המסך המפוצל

שבת 3/11/07

לחזור, שוגר אהובתי, דוקטור הו, זירת הפשע, שלום אנד גוד איבנינג, תאמין לי, ג`ון קולטריין. ב-HOT: עידן הקריירה, אם לאדם היו כנפיים, שש דרגות. ב-yes: אלמודובר, אוליבר טוויסט, טניישס די ומפרט הגורל, בריק.

מאת: yaddo

פורסם: 02-11-2007
1 תגובות
סופשבוע עם אלמודובר:
18:35 נשים על סף התמוטטות עצבים.
20:06 עקבים גבוהים.
22:00 לחזור .
0:02 חינוך רע.
1:49 קיקה.
3:44 אהבה בשר ודם.

היום בטלוויזיה

08:00 פרייז'ר, HOT3 / yes Stars 3 (שלושה פרקים).

12:00, מתמחים בעיצוב, yes Stars 1.

15:25, אריק הוויקינג, ערוץ 2.
עם טים רובינס, ג'ון קליז.


פרק אחרון.

16:00 אהבה בע"מ, ערוץ 1.
עונה 1, פרק 16.

16:05, כדורצח, HOT PRIME.
תיעודי.


בכורה. עיבוד נוסף לספרו של צ'רלס דיקנס על אוליבר טוויסט (ברני קלארק), היתום שנאלץ להצטרף לחבורת פושעים צעירים בלונדון של המאה ה-19. הגרסה הזו נבדלת מקודמותיה בשלושה היבטים: היא נאמנה מאוד לרוח האפלה של הקלאסיקה הבריטית; היא נהנית מתקציב חסר תקדים במונחים אירופאים (כחמישים מיליון דולר), מה שבא לידי ביטוי בשחזור התקופתי המרשים; והיא מעשירה את דמותו של פייגין (בן קינגסלי), היהודי המרושע שמפקד על העבריינים המתחילים, ומפגינה כלפיו מעט חמלה.



17:10, שלושת המוסקטרים, yes 2.
עם כריס אודונל, קיפר סאתרלנד, צ'ארלי שין.

17:30, מלחמת השדים הגדולה, HOT PRIME.
של טקאשי מייקה.

17:42, עלובי החיים, yes 1.
גרסתו של בילה אוגוסט, עם ליאם ניסן, אומה תורמן.

18:00 שש דרגות, Star World.
עונה 1, פרק 5.

18:05 ירוקים, yes Stars 1.

18:05, מכתבי אהבה של אבא, HOT DRAMA.
עם זואי דשאנל, וויל פרל.

18:10, סהרה, HOT ACTION.
עם מתיו מקונוהי, פנלופי קרוז (פעם ראשונה).

19:57, קופיקאט, yes 4.
עם הולי האנטר, דרמוט מולרוני.


עונה 1, פרק 10.

20:29, נעורים בקצב מהיר, yes 2.
עם שון פן, ג'ניפר לאב יואיט.

20:55, עידן הקריירה, ערוץ 8.
פרק 4.

21:00, שלום אנד גוד איבנינג, ערוץ 2.

21:30, ארץ קרה, HOT DRAMA.
עם שרליז ת'רון, פרנסס מקדרמונד.

21:31, בובות, HOT סרטים.
של ועם טקאשי קיטאנו.

21:45, סודי ביותר, HOT FUN.
עם ואל קילמר (פעם ראשונה, מודל 1984).


כשמתן יוצא הביתה מן הפנימייה לביתו שבקרית ים, הוא פוגש את מישה. בין השניים נוצר קשר מיוחד. שניהם היו רוצים לעוף כמו יונים. מתן היה רוצה כמותן לברוח כשקשה, מישה רוצה כמותן לראות עולם. מתן בן ה-13 חי בפנימייה כבר 5 שנים. מדי יום כשהוא חוזר מבית הספר, בזמן שכל שאר הילדים הולכים לחדר שלהם, מתן הולך לפינת החי אל היונים שלו שמחכות לו בשובך, ואז זה רק הוא והן. בלי ילדים, בלי רעש, בלי מריבות. מתן מעיף אותן ומחכה עד הערב שהן יחזרו אליו. מישה בן 32, חי בקריית ים. בחצר ועל גג ביתו, הוא מגדל 300 יונים. היונה שעפה הכי טוב זוכה בפרס: לרדת למטה מהגג אל חצר ביתו של מישה, שם היא מוגנת מפני אויבים שבשמיים. הוא למד זאת ממשה, יונאי בן 80 שעלה לארץ מקווקז ומתפקד כאב הרוחני של מישה לגידול יונים. היונים ושאר החיות שסביב גיבורי הסרט מחזקות אותם, עוטפות אותם, יוצרות סביבה תומכת ואוהבת ומאפשרות מקום מפלט מהחיים. בימוי: יעל קיפר זרצקי.




