המסך המפוצל

שלישי 6/11/07

פלקון ביץ`, מאחורי עולם גדול מופלא, אמא יקרה לי, ניצבים, סקסונדייל. ב-HOT: ורוניקה מארס, המדריך להורים המתחילים, אחים ואחיות, הסיפור שמאחורי ערוץ הילדים, פוקר באינטרנט, חטופים, ילד בן זמננו. ב-yes: אני אוהב את ניו יורק, רציתי להיות גיבור, מסגד קטן בערבה, פרק אחרון של פרמדיק, מספ7ים, הרווק, אשפי המד"ב.

מאת: yaddo

פורסם: 05-11-2007
20 תגובות
היום בטלוויזיה

11:05, רכבת לקוטב, HOT FUN.
של רוברט זמקיס, עם טום הנקס.

15:30, סודות ושקרים, yes1.
של מייק לי.

16:45, טקסי, HOT ACTION.

17:55, אליזבת, HOT DRAMA.
עם קייט בלאנשט.

18:35 ילד בן זמננו, ערוץ 8.

18:42, ילדה רעה, yes3.
של מייקל ורהובן.

19:00 הלוחשת לרוחות, STAR WORLD.
עונה 1, פרק 7.

19:06, קרח ואש, yes2.
של ראלף באקשי.


הסרט שמבוסס על סדרת המופת ששודרה בערוץ 1 לא מזמן. נשמע לי מרתק לא פחות מהסדרה המדהימה לראות איך לעזאזל יצרו אותה.

21:00, פוקר באינטרנט, ערוץ 8.
פוקר הוא סנסציית אינטרנט לוהטת והחברה המובילה בתחום, 'פארטי גיימינג', גורפת מיליארדים ומרקיעה לראש המדדים. המתמודדים עומדים בתור לשים את כספם ושיעורי ההתמכרות למשחק עולים במהירות, אך האם ייתכן כי מדובר בסך הכל בעוד בועת הייטק?

21:00, אחים ואחיות, STAR WORLD.
עונה 1, פרק 2.


מי לא אוהב את ניו יורק? כלומר, חוץ מפלייבור פלייב? היא הייתה האויבת המושבעת של כל בנות הבית בעונה הראשונה של טעם האהבה. היא הצליחה איכשהו להשתחל לעונה השנייה בתור מתמודדת חוזרת מהגיהינום. היא הגיעה לגמר פעמיים כאחת משתי הבנות האחרונות שנותרו, ובשתי הפעמים לא נבחרה כבחירת לבו של פלייב. מדוע ניו יורק לא מצליחה למצוא אהבה? כדי למצוא אהבה, ניו יורק החליטה להשתתף בתכנית משלה שבה היא נוטלת את המושכות לידיים ובוחרת את אהבת חייה מתוך עדר של 20 גברברים חסונים. אבל היא לא תיאלץ להתענות בבחירה לבדה, אמה הדעתנית תעזור לה. אם יש בעולם הזה אישה מפחידה יותר מניו יורק, זו אימא שלה. היא התווכחה קשות עם פלייב בעונה הראשונה של טעם האהבה, וכשהיא חזרה - המילים הפכו למכות. היא תעשה הכול כדי להרחיק את בתה מטיפוסים שלדעתה לא מתאימים לה. היא אפילו לא תהסס לזייף מחלה ממארת. היא קולנית וקשוחה וחושבת שהיא יודעת בדיוק איזה גבר הבת שלה צריכה. שתי הנשים האלה יחדיו יעשו ל-20 הגברים טירונות. בין השאר הן יבחנו את כוחם הפיזי, את כישורי האבהות, ואם באפשרותם להחזיק גברת מכובדת כמו ניו יורק ברמת חיים גבוהה. הבחורים שירשימו את ניו יורק ואת אמה יזכו לצאת איתן לדייט. הבחורים שלא ירשימו אותן, יזכו לגלות איך נראית הדלת מבחוץ. ולבסוף, הגברבר שיאהב את ניו יורק יותר מכולם, יזכה בפרס יחיד ומיוחד - באהבתה. עד לעונה השניה המתוכננת, על כל פנים.



21:15 פלקון ביץ', HOT3 / yes Stars 3.
עונה 2, פרק 4.


עונה 3, פרק 13.


עונה 1, פרק 5.

21:30, חייב לאהוב כלבים, yes1.
עם ג'ון קיוזאק, דיאן ליין.

21:30, אדפטיישן, HOT DRAMA.
של ספייק ג'ונז על פי צ'ארלי (ודונלד) קאופמן.


