המסך המפוצל

שישי 19/10/07

מה זה השטויות האלה, מונית הכסף, עד קצה הזמן, לילות ערב. ב-HOT: אבי רוד, גבירתי הנשיאה, אדונית התבלינים, ארוחת בוקר על פלוטו, אלפי, החשוד המיידי. ב-yes: אליבי, ליגה לשתיינים בלבד, מחבואים, העין, סיפור הגדה המערבית.

מאת: yaddo

פורסם: 18-10-2007
1 תגובות

סוף השבוע מוקדש ברובו להיסטוריה של התרבות, האמנות, המדעים והמסחר השוקקים והמפותחים שהתנהלו בימי קדם בעולם המוסלמי.
21:05 אנדלוסיה: מורשת המורים.
21:55 אנדלוסיה: שושלת האומיה.
22:45 בחריין: ארץ שני הימים.
23:40 לבנון: החוף האחר.
0:35 תימן: ארץ מלכת שבא.
1:30 בנייתה של אימפריה: הפרסים.
2:15 הרפתקאותיו של לורנס איש ערב.

עוד היום

15:55, לדפוק חתונה, yes 1.
עם אוון ווילסון, וינס ווהן.

16:31, מר וגברת סמית', yes 4.
עם בראנג'לינה.



17:55, סיפור הגדה המערבית, yes 1.

18:20, אהבה מליגה אחרת, HOT FUN.
עם דרו בארימור, ג'ימי פאלון.

19:54, אהבה אפלטונית, yes 1.
קומדיה רומנטית חביבה עם דיוויד קרומהולץ (פעם ראשונה), מילה ג'ובוביץ'.

20:00 גבירתי הנשיאה, סטאר וורלד.
עונה 1, פרק 2.

20:25, משחקי אמון, HOT סרטים.
עם אדוארד ברנז (פעם ראשונה), דסטין הופמן, אנדי גרסיה.

21:05 אנדלוסיה: מורשת המורים, ערוץ ההיסטוריה.
תכנית הבוחנת את המורשת העשירה שהותירו אחריהם המורים, ששלטו בחבל אנדלוסיה שבספרד במשך 800 שנה. שלטונם של המוסלמים הפנאטים אופיין בתככים, מלחמות וסכסוכים משפחתיים לצד הישגים אמנותיים ומדעיים מרשימים. במהלך התכנית נבקר בשלוש הערים המרכזיות בהן שלטו המו?רים - סביליה, קורדובה וגרנדה, על-מנת ללמוד מקרוב את רזי הציביליזציה האיסלאמית שפרחה עד לימי האינקוויזיציה הנוצרית.


הפעם: היריון ולידה.


בכורה. גבר זחוח (סטיב קוגן) המנהל סוכנות שמסייעת לגברים בוגדניים לחפות על מעלליהם, נקלע לתסבוכות עם הקליינטים המפוקפקים שלו ושוכר עוזרת מקסימה (רבקה רומיין) להציל את המצב ואולי גם להכניס קצת אהבה לחייו.




בכורה. טילו, מהגרת הודית צעירה ויפהפיה השולטת ברזי התבלינים, פותחת חנות תבלינים קסומה בסן פרנסיסקו ומשתמשת בתבליניה כדי לעזור ללקוחות. על מנת לשמור על כוחותיה עליה לשמור על מספר כללים, אך הופעתו של דאג, אופנוען המתרסק מול חלון הראווה שלה, משנה את עולמה וגורמת לה לפקפק באורחותיה. עם דילן מקדרמוט.

21:45, אלפי, HOT FUN.
עם ג'וד לאו, מריסה טומיי.

21:50, האוס, HOT3 / yes Stars 3.
שידור חוזר. פרק 10.

21:55 אנדלוסיה: שושלת האומיה, ערוץ ההיסטוריה.
שושלת בית אומיה מסוריה הייתה השושלת הראשונה המוסלמית הראשונה ששלטה באימפריה הערבית כולה (בין השנים 750-661 לספירה). התכנית בוחנת את תולדות השושלת והמורשת המפוארת שהותירה אחריה בתחומי האדריכלות, האמנות והמוזיקה.