פיונה וקלי, זוג לסביות בנות שלושים ומשהו, רוצות להביא יחד ילד. הן אינן מעונינות בתורם זרע אנונימי אלא באב שיהיה נוכח בחיי בתם או בנם. סרט התעודה הזה, בהפקת ערוץ 4 הבריטי, מתאר את מסען של השתיים לאיתורו של האב המיועד - תחילה באמצעות 'דייטים' עם מתנדבים פוטנציאלים, ומאוחר יותר ביצירת הקשר עם דארן - הומו וחבר לעבודה הנבחר לשמש כאב. כיצד מגדלים שלושה הורים שווי מעמד תינוק אחד: היכן מתגלעים חילוקי דעות, מה עושים כדי לפתור אותם ומדוע הדבר אינו פוגע בהתפתחותו הנפשית של התינוק - מבט משוחרר מדעות קדומות על אלטרנטיבה גאה נוספת לתא המשפחתי המסורתי.

22:00, הצלפים, MGM.
של סרג'יו ליאונה, עם חלינט איסטווד.

22:00, יום אימונים מסוכן, HOT ACTION.
עם דנזל וושינגטון, איתן הוק.


בכורה. קומדיית רוקנ'רול מטורפת המבוססת על להקתו האמיתית והבדחנית של ג'ק בלאק. ג'יי.בי (ג'ק בלאק, רוק בבית הספר) הוא צעיר מרדן העוזב את עיירת מגוריו בקיקאפו ואת משפחתו המדכאת בנסיון לפרוץ אל תוך עולם הרוקנ'רול כשהוא עוזב יחד עם הגיטרה שלו ללוס אנג'לס. בלוס אנג'לס פוגש ג'יי.בי את קיי.ג'י (קייל גאס), נגן גיטרה שמנגן בטיילת המקומית ומושך את עינו של ג'יי.בי. מאוחר יותר מציל קיי.ג'י את חייו של ג'יי.בי ונותן לו ללון בביתו, וג'יי.בי מקווה שקיי.ג'י יוכל ללמוד אותו את סודות הרוקנרול לאחר שזה טוען כי הוא כוכב רוק גדול. לאחר ניסיון מוזיקלי כושל יחדיו בערב מיקרופון פתוח, השניים מנסים נואשות למצוא פתרון לבעיית שכר-הדירה לדירתו של קיי.ג'י ומחליטים שעליהם לנצח בתחרות המיקרופון הפתוח (המציעה פרס כספי למנצחים) שתתקיים בשבוע הבא. השניים מגלים על מפרט יקר ערך שבו ניגנו כל המוזיקאים הגדולים מלהקת המי, דרך AC/DC ועד Van Halen, והשניים, בעזרתו של בעל חנות גיטרות אקסצנטרי (בן סטילר בהופעת אורח, פעם ראשונה) יוצאים למסע למוזיאון ההיסטוריה של הרוקנ'רול כדי להשיג את מה שנקרא 'מפרט הגורל'. מלבד סטילר מתארחים אישים כדייב גרוהל, טים רובינס, ג'ון סי ריילי ושלל כוכבי רוק.


בכורה. מלודרמה צבעונית שאין בה כמעט מקום לדמויות גבריות. כרמן מאורה, שזו הופעתה השביעית בסרטיו של אלמודובר, מגלמת אשה הקמה לתחייה וחוזרת לכפרה הקטן וחובב השמועות והאמונות התפלות כדי להסביר לבנותיה (לולה דואניאס ופנלופה קרוז) מה באמת עומד מאחורי מותה המסתורי.




בכורה. סרט הביכורים של הבמאי ראיין ג'ונסון שזכה לשבחים רבים. דרמת מתח המושפעת מסרטי הפילם נואר ומתרחשת בתיכון קליפורני של ימינו. ברנדן (ג'וזף גורדון לוויט, מפגשים מהסוג האישי) הוא צעיר מתבודד עם מראה של חנון, שמקבל שיחת טלפון מטרידה מחברתו לשעבר ויוצא לחפש אותה. לאחר שהוא מוצא את גופתה, ברנדן מחליט לפענח את הרצח ונכנס לעולם מסובך של דמויות אפלות, סמים, אלימות, וצעירה פאם פטאלית אחת. זוכה פרס השופטים בפסטיבל סאנדנס.

22:15, תאמין לי, ערוץ 2.

22:40, ספרטן, ערוץ 1.
של דיוויד מאמט, עם ואל קילמר (פעם שניה, מודל 2004).


שידור נוסף: עונה 1, פרק 6.

23:00 זירת הפשע, ערוץ 1.
עונה 7, פרק 11.

23:00, משמורת, ערוץ 2.
הזדמנות נוספת לפרק הראשון.

23:15, מוכרים בלבד, HOT FUN.
של קווין סמית'.

23:26, קאזנובה, yes 1.
עם ג'רמי איירונס, הית' לדג'ר.

23:45, פסטיבל הג'ז הבינלאומי ה-21 באילת, ערוץ 1.
ג'ון קולטריין.

0:00, פני צלקת, HOT ACTION.
עם אל פקינו.