חטיפה. כופר. מצור. כל שנייה מורטת עצבים, כל החלטה היא גורלית. הסדרה, מבית ערוץ 4 הבריטי, מגוללת ומשחזרת כמה ממסמרי השיער ביותר שבסיפורי החטיפות והשבייה. כל אירוע מסופר מחדש על פרטיו המרתקים והשפעותיה של כל החלטה על תוצאות הפרשה נבחנות לעומק. תוך שימוש בחומרים מצולמים של צוותי חדשות, צילומי חובבנים ועוד, תחושת הדחיפות והדרמה מתפרצת. מתוך עדויות המקורבים ביותר לפרשיות הנידונות, הסדרה מתקרבת להבין את המניעים והסביבה החברתית של החוטפים, החטופים והשוטרים המופקדים על המשא ומתן. מי הם ומאיזה רקע באו? מי מחכה להם בבית וכיצד הגיעו הדברים לכך? ארבעה פרקים בשידור שבועי.

21:40 אמא יקרה לי, ערוץ 10.

21:45, צ'ארלי בממלכת השוקולד, HOT FUN.
עם ז'וני דפ.


הזדמנות גם לצופי חם לקומדיה של ה-BBC ו-HBO. מריר, זעוף וציני, השחקן אנדי מילמן (ריקי ג'רבייס, יוצר המשרד הבריטי) ויתר על המשרה הקבועה וה'רגילה' שלו, במטרה להגשים חלום ולזכות בעושר ותהילה. עד כה הוא טרם הצליח לזכות בתפקיד ממשי עם שורות של דיאלוג, שלא לדבר על הליכה גאה על השטיח האדום בדרך לקטוף פרס באפטא. היכונו לכמה מהופעות האורח ההזויות ביותר מיטב שחקני הוליווד, שעוברים דרך ה'מסננת' היצירתית של יוצרי הסדרה, ריקי ג'רבייס וסטיבן מרצ'נט, ויוצאים ממנה מעט... מעוותים. עונה 1, פרק 1.


עם הקמתה לפני כחמש שנים, הסעיר סיפורה של תנועת 'אומץ לסרב' חלקים נרחבים של החברה הישראלית. בדומה לגורלם של כותבי מכתבי סירוב מפורסמים משנות השבעים והשמונים, גם הפעם הוקאו חבריה והפכו מ'טובי בנינו' למוקצים ומבוזים. הבימאית שירי צור התחקתה במשך כשנתיים אחרי אנשי התנועה ועקבה אחרי התמודדותם עם החשיפה הציבורית, יחסם המשתנה של בני משפחותיהם וחבריהם ויחסה הנצלני של התקשורת לסיפורם. הסרט הוקרן לפני כשנתיים בפסטיבל הסרטים של ירושלים וזכה שם להצלחה רבה. מאוחר יותר הוא הוזמן לפסטיבל סאנדנס ואף מילא אולמות בהקרנות מסחריות בישראל ובארצות הברית. עם זאת, עד עתה לא היה מוכן אף גוף שידור ישראלי להקרינו מחמת הבעיתיות של הנושא בו הוא מטפל. yes גאה לשדר את סרטה של צור ולהעניק לו את החשיפה המגיעה לו.



22:00 הרווק, yes Stars 1.


עונה 1, פרק 2.


עונה 3, פרק 18.

22:00, כרס של ארכיטקט, MGM.
של פיטר גרינאוויי.

22:00, מלחמת הכוכבים: נקמת הסית', HOT ACTION.

22:02, ראש העיר של סאנסט סטריפ, HOT סרטים.
תיעודי.

22:10 החיים זה לא הכל, ערוץ 2.
עונה 6, פרק 3.

22:20 פרמדיק, yes Stars 2.
עונה 1, פרק 13 ואחרון.


קומדיה שיצר ומשחק בה סטיב קוגן כטום סקסונדייל, שחי את עולם הסקס, הסמים והרוקנ'רול ונותר בחיים בשביל לספר את הסיפור, קול וספונטני, יורה מהמותן ואומר את האמת בפנים. הביקורות אהבו. עונה 1, פרק 1.




ערוץ הילדים.

23:32, פאקינג אמאל, yes3.

23:35, הבלש המזמר, HOT סרטים.
עם רוברט דאוני ג'וניור, מל גיבסון.

23:38, סיבוב פרסה, yes4.
של אוליבר סטון, עם שון פן, חניפר לופז.


פרק 3: זכויות המשובטים, על פי סיפור מאת רוברט היינלין. בני זוג מעשירי העולם נוכחים שחייהם השתנו לחלוטין בעקבות יצור דמוי אדם שנמצא ברשותם. עם: אן הייש, מלקולם מקדואל.

1:50, הפרוטוקולים של ציון, HOT PRIME.
תיעודי.