המסך המפוצל

ראשון 28/10/07

פרק אחרון לעונה של האוס, התחלתי ולכן אסיים, כלבוטק, הברברים לפי טרי ג`ונס. ב-HOT: אמריקן בודי שופ, דינוזאור המחמד שלי, 50 הכי 90, השדים של דרזדן, ילד בן זמננו, יריחו. ב-yes: הפמליה, ויויאן וייל, סקרבס, צה!ב, רובין הוד, המדרגות, משפט וצדק.

מאת: yaddo

פורסם: 27-10-2007
3 תגובות
אתמול בלילה עברה גם בריטניה לשעון חורף, מה שאומר שהלוח בערוצים הבריטיים - בהם BBC Prime וערוצי MTV - חזר לקדמותו, כלומר שעה אחת מאוחר יותר.

היום בטלוויזיה

11:50 ליגה לאומית, HOT FUN.
עם צ'ארלי שין, טום ברנג'ר (הדפוקים מצילים את המשחק, פעם ראשונה).

14:42, מיליונים, yes1.
של דני בויל, עם ג'יימס נסביט.

18:00, מיליונים, HOT DRAMA.
של דני בויל, עם ג'יימס נסביט.

18:30, ילד בן זמננו, ערוץ 8.

18:35 החייל איקס, HOT PRIME.
קומדיה עם ג'ייסון ביגס, ג'רמי נורת'ם ונטשה מקלהון שביים היהודון הבריטי סול מצשטיין, האחראי לשכיית החמדה הקטנה משמרת לילה המשודרת מעת לעת בערוצי הסרטים ושאני מקפיד להמליץ עליה. הסרט הזה שונה מאוד באופיו, קומדיה שחורה (בכמה מובנים), וג`ייסון ביגס מפתיע במשחק מעולה. אבל ממש. אחלה סרט לטעמי, מלבד הרבע שעה האחרונה היחסית מאכזבת.

19:00, הברברים לפי טרי ג'ונס, BBC Prime.
פרק 4.

20:05, תקרית בלוך נס, HOT FUN.
מוקומנטרי עם הבמאי וורנר הרצוג.

20:15, אזור הדמדומים + תאומי המריבה + ארוחה עירומה, HOT PRIME.
שלושה של דיוויד קרוננברג.

21:00 כלבוטק, ערוץ 2.

21:00, המדרגות, yes דוקו.
שבוע אחרי תום החוק של עיר החטאים, משודרת שוב הסדרה המהוללת הקודמת של ז'אן זאבייר דה-לאסטרד.


עונה 6, פרק 11.

21:00, אינסטינקט רצחני, STAR WORLD.
עונה 1, פרק 13 ואחרון.


עונה 3, פרק 24 ואחרון לעונה.


עונה 4, פרק 3.


דרמה משפטית אמריקנית מבית ג'רי ברוקהיימר וג'ונתן שפירו, בן טיפוחיו של דיוויד אי קלי, שבמרכזה קבוצת חלומות של עורכי דין המטפלים בעשירים ובמפורסמים בעיר המלאכים. חברת טרוט, ניקולסון, טולר וגרייבס יעשו הכול כדי לנקות מאשמה את הלקוחות המכניסים שלהם. עורכי-הדין היפים והמוכשרים מתרגשים מתיקים מאתגרים כגון מוות בשוגג או תיקים ציבוריים בעלי פרופיל גבוה. אבל יש גם טוויסט, בסוף הרולר של כל פרק הצופה זוכה לגלות מה באמת קרה, וכך ניתן לדעת אם הצדק הושג. הסדרה כשלה ובוטלה כעבור פרקים ספורים למרות שעמדו בראשה שמות כשל ויקטור גרבר (אבא של סידני בריסטו), קר סמית' (דוסון קריק) ואימון ווקר (סעיד מאוז).




קומדיה חדשה ופרועה מבית קומדי סנטרל, שהעונה הראשונה שלה שודרה בה ממש הקיץ. בעל מוסך על סף פשיטת רגל התגרש זה עתה בפעם השנייה. הוא מנסה להחזיר את חייו האישיים והמקצועיים למסלולם. חבורת הברדקיסטים המופרעים, חסרי מוסר העבודה העובדים במקום, אינם מפסיקים להפריע לו לשוב לשגרה. עובדי המוסך חיים לפי קודים וכללים שלהם הכוללים בדיקות חדשניות (קשירת העובד הזר מתחת למכונית כדי שיקשיב לרעש הנסיעה מקרוב), גיוס לקוחות אגרסיבי (מיד לאחר תאונת דרכים כשהם כלואים ברכב) ונסיעות מבחן פרועות.

21:30, חיים בלתי גמורים, yes1.
עם רוברד רדפורד, חניפר לופז, מורגן פרימן.

21:30, המקור, HOT DRAMA.
עם ראסל קרואו, אל פקינו.


