המסך המפוצל

שני 5/11/07

ברני מאק, רציחות במידסומר, המון או"ם שמום, הבחורים שלי, חוק וסדר. ב-HOT: ילדים סלוניים, זירת הפשע ניו יורק, ילד בן זמננו, 8 כללים פשוטים, קשרים אפלים, פשע, הגמר הגדול. ב-yes: לבן כתמיד, אשפי המד"ב, פרק אחרון של בית ספר לרוק, הלוחשת לרוחות, על טבעי, נשות קבע.

מאת: yaddo

פורסם: 04-11-2007
3 תגובות
היום בטלוויזיה

12:10, סקוקי, yes3.
דרמה עם דני קיי.

13:10, מיקיבו ואני, HOT DRAMA.
עם ג'יימס נסביט.

13:20, ספיינל טאפ, HOT DRAMA.

16:58, הפרחח ובת השריף 1+2 ברצף.



20:05, ממנטו, HOT ACTION.
עם גאי פירס.

20:30, 8 כללים פשוטים, STAR WORLD.
עונה 3, פרק 4.

21:00 קרב סכינים, ערוץ 10.

21:00, רציחות במידסומר, הולמרק.
עונה 10, פרק 3.

21:00 בית ספר לרוק, yes דוקו.
עונה שניה, פרק אחרון.

21:16 הבחורים שלי, HOT3 / yes Stars 3.
עונה 1, פרק 11.

21:30, אין כמו בבית, yes1.
עם מתיו מקונוהי, שרה ג'סיקה פרקר.

21:30, אהבה במקום אחר, HOT DRAMA.
עם מארק רפאלו, נעמי ווטס, לורה דרן, פיטר קראוזה.




העליות והמורדות, התבוסות והניצחונות באליפות הריקודים האוסטרלית ב-2004. גיבוריו הרכים בשנים מפזזים בנחישות את דרכם להצלחות וכישלונות, וזוכים בקלות בלבם של הצופים. לאורך הדרך מפגיש הסרט את הצופה עם מגוון דמויות המעוררות צחוק, רתיעה וגם התפעמות צרופה אל מול הכישרון המתפרץ של הבדרנים הצעירים. הטווח הרגשי הרחב המתפרש על רקע חינני ואלגנטי יוצר במובנים רבים סרט העוסק לא רק בריקוד, כי אם בתנאי האנושי הכולל, כפי שהוא נשקף דרך אירוע שנתי מסעיר זה.


עונה 2, פרק 12.


יותר מ-300 ארגונים זרים פועלים בישראל בשטחי יהודה ושומרון, עזה, רמת הגולן ולבנון. ארגונים המוגדרים כ-NGO - ארגונים לא ממשלתיים. גם האו?ם מחזיק בישראל חמישה שישה ארגונים גדולים מטעמו המטפלים בפליטים, במזון בזכויות אדם ונושאים אחרים. ישראל מוקפת למעשה בפיקוח בן לאומי הדוק של ארגוני זכויות אדם, תורמים, רופאים ומשפטנים שכולם בודקים את פעילותה בשטחים ומסייעים לפלשתינים. אבל האם יש לארגונים הללו אינטרסים אחרים מלבד הסיוע ההומניטרי? האם הם זרוע אחרת של ממשלות שאינן רוצות להתערב רשמית באזור? האם ארגוני האו?ם לא מנציחים בעצם פעילותם את מצב הפליטות? האם הארגונים הזרים בשטחים תורמים לפתרון הסכסוך או להרחבתו?


עונה רביעית לסדרה החמודה. סנופ דוג מתארח בפרק הראשון לעונה.



21:45 מחפשים אהבה עם גלית גוטמן, ערוץ 10.


עונה 1, פרק 2.


