המסך המפוצל

שבת 15/9/07

שעון חורף, דדווד, דוקטור הו, להרוג את ביל 2, מרגל השמפניה, פעמיים מונית הכסף, חמישה ימים באוגוסט, חברים ותנינים. ב-HOT: גיבורי תרבות, טרמינל, למראית עין, שכרון הכוח. ב-yes: שיכרון הכוח, סרניטי, ללא השגחה, נ.ב. אוהב אותך.

מאת: yaddo

פורסם: 14-09-2007
20 תגובות
שימו לב, הלילה ב-2:00 מתחלף שעון הקיץ לחורף, מה שאומר שהשעה תהיה 1:00 והרווחנו עוד שעת שינה. הידד!

שחיתות בצמרת ב-yes 3:
22:00 שיכרון הכוח.
23:50 הנשיא.

טום הנקס ב-HOT DRAMA:
21:30 טרמינל, של סטיבן ספילברג.

היום בטלוויזיה

08:00 פרייז'ר, HOT3 / yes Stars 3 (שלושה פרקים).

09:10 מופע שנות ה-70, HOT3 / yes Stars 3 (ארבעה פרקים).

11:08, מיליונים, yes 1.
עם ג'יימס נסביט.

12:48, לגעת במילים, yes 1.
עם ריכרד גיר.

14:55, כיכר החלומות, ערוץ 2.
עם ניר לוי, יונה אליאן, איילת זורר.



16:30 אהבה בע"מ, ערוץ 1.
פרק 7.

17:20, המאג'יק נאמברז בהופעה חיה, HOT3 / yes Stars 3.
באוסטין, טקסס.

18:15, הבוגר, HOT DRAMA.
עם דסטין הופמן.




אכן, התוכנית הפכה רשמית לפילר בלוח השידורים של קשת. מזל שהיא שווה. מיותר לציין שיש סבירות מאוד גבוהה שהלוח בכלל ישתנה.

19:55, המקסיקני, HOT ACTION.
עם בראד פיט, ג'וליה רוברטס, ג'יימס גנדולפיני.


פרק 3.


עונה 7, פרק 12.

20:05, ילדות רעות, HOT FUN.
עם לינדזי לוהאן, רייצ'ל מקאדמס.

20:15, ג'ונבאג, HOT PRIME.
עם איימי אדמס.

20:23, ללא השגחה, yes 2.
דרמה קומית חמודה של האחים פארלי.


סרט תיעודי שגרף שבחים ופרסים בשלל פסטיבלים ברחבי העולם. עודד רק בן 12 כשאביו מגלה לו כי הוא סוכן חשאי, מרגל מטעם המוסד, ומשביע אותו לסודיות כי חייו תלויים בכך. בזמן שהוא יוצא למשימתו בקהיר כוולפגאנג לוץ - מיליונר גרמני, מגדל סוסים בעל עבר נאצי מפוקפק - נותרים עודד ואימו מאחור, לבד בפריז, ממתינים בדאגה לשובו. כעת עודד שובר את השתיקה ויוצא למסע מבעד לשקרים וההסתרות אל זהותו הבדויה והאמיתית של אביו וחושף את המחיר הכבד שמשלמת משפחתו של המרגל, לכודה בחיי הצללים.

21:25, המשרד, HOT3 / yes Stars 3.
הזדמנות נוספת לעונה השלישית. או אם לדייק: שידור שלישי לעונה, וכל השידורים הם במקביל - בימי שני הפרקים החדשים, בשישי שידור חוזר ראשון ובשבת שידור חוזר שני. מה קורה לפרוגרמינג של הערוץ הזה?


בכורה. דרמה מרגשת שזיכתה בשנת 2005 את דני סירקין בפרס אופיר לבמאי הטוב ביותר בטקס פרסי האקדמיה הישראלית לקולנוע, וכן זכתה בפרס הצילום הטוב ביותר. הסרט עוקב אחר סיפורה של יערה, סטודנטית ישראלית עיוורת הלומדת בארצות הברית. לאחר שהיא שומעת כי טליה, בת דודתה וחברתה הטובה, התאבדה באופן מפתיע, יערה מחליטה לחזור מיד לארץ ומתחילה לחקור את נסיבות מותה של טליה. בילדותן השתיים היו כמעט בלתי נפרדות וטליה שימשה בתור העיניים של יערה. כעת, יערה מצטרפת למשפחתה של טליה בימי השבעה ומגלה אט אט מתחת לפני השטח סודות ושקרים משפחתיים. היא מתחילה לשחזר מחדש את זכרונות העבר שלה ורואה דברים שהסובבים אותה לא ראו לפניה, או שבעצם בחרו לא לראות. תודות לנחישותה והאומץ שלה להעמיד במבחן את יחסיה עם בני משפחתה של טליה, יערה מצליחה לבסוף לחשוף את הסיבה להתאבדות בת דודתה האהובה.



21:45, בחזרה לעתיד 3, HOT FUN.


הבמאי עידו הר, בוחן דרך שתי הצגות, המלט של התיאטרון הקאמרי והחטא ועונשו של תיאטרון מלניקי, את תפקידו של התיאטרון והתרבות בימינו ומעמת את שקספיר ודוסטויבסקי בויכוח על סבל והנאה. בהשתתפות השחקן איתי טיראן והבמאים עמרי ניצן ואיגור ברז`ין.




פרק 5.


מיליונר משכנע בחורה לעבוד כמזכירה האישית שלו. בין השניים פורצת מריבה ודרכיהם נפרדות. לאחר מספר שנים הם נפגשים באופן מקרי בלונדון ומבינים שדרכיהם נועדו להצטלב שוב. עם דמיאן לואיס (ריצ'רד ווינטרס הגיבור באחים לנשק).



22:00, אמריקן פאי, yes 2.


בכורה. של קלוד שברול, עם איזבל הופר. שופטת חוקרת נרתמת להעמיד לדין מנהלי חברות ציבוריות, שמעלו בכספי ואמון הציבור. מבוסס על מקרה אמיתי שעורר שערורייה בצרפת. ב-yes ישודר עוד אחד של שברול מיד לפני כן, פרח הרוע, וב-HOT ישודר עוד אחד עם הופר מיד אחרי כן, המורה לפסנתר.

22:00, הצלצול 2, HOT ACTION.

22:30 זירת הפשע, ערוץ 1.
עונה 7, פרק 5.


תיעוד באמצעות 8 צוותי צילום של מהלך פינוי היישובים מרצועת עזה, שהחל ב-15 באוגוסט 2005 ונמשך כ-5 ימים בלבד - זאת לאחר 38 שנה של התיישבות יהודית באזור. במאי: יואב שמיר. זו הפעם השלישית שאני מציין את שידור הסרט הזה בזמן האחרון, היות שבפעמיים הקודמות הוא לא שודר (כי קשת חולירות). אם זה לא ישודר גם הפעם, לאות מחאה בפעם הבאה לא אמליץ עליו עוד.


עונה 3, פרק 11.

22:56, נ.ב. אוהב אותך, yes 1.
עם לורה ליני, טופר גרייס.



23:33, ראיון עם הערפד, yes 2.


בכורה. מתייה, סטודנט מבריק, מתאהב בביתו של הנשיא הצרפתי. האב האוהב והשתלטן הופך את חברה של בתו לאחד מיועציו.

23:50, הבלתי משוחדים, HOT ACTION.
עם קווין קוסטנר, רוברט דה נירו, שון קונרי.