הדינוזאורים נכחדו לפני 65 מיליוני שנים וכך נחסך מאיתנו הצורך להתמודד עמם. אך מה היה קורה לו עדיין היו הדינוזאורים משוטטים על פני הארץ וחיים לצדנו? האם היינו אוכלים או מבייתים אותם? פוחדים מהם או אוהבים אותם? היינו מגדלים אותם כחיות מחמד או צדים אותם עד הכחדתם? המדענים מאמינים כי ביכולתם לתעל תיאוריות אבולוציוניות מבוססות בכדי לענות על השאלות הללו. חלק יטענו כי בני האדם היו מתקיימים לצד הדינוזאורים ב`נישות` נפרדות והדינוזאורים היו מניחים לבני האדם להמשיך להתפתח לכדי מה שהם היום. אחרים יפסקו כי הדינוזאורים היו יוצאים כשידם על העליונה והעולם היום היה נראה כפי שהיה לפני כל אותן מיליוני השנים בלעדינו. ומה אם לא היה קרב בין הלטאות הענקיות לבני אדם? באילו דינוזאורים היינו בוחרים כדי לאכול את הביצים שיטילו ובאיזה כדי לייצר לנו תיקים ונעליים? ומה אם היינו ממעיטים את מספרם עד כדי קביעת תקנות להגנתם והיינו יוצאים לחופשות ספארי דינוזאורים מוסדרות? צוות של מומחים לפליאונטולוגיה עונה על השאלות, ומעלה נוספות.


מסע נוסטלגי בין דפי ההיסטוריה של המדיה האלקטרונית בישראל, דרך סיפורו של אדם אחד שרקח במו ידיו חידונים שריתקו מדינה שלמה. יצחק שמעוני, שהיה בין מקימי רדיו קול ישראל והטלוויזיה הישראלית, המנחה האולטימטיבי של חידונים ותכניות שהיו לקלאסיקה (שלושה בסירה אחת, אלגרו, מקבילית המוחות) מתקרב לגיל 80 ועדיין צלול מאי-פעם. לשונו המושחזת יורה דברי ארס לכל עבר בעברית עשירה שכמוה כבר לא שומעים היום. בנו אסי, 35, מבקש להפיק לו ערב מחווה בסגנון חיים שכאלה. הוא פונה לעמוס אטינגר המנחה המיתולוגי של התכנית, ולאחר שהוא מקבל את הסכמתו להנחות את הערב הוא יוצא ביחד עם אביו למסע בזמן. הם מתחילים בשנות השלושים, ימי הרדיו המנדטורי, עושים שחזור של תסכית וממשיכים לשנותיה הראשונות של המדינה - להקמת קול ישראל. אסי לומד על ימי הרדיו המופלאים בשנות החמישים ומגלה בדרך שרוב האנשים שגדלו על שלושה בסירה אחת, התכנית הפופולרית ביותר אי פעם של קול ישראל, הלכו לעולמם או אינם צלולים כפי שהיו. הם ממשיכים אל הקמת הטלוויזיה ולשנות ה-80, עת הפך יצחק שמעוני למנהל הטלוויזיה ואל התכנית שהפכה אותו למותג מפורסם מאד, מקבילית המוחות, ממנה יצא המשפט המיתולוגי 'התחלתי ולכן אסיים'.



21:45, המחליפים, HOT FUN.
עם קיאנו ריבס, ג'ין הקמן (הדפוקים מצילים את המשחק, פעם שניה).


כל הדברים הכי ניינטיז שהיו לנו. המצעד מאגד את כל האייטמים שהיו חמים בשנות ה-90, ביניהם ניתן למצוא את החמישייה הקאמרית, חולצות הפלאנל ועוד.


עונה 1, פרק 11.

22:00, ויויאן וייל, yes Stars 3.
עונה 1, פרק 2.

22:00 יריחו, Xtra HOT.
עונה 1, פרק 18.

22:00, נבואות איש העש, yes2.
עם קווין קוסטנר.

22:00, ראן לולה ראן, yes3.

22:00, פריצה לרשת, yes4.
עם הריסון פורד, פול בטאני.

22:00, האיש שבפנים, HOT ACTION.
של ספייק לי, עם דנזל וושינגטון, קלייב אוון, ג'ודי פוסטר.


עונה 1, פרק 12.


סדרה של ערוץ Sci-Fi האמריקני שבוטלה אחרי עונה אחת, מבוססת על סדרת ספרים רבי-מכר ועוקבת אחר הארי, בחור צעיר ממוצע בעל כוחות מיוחדים העובד כבלש פרטי. במקומות שבהם אנשים רגילים רואים פושעים מושחתים, הארי רואה שדים, ערפדים, אנשי זאב ועוד. הארי הוא הקוסם היחיד הרשום בספר הטלפונים של בוסטון. בחקירותיו ובחקירות שבהן הוא חובר למשטרה כדי לפענח פשעים העוסקים בכוחות האופל, הוא אינו מאבד את חוש ההומור הציני ואת נקודת המבט הייחודית שלו על המתרחש.



23:19, מכתבי אהבה של אבא, yes1.
עם זואי דשאנל, וויל פרל (שרק עכשיו אני קולט שהם שיחקו ביחד גם בסרט קטן עליו).

23:59 ילדים של אף אחד, yes2.
אימה חביבה של גיירמו דל טורו.