המסך המפוצל

ראשון 7/10/07

האוס, החטיבה שנשכבה על הגדר, אחד נגד מאה, הברברים לפי טרי ג`ונס, רוקסטאר אינקסס. ב-HOT: ילד בן זמננו 2007, חיים על מאדים, חוקי המשחק, יריחו, אורנג-אוטן מחפש בית, היכונו לרעידת האדמה. ב-yes: הפמליה, סקרבס, צה!ב, רובין הוד, אנדי ברקר, השרירניות.

מאת: yaddo

פורסם: 06-10-2007
0 תגובות
היום בטלוויזיה

10:00, עשרת הגדולים של ארקטיק מאנקיז, MTV.
במסגרת סוף שבוע להקות גיטרות, למרות שאין להם אפילו עשרה קליפים. שידור נוסף ב-22:00.

11:00, עשרת הגדולים של רדיוהד, VH1.
חמשת הגדולים שוב החל מ-1:00. ביום רביעי השבוע ניתן יהיה לרכוש את האלבום החדש שלהם דיגיטלית דרך האתר הרשמי שלהם, והחידוש הוא שכל אחד יכול לקבוע כמה הוא מעוניין לשלם עליו - זה יכול להיות מאה דולר וזה יכול להיות 50 סנט. הגרסה הפיזית יוצאת בדצמבר.

12:02, נערה עם עגיל פנינה, yes 1.
עם סקרלט ג'והנסון.



15:10, צ'ארלי צ'פלין: תענוגי יום, yes 3.

18:10, המרדף, HOT ACTION.
עם דה רוק, שון וויליאם סקוט.

18:20, דרום אמריקה באופנוע, HOT PRIME.
עם גאל גרסיה ברנאל.


עונה חדשה למיזם הפאר של ה-BBC, המנהל מעקב שנתי אחר קבוצה קטנה של ילדים מרקעים שונים ומתחקה אחר התפתחותם כפרטים וכחלק מחברה ועל החלק שיש לסביבת גידולם עליה. שנה אחר שנה מתועדים הילדים והוריהם על הקורות אותם, עוברים מבחני אישיות משווים ומתראיינים למצלמה. בשנת חייהם השביעית, נבחנת מקרוב הנעתם להצלחה: תפיסתה של הצלחה, חשיבות הניצחון, דחף הובלה, התמודדות עם לחצים ועוד. את הסדרה מוביל ידידנו המשופם פרופסור רוברט ווינסטון, ומדובר באחת מסדרות התעודה הכי ממכרות, מרגשות, מרתקות ושובות הלב שראיתי מעודי. יש שלושה פרקים לעונה הזו והם ישודרו בשלושת הימים הבאים. אחריהם תשודר בשידור יומי כל הסדרה מההתחלה, התיעוד שמתחיל עם לידת הילדים והלאה. לא להחמיץ. בפרק הראשון בעונה הזו בודק פרופסור וינסטון את יכולתם של הילדים שנבחרו לפרוייקט להשתלב בקבוצה או להתבדל ממנה ולעמוד על דעתם בניגוד לדעת הרוב. את ווינסטון אפשר ורצוי לפגוש שוב גם ב-BBC Prime ב-22:00, עם שידור מספר 3,565 לסדרה כיצד פועל מוחנו.



18:38, טומי, yes 2.
אופרת הרוק של The Who.


סדרת תעודה בארבעה פרקים, במסגרתה לוקח טרי ג'ונס (יוצא חבורת מונטי פייתון) את הצופים למסע חובק עולם, מהביצות של דרום אירלנד ועד למדבריות הצחיחים של פרס, ומגלה את המורשת העשירה והמגוונת שהותירו התרבויות הברבריות, ובראשן השבטים הקלטים, ההונים והגותים, תוך כדי ניפוץ מיתוסים וחשיפת תרמית יחסי הציבור הגדולה שיצרו הרומאים. ארבעה פרקים בשידור שבועי.

19:00, רוקסטאר: אינקסס, מוזיקה 24.
כן כן, סדרת הריאליטי שבאה למצוא מחליף למייקל האצ'נס כסולנה של אינקסס, מגיעה באיחור די מגוחך לערוץ, בשידור יומי.

19:35, אורנג-אוטן מחפש בית, ערוץ 8.
מעקב אחר מאבק לחיים ולמוות להצלת גורי אורנג-אוטנג יתומים חמודים מאין כמותם, בבית החולים של ג'ונגל אורנג בלב בורניאו. המגישים והצוות עדים להצלחות וכישלונות כשהקופים זוכים לסיוע בצעדיהם הראשונים לחזור לחיים עצמאיים בטבע החופשי. הגורים מלבבים מאין כמותם, מאבקן של החיות סוחט את הלב, ומקרי ההצלה סוחפים ומרגשים בסיפורים רבי השראה אלה של מסירות אנושית. חמישה פרקים בשידור יומי.

19:35, הצד הטוב של הכעס, HOT DRAMA.
עם ג'ואן אלן, קווין קוסטנר (פעם ראשונה).

20:03, זטואיצ'י, yes 3.
של ועם טקאשי קיטאנו.


עונה 7, פרק 10.

20:15, מעריצה צמודה, MGM.
עם סוזן סרנדון, קווין קוסטנר (פעם שניה), טים רובינס.

21:00 אחד נגד 100, ערוץ 2.
תוכנית אחרונה לעונה.

21:00, העולם על פי גוגל, ערוץ 8.
גוגל מיצבה את עצמה מזמן כמלכת האינטרנט. כעת היא מנסה להתרחב לאזורים חדשים כגון הוצאה לאור והפצת וידאו. אך היא יותר מסיפור אודות אחד העסקים המצליחים אולי אי פעם: היא מהחברות הבודדות שמסוגלות לטעון באופן משכנע כי שינתה את העולם. בסרט נפגוש אנשים שגוגל שינתה את חייהם לחלוטין בדרכים מפתיעות.


