלה להרוג אותה, והחזירו אותה לחיים, הם אפילו הרגו אותה והחזירו אותה כעבור שנתיים וחיתנו את אהובה (שאחר כך התגלה כמישהו אחר לגמרי) עם מישהי אחרת (שאחר כך התגלתה כסוכנת כפולה), הם גרמו לבוס שלה לנהל רומן עם אימא שלה ואפילו עשו לה אחות (שהיעוד שלה היה להרוג אותה) - אבל את זה הם דווקא לא עשו.



אז בגלל שהם לא עשו את זה, ב"צ'אק" החליטו לקחת את העניינים לידיים. אם כבר יש להם סדרה על ריגול (אפילו שבינה לבין "זהות בדויה", סדרת ריגול אמיתית, יש מרחק של אלפי שנות אור) - למה לא לקחת את הגיק ולהפוך אותו לרשע? וכך קווין וויסמן, מרשל הטק-גאי מ"אליאס", הפך להיות הבאד ויליין של הפרק הנוכחי ב"צ'אק". והוא דווקא לא היה כזה גרוע בתור הרע.

"צ'אק" ממשיכה להיות מצוינת, הפעם עם פרק בעיקר משעשע ומעניין, למרות שעלילת הריגול שוב היתה החלשה בפרק (נראה לי שכולנו כבר למדנו לא לצפות להרבה מהחלק הזה), וזה בסדר כי שאר החלקים בהחלט מפצים על העניין. רייצ'ל בילסון, האורחת הנוספת בפרק, הזכירה, לפחות בסצנה הראשונה שלה בפרק, את הסצנות הראשונות של סאמר עם סת' ב"האו-סי". בילסון היא שחקנית נחמדה וההכנסה שלה למשולש עם צ'אק ושרה היה מעניין. הגילוי המפתיע בסוף שבעצם שרה לא אמרה את האמת כשהיא אמרה לצ'אק שאין להם סיכוי היה דווקא מצוין (לא ברמות של "For starters, my name is not Michael Vaughn", אבל עדיין). וגם הקטעים עם סי.אס לי היו נחמדים (להתראות, הארי טאנג). ציון: 9.