המסך המפוצל

שני 27/8/07

המשרד, קוד שתיקה, הבחורים שלי, חוק וסדר. ב-HOT: אבודים, עבריינים על ארבע, קשור אותי ענג אותי. ב-yes: דארקון, פרק אחרון לעונה של האנטומיה של גריי, סמולוויל, על טבעי, ישנן בנות.

מאת: yaddo

פורסם: 26-08-2007
14 תגובות
היום בטלוויזיה

15:30, הכל מואר, yes 1.
עם אלישע ווד.


מה קורה כשהכלב המשפחתי, שפעם היה חיה חביבה ואהובה, הופך למפלצת תוקפנית ואף מסוכנת שיצאה מכלל שליטה והופך את החיים בבית לסיוט מתמשך? כנראה שנדרש אילוף בלתי מתפשר - ולא רק לכלב. כשבעלי הכלבים הפרועים נואשו מכל סיכוי לעזרה, הם מגיעים למחנה 'דוג בורסטל', בו מתקיים משטר נוקשה ובלתי מתפשר הן לכלבים והן לבעליהם. המחנה מוקם על בסיס חיל אוויר לשעבר, ויש בו שלושה מאמנים קבועים, כל אחד עם תחום התמחות וסגנון מובהק משלו. שיטותיהם וגישותיהם אולי שונות, אך כולם מסכימים על דבר אחד: אם תעקבו אחר הכללים שלהם, תוכלו לראות תוצאות תוך שבוע ימים בלבד. בכל פרק נפגוש שלושה כלבים בעייתיים ואת בעליהם המיואשים שעוברים תהפוכות וקשיים בדרכם חזרה למסלול הנורמליות. ארבעה פרקים בשידור יומי.



18:25, לדפוק אליפות, HOT FUN.
עם וויל פרל (פעם שניה), רוברט דובאל.

19:36 סינדרלה מן, yes 4.
עם ראסל קרואו, רנה זלווגר.

19:50, מכתבי אהבה של אבא, HOT DRAMA.
עם זואי דשאנל, וויל פרל (פעם שניה).


פרק אחרון.


עונה 3, פרק 12.

21:15 האנטומיה של גריי, yes Stars 1.
עונה 3, פרק 25 ואחרון לעונה.


סדרה קומית רומנטית שבמרכזה נמצאת פי ג'יי פרנקלין, כתבת ספורט מקסימה בת 20 פלוס בעיתון יומי בשיקגו, המחפשת אחר אהבה. מתוקף מקצועה היא כמובן מוקפת רוב הזמן בהמון בחורים, הן בעבודה והן בשעות הפנאי שלה. בנוסף לכך שפי ג'יי מתנהגת באופן מעט גברי ושכל חבריה הם גברים, גם גישתה לנושא הדייטים נחושה וגברית משהו - היא חותכת ישר לעניין ולא מפלרטטת כמו שבחורות מצופות לעשות. גישה זו נוטה להבריח במהרה כל מאהב פוטנציאלי, כמו את כתב הספורט החדש והחמוד שמתחיל לעבוד עמה. הוא אמנם מצטרף במהרה לחוג חבריה הקרובים, אך פי ג'יי מתקשה לפתח עמו קשר רומנטי יציב. על מנת לעזור לה בתחום הרומנטי, חברתה הטובה היחידה מייעצת לה להתלבש ולהתנהג באופן נשי יותר. העונה השנייה של הסדרה עלתה ביולי השנה ברשת TBS. שידור נוסף בשבת ב-18:40.



21:30 משחקות את המשחק, Xtra HOT.
פרק 17.

21:30, חיים בלתי גמורים, yes 1.
עם רוברט רדפורד, חניפר לופז, מורגן פרימן.

21:35 גלגל החדשות, ערוץ 2.

21:35, שבוע דיאנה: הנסיכה קמילה, ערוץ 8.

21:36 על טבעי, yes Stars 2.
עונה 2, פרק 3.


עונה 3, פרק 16.


עונה 4, פרק 3.

22:00 בקו העימות, AXN.
פרק 17.

22:00 CSI: מיאמי, Xtra HOT.
עונה 5, פרק 19.

22:00, האלמנט החמישי, yes 2.
עם ברוס וויליס, מילה ג'ובוביץ'.

22:00, קרייזי, yes 3.

22:00, מלון רואנדה, yes 4.
עם דון צ'ידל, ניק נולטי, חואקין פיניקס.

22:00, מחלק 13, HOT ACTION.
עם איתן הוק, לורנס פישבורן.


בכורה לסרט התיעודי האחרון במסגרת חודש קולנוע בערוץ, המביא את סיפורם האמיתי של ג'ון וויטוויץ' וסלבטורה נטוריל וניסיונם הכושל לשדוד בנק בשכונת פלאטבוש שבניו יורק, סיפור שמאוחר יותר עובד למסך הגדול והפך לאחד מסרטי הקולנוע הטובים והפופולריים ביותר של שנות השבעים, 'אחר צהריים של פורענות', בבימויו של סידני לומט ובכיכובו של אל פקינו. עוד תיעודי קולנועי היום: פנטום הסינמטק ב-17:55, הסרט של ניק ב-23:50.