מה גורם לנשים לפתח את גופן בצורה קיצונית ולהפוך לשרירניות מקצועיות? סרט תעודה בריטי חדש ששודר לאחרונה בערוץ 4, עוקב אחר כמה משבעים השרירניות המקצועיות הפעילות כיום בעולם: מה דחף אותן לספורט זה, הם מדובר בפיצוי על דימוי גוף בעייתי והאם גברים נרתעים ממראה גופן?


עונה 6, פרק 8.

21:00, אינסטינקט רצחני (Killer Instinct), STAR WORLD.
פרק 10.

21:00, מגדל הדבורים, חינוכית 23.
של תיאו אנגלופולוס.


עונה 3, פרק 21.


עונה 3, פרק 20 ואחרון לעונה.






עונה 1, פרק 5.

21:30, אמריקן ביוטי, HOT DRAMA.
של סם מנדז (פעם ראשונה), עם קווין ספייסי.


גורדי השחקים של לוס אנג`לס וסן פרנסיסקו מתוכננים לעמוד ברעש אדמה של 7 בסולם ריכטר. הבתים נתמכים לבטיחות מוגברת. המוכנות הגבוהה לרעש איננה מוטלת בספק. אך האם יכול להיות שההגנה מופנית לכיוון הלא נכון? האומנם יוכל להכות את החוף המערבי רעש אדמה חזק פי 10 ממה שתכננו, כזה שיעלים את וונקובר וישמיד את פורטלנד וסיאטל, בהציתו שרשרת של התפרצויות געשיות, מפולות אדמה וגלי צונאמי? האומנם מעידים הממצאים כי אסון כזה עלול להתרחש כל רגע? ראשיתו של הסיפור בסדרת בדיקות שגרתית של קרקע במדינת וושינגטון לשם בניית תחנת כוח גרעינית. בניגוד לדעות המקובלות, נמצאו עדויות לרעידת אדמה עצומה שהתרחשה באזור לפני זמן לא רב במושגים גיאולוגיים. לאחר בדיקות התגלו עדויות לרעש שעצמתו 9 בסולם ריכטר אשר התרחש לפני כ-300 שנה; השאלה כעת איננה האם קרה או לא קרה הדבר, אלא מתי הוא יקרה שנית.


שלושים וארבע שנים לאחר מלחמת יום הכיפורים חוזרים ותיקי חטיבה 14 אל הגיהינום של קרבות הבלימה והקרב על החווה סינית. הם יוצאים למסע היזכרות מיוסר, צוללים עמוק אל תוך הטראומה האישית ואל ים הכאב על אבדן מאות מחבריהם, אל הרצון להאדיר את ההישג הצבאי מחד, ומאידך אל ההתחשבנות עם העוול ההיסטורי בו זרי התהילה הונחו דווקא על ראשי הצנחנים. שלושה אלופים ממפקדי החטיבה דאז (מצנע, רשף, סקל), יחד עם שורה של לוחמים מכל הדרגים, כולל נשים שעמדו בחזיתות השונות, חושפים את הצלקות שנותרו טריות בגופם ובנפשם. 405 מחיילי החטיבה נפלו במלחמה, 122 בליל הקרב על החווה הסינית בלבד. בסרט משולבים קטעי ארכיון נדירים של רשתות הקשר של החטיבה במהלך הקרבות, ביניהם נשמע גם קולו של אריק שרון מפקד האוגדה. אלה משולבים בצילומי סטילס שצילמו לוחמים תוך כדי לחימה, כמו גם יומנים שנכתבו בזמן אמת. הסרט ערוך כולו כמחרוזת אסוציאטיבית בה משולבים גם קטעי וידאו ארט שצולמו באתרים שונים בסיני ובארץ. כל המשתתפים בסרט מתייחסים אל מחדלי מלחמת לבנון השנייה, בה לתדהמתם התרוקן דרג הפיקוד הנוכחי של צה"ל מכל ערכי לחימה שעליהם חרפו את נפשם במלחמה ההיא. בין השורות נחשפת חרדתם כי מלחמת יום הכיפורים, זו שהייתה לחוויה לאומית מכוננת במשך דור שלם, תירשם לבסוף בכרוניקה הישראלית המצטברת רק כעוד אפיזודה קטנה וחולפת.

22:00, האיש שאהב נשים, MGM.
של פרנסואה טריפו.


עונה 1, פרק 8.


עונה 1, פרק 5.

22:00 יריחו, Xtra HOT.
פרק 15.

22:00, באטמן מתחיל, HOT ACTION.

22:00, שלום לנוקם + שלום לנוקמת, HOT PRIME.
של צ'אן-ווק פארק.


פרק 9.

22:00, מצאת החמה עד צאת הנשמה, yes 2.
של רוברט רודריגז, עם הארווי קייטל, ג'ורג' קלוני.

22:00, אהבה נושכת, yes 3
סרטו הראשון של אלחנדרו גונזלס (בבל).

22:00, לוק סטוק ושני קנים מעשנים, yes 4.

22:45, השורה התחתונה עם עמנואל רוזן, ערוץ 2.
עונה חדשה.




עונה 2, פרק 6.

23:09, פרידה, yes 1.
עם סלמה האייק, אנטוניו בנדרס.

23:30, אדמונד, HOT DRAMA.
עם וויליאם ה. מייסי, נב קמפבל.

23:48, ניקיטה, yes 4.
של לוק בסון.

2:15, הדרך לפרדישן, HOT DRAMA.
של סם מנדז (פעם שניה), עם טום הנקס, פול ניומן.