סרט התעודה האחרון של ניק ברומפילד, אחד מבמאי התעודה המלהיבים של שני העשורים האחרונים (איליין ורנוס - סיפורה של רוצחת). בסרט זה חוזר ברומפילד אל איגן טריבלאנש - אחד ממובילי המיעוט האפריקנרי של דרום אפריקה אשר היה מושא 'המנהיג' - סרטו התיעודי פורץ הדרך משנת 1986. טריבלאנש - אדם גזען וחשוך אך גם כריזמטי להפליא, עבר שלל תהפוכות מאז צולם סרטו הקודם של ברומפילד. בשנת 86' הוא נחשב למנהיג רב השפעה על שלטון האפרטהיד של פי.וו. בוטה, אך כיום כאשר הוא משולל כל כוח, הוא נכנס ויוצא מבתי כלא וממרר את חיי השלטון המעורב, איתו הוא אינו מוכן לשאת ולתת. כמו בסרטו הקודם, גם כעת מביא ברומפילד מופע סוחף של גיבור הזוי, לעיתים מכעיס ולעיתים טראגי, אשר קשה מאוד להישאר כלפיו אדיש.


הסדרה הכי נצפית בתולדות רשת הנשים לייפטיים. החיים כבני זוג של אנשי קבע לעולם אינם משעממים, במיוחד חייהם של ארבע הנשים והגבר העומדים במרכזה של דרמה זו. הם יעמדו מול כל מיני אתגרים שונים בניסיון להתאים את עצמם לסביבתם, להישאר מחוברים לבנות ולבני הזוג הצבאיים שלהם, ובכל אותה עת - לעקוב אחר מנהגים צבאיים נוקשים. בני הזוג האזרחיים יוצרים חברויות שאחרת לא היו נוצרות, יעזרו אחד לשני בעתות משבר קשות מנשוא וישמרו על הסודות האפלים ביותר של חבריהם. הנשים הן קלודיה ג'וי הולדן, האישה החזקה והמכובדת; דניס שרווד, עקרת בית מסורה עם נער בעייתי בבית; פמלה מורן, אישה הנאבקת להציל את משפחתה מאובדן פיננסי מוחלט; ורוקסי לה-בלנק, אם חד-הורית שנישאה לחייל לאחר ארבעה ימים קצרים של היכרות. הגבר היחיד בחבורה הוא רולנד ברטון, פסיכיאטר שאשתו הלוחמת סובלת מטראומה לאחר שחזרה משירות באפגניסטן. על-אף הרקעים השונים, הם יוצרים קשרים עמידים ויציבים, וכל אחת ואחד מהם יודע משהו אחד בבטחה: לצבא יש חוקים משלו, ולבני הזוג של המשרתים בצבא יש חוקים משלהם. בין היתר עם קתרין בל (ג'אג) וקים דלייני (NYPD).



22:00 קשרים אפלים, AXN.
עונה 1, פרק 8.

22:00 CSI: ניו יורק, Xtra HOT.
עונה 3, פרק 2.

22:00, מלחמת האופל, yes2.
עם קייט בקינסייל, סקוט ספידמן.


בכורה. אשה המאוהבת בשכנה (עמנואל ביאר), אלמן נאה המתאבל על מות אשתו (הארווי קייטל), מחליטה לעזור לו להתגבר על מותה על ידי הפללת נהג תמים ברציחתה.


בכורה. בהרי מונגוליה הרחוקים, במדבריות ניגריה ואפילו ביערות האמזונס קבוצות ילידים מקומיים מתארגנות למסע אל עבר המקום הקרוב שמותקנת בו טלוויזיה כדי לצפות במשחק גביע העולם בין ברזיל ובין גרמניה. המסעות השונים מאופיינים בהומור רב ובעושר חזותי מדהים. הפקה ספרדית-גרמנית, במסגרת ספיישל ספרדי בערוץ שהתחיל ביום שישי למשך עשרה ימים.

22:01, הפי אנד, HOT סרטים.
קומדיה של עמוס קולק עם אודרי טוטו, ג'סטין ת'רו.

22:20 הלוחשת לרוחות, yes Stars 2.
עונה 2, פרק 3.

22:45 חוק וסדר, ערוץ 1.
עונה 15, פרק 18.

23:10, אשן כשאמות, HOT DRAMA.
עם קלייב אוון.

23:30, ביג ליבובסקי, HOT FUN.
של האחים כהן.

23:39, נקניק נקניק, yes3.
עם פנלופי קרוז, חבייר בארדם.


פרק שני: מסרים מכוכב אחר, על פי סיפורו של האוורד פאסט. במהלך הקרבות בעירק חיילים אמריקאים חושפים חייזר המעביר מסרים של שלום כלל עולמי. עם טרי או'קווין (לוק מאבודים), אליזבת רום (אנג'ל, חוק וסדר).