22:00, האורחים הצעירים, HOT סרטים.
קומדיה תקופתית מבית היוצר של BBC, המבוססת על רומן בריטי אהוב מסוף המאה ה-19 שכתבה דייזי אשפורד כשהיתה ילדה בת תשע (אגב, הספר פורסם ללא תיקוני דקדוק, ומכאן גם השיבוש בשם הספר והסרט באנגלית - The Young Visiters). מר אלפרד סלטינה מתאהב בצעירה יפה ושאפתנית בשם אתל. הבעיה היא שאתל מוכנה להתראות עם הגבר המגושם רק בתנאי שיכניס אותה לתוככי החברה הגבוהה. לשם כך מנסה אלפרד להעמיק את קשריו עם הלורד העשיר ברנרד קלארק, האציל היחיד שהוא ממש מכיר. הוא משיג ממנו הזמנה לבקר באחוזה הכפרית המפוארת שלו, אך בביקורם במקום ברנרד מגלה אף הוא עניין באתל ושולח את אלפרד לשיעורי נימוסים והליכות. עם יו לורי, לינדזי מרשל, ביל ניי, ביים דייוויד ייטס, שאחראי לסרט האחרון עד כה של הארי פוטר.


'דארקון' הוא משחק תפקידים נוסח מבוכים ודרקונים, אשר עשה לעצמו שם בקרב קהילת היורמים של פנסילווניה. אלו יוצאים מדי סוף שבוע ליערות המדינה, עוטים על עצמם תחפושות ויקינגיות ומגלמים למשך יום שלם את האלטר אגו שלהם, אשר בניגוד לאופיים נושא אופי נועז בהרבה. מיהם אותם אנשים - האם בהתאם לקלישאה מדובר באנשים בוגרים החיים עדיין אצל הוריהם (לרוב כן) מה הם מוכנים לעשות בשביל לחיות את הפנטזיה שלהם (להתפרנס מעבודות דחק ולספור את הדקות עד לסוף השבוע) והאם ניתן גם למצוא אהבה ורומנטיקה בקרב קהילת היורמים (התשובה חיובית להפתיע).



22:20 סמולוויל, yes Stars 2.
עונה 6, פרק 15.


עולם השליטה, הקשירה והמשמעת נותר בגדר טאבו בל ידובר בו בקרב חלקים גדולים מן האוכלוסייה. על כן עשוי הסרט לטלטל את צופיו בכנות והאנושיות של מרואייניו, כמו גם לצמרר אותם אל מול הכאב הברור שהמופיעים עוברים למען תענוגותיהם הם. בסרט תעודה אינטימי וחושפני זה מספקות שש שולטות ריאיונות נדירים בכנותם, ומדגימות את מלאכתן. לכל אחת מהן סגנון פעולה משלה: האחת, פרופסור באוניברסיטה לשעבר, מתפקדת כמספרת הסיפור בסרט, האחרת עובדת לצד בנה ולשלישית יש בבעלותה עבד בשר ודם בשם ברוס. לקוחותיהם - עבדים, נשלטים, `שרמוטות-כאב` או סתם פטישיסטים - משלמים מאות דולרים בשביל סשן כזה, שקורה לרוב בחדר שינה בפרברים. השליטה כרעיון לאו דווקא משתלבת בקלות במסגרות של תעשיית המין כפי שהיינו עשויים להאמין. כל אישה כאן מעידה בנחישות כי איננה 'פרוצה עם שוט'. למעשה, 'שולטת אמיתית' לא מקיימת כל מגע מיני עם לקוחותיה. מה, אם כן, הוא סוד המשיכה של עולם השליטה והכניעה? השולטות ולקוחותיהן מציעים כאן דעות ותובנות חושפניות - כשהלקוח לרוב מוסתר מאחורי מסיכה מעור או גומי.


סרט תעודה הפוער פצע ופותח את הסוד הגדול ביותר של העדה האתיופית, שנקבר במשך שנים. עשרים שנה אחרי מבצע משה יוצא העיתונאי דני אדינו אבבה לשבור את קשר השתיקה לו שותפים בני העדה, המוסד הישראלי שפיקד על המבצע והסוכנות היהודית. במטרה לעמוד במשימה ההרואית שהציב, גייס המוסד הישראלי מקרב בני העדה ועד הצלה - הקומיטה. הם ניהלו את חלוקת הכספים, התרופות והמזון במחנות המעבר שבמדינת האויב סודן. מרביתם סיכנו את חייהם ואת חיי בני משפחתם אולם חלקם הנהיגו משטר אימים כלפי אחיהם בשעתם הקשה ביותר. מנגד, חושף הסרט את כאבם של קורבנות פרשת הקומיטה ואת הפצע המדמם אותו נושאים אלפי אתיופים החיים היום בישראל.

22:45 חוק וסדר, ערוץ 1.
עונה 15, פרק 8.


עונה 3, פרק 18.


עונה 2, פרק 7.

23:19, החזאי, yes 1.
של גור ורבינסקי, עם ניקולס קייג', מייקל קיין.

23:20, מונסטר בול, HOT DRAMA.
עם האלי ברי, בילי בוב תורנטון.

23:50, ממעמקי הגיהנום, HOT ACTION.
עם ז'וני דפ, הת'ר גרהם.