עונה 2, פרק 8.


בכורה. ארטי המובטל וחבריו לקבוצת הסופט-בול, הם חבורת לוזרים חובבי בירה. כשארטי מתאהב וההערכה העצמית שלו מתעצמת הוא מחליט למצוא דרכים לשפר את מעמד קבוצתו. עם ראלף מצ'יו.

22:00, מחבואים, yes 3.
של מיכאל הנקה.


חלק שני של המיני סדרה.

22:00, החשוד המיידי, HOT ACTION.
קאלט של בראיין סינגר.


בכורה. סיפורו של צעיר יפהפה, מקסים ועדין שננטש על ידי אמו וגדל בעיירה קטנה בעלת קהילה קתולית אדוקה. כשהוא מתבגר הוא מחליט לעזוב את העיירה ולנסוע לחפש את אמו ואת זהותו בלונדון הגדולה והליברלית. סרטו האחרון של ניל ג'ורדן עוסק שוב בגבולות זהויות מיניות במועדוני לונדון של שנות ה-60. בהשתתפותם של קיליאן מרפי שהיה מועמד לגלובוס הזהב על תפקידו, ליאם ניסן. אחרי כן ב-0:05 ישודר עוד אחד של ניל ג'ורדן, חבורת הזאבים, ומחר עוד שניים שלו.





22:45 בחריין: ארץ שני הימים, ערוץ ההיסטוריה.
בחריין שבמפרץ הפרסי שימשה מרכז סחר חשוב בעולם העתיק, נמל קבוע לסוחרים שהיו בדרכם בין עמק אינדוס למסופוטמיה. נבחן ממצאים ארכיאולוגיים מפתיעים, החושפים עולם עשיר ונשכח שנשמר בשלמותו מתחת לחולות בחריין במשך 4,000 שנה.

22:55, עד קצה הזמן, ערוץ 10.
עם דנזל וושינגטון.

23:15, וונדרלנד,
של מייקל ווינטרבוטום, עם מולי פרקר.

23:20 המשרד, HOT3 / yes Stars 3.
שידור חוזר. פרק 9.

23:30, לחפש את קיטי, HOT FUN.
של ועם אדוארד ברנס (פעם שניה), וכן עם דיוויד קרומהולץ (פעם שניה).

23:40 לבנון: החוף האחר, ערוץ ההיסטוריה.
לבנון היא ארץ קטנה בעלת היסטוריה עשירה. התכנית עורכת מסע בלב ארץ הארזים וחושפת את המורשת שהותירו אחריהן שלל האימפריות ששלטו בלבנון במשך השנים: המצרים, הפרסים, היוונים, הרומאים, הנוצרים, הביזנטים, המוסלמים והעות'מנים.

23:45, אות משמיים, HOT ACTION.
עם ג'וליה סטיילס, ליאב שרייבר.

0:35 תימן: ארץ מלכת שבא, ערוץ ההיסטוריה.
קטורת הייתה המקור העושר והכוח העיקרי של 3 ממלכות עתיקות הנמצאות בשטח תימן המודרנית. נצא למסע בנתיב ששימש את סוחרי חומר הגלם יקר הערך, ונגלה כי אזורים רחבים בה טרם נחשפו לעולם המודרני.

1:11, העין, yes 3.
אימה הונג-קונגית. מחר ההמשך.

1:30 בנייתה של אימפריה: הפרסים, ערוץ ההיסטוריה.
בהנהגת המלך כורש הגדול, אימצה האימפריה הפרסית מדיניות של סובלנות דתית ותרבותית. בין הישגיהם ההנדסיים המרשימים: בניית תעלה בין הנילוס לים סוף, והמוזולאיום בהליקרנסוס - אחד משבעת פלאי תבל.

2:15 הרפתקאותיו של לורנס איש ערב, ערוץ ההיסטוריה.
סיפורו של ת.א. לורנס - ארכיאלוג, הרפתקן וקצין צבאי, ששירת במודיעין הבריטי במלחמת העולם הראשונה והפך מומחה לעולם הערבי. לורנס מילא תפקיד פעיל במרד הערבי כנגד האימפריה העותמנית והפך לדמות אגדית.