המסך המפוצל

מלך הכוכב 4 - גלגל ההצלה

אדיר הודח, חן הודח, אבל שניהם יקבלו צ\'אנס נוסף ביום שישי הקרוב בתוכנית גלגל ההצלה יחד עם נדב קדמון, מרים ועדן

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 05-08-2007
60 תגובות
אין ספק, מערכת "כוכב נולד 5" התחרפנה לחלוטין.

התוכנית של שבת התחילה עם הדחה עצובה-משהו של אדיר אוחיון, והסתיימה עם הדחה עצובה נוספת של חן אהרוני, ואז באה ההודעה הדרמטית: בשישי הקרוב ייערך שלב של גלגל הצלה. ישתתפו בו שני המודחים הטריים, אדיר וחן, שניים שהשופטים בחרו ב"משימה סודית" (הם בחרו בצורה מפתיעה בשני המודחים הקודמים - נדב קדמון ומרים טוקאן), ועוד אחד שהקהל בבית התבקש לבחור בעצמו. גם כאן, ההפתעה היתה רבה והבחירה של הקהל היתה המודחת שלפני כן - עדן אמזלג.

וכך - הנבחרת שהפכה שלשום משמונה לשבעה, ואתמול משבעה לשישה, תגדל חזרה ביום שישי הקרוב לשבעה, רק כדי שלמחרת אפשר יהיה להדיח מישהו, להשאיר שישה (סביר להניח שאת אלה שנותרו אמש) ולהתכונן לחצי הגמר שייערך בשבוע שלאחר מכן.

מבולבלים? זה בסדר. גם מערכת "מלך הכוכב 4" מבולבלת. לכן, לא היתה לה ברירה, והיא ניגשה בזהירות לבחון את שאלות הטופס הקודם.

שאלה מספר 1 בוטלה עוד לפני שאפשר היה להגיד "שאנסונים צרפתיים זה הדבר הדבילי ביותר שהיה בכוכב נולד אי פעם" (טוב, נו, משפט ארוך), פשוט כי כל הנבחרת היתה "מועמדת להדחה". שאלה 2 היתה ברורה למדי. מי שנתן את נקודותיו לאדיר זכה בהן, ומי שהעניק אותן לחן זכה בחצי מהן. הלאה. שאלה מספר 3 הורחבה בהחלטה מהירה גם לתוכנית של שישי, וכך מי שבחר במרינה או באליסה זכה בכל הנקודות שהעניק להן (שתיהן קיבלו חסינות), מי שבחר בדורון קיבל חצי מהנקודות (הוא נבחר ע"י שניים מהשופטים בתוכנית של שישי) ומי שבחר בבועז זכה ברבע מהנקודות (הוא נבחר ע"י אחד מהשופטים בתוכנית שישי).

שמחה וטובת לב ניגשה מערכת המשחק לבחון את שאלה 4 ומה רבה היתה תדהמתה כשהתברר שצדי אמר "תשמע" רק פעם אחת במהלך שתי התוכניות (הוא ללא ספק אמר את זה מלאן-תלאפים פעמים בתוכניות קודמות), צביקה פיק אמר את הצירוף "ערב טוב" רק שלוש פעמים במהלך אותן 18 שעות שידור ברוטו, וצביקה הדר, בתגובה, קרא לו הרשלה רק פעם אחת. הלם במערכת.

שאלה 5, אירועי התוכנית: שני האירועים הראשונים בוטלו לגמרי, כי הם התייחסו לדואטים, שלא היו, ואילו שלושת האירועים האחרים התרחשו גם התרחשו. מספר כלשהו הופיע בסולואים של שישי (למשל כשאדיר שר "אלף זרים אני לך שזרתי" או משהו כזה ב"אמא קטנה"), בשירי שבת הופיעה מילה מהשורש "הלך" (בשורה "עוד תלכי בה היא שלך" שבשיר "עוד תראי את הדרך" ששר דורון), וכן קיבלנו כמה וכמה אברי גוף (למשל "ליבי נפתח" ב"ילדותי השניה" ששר בועז)

לגבי תו השעה המרובע שלנו - השירים היו "אף פעם לא תדעי" שביצע אדיר אוחיון, "בצער לא רב ביגון לא קודר" של אליסה, "הנמלה הנמלית" או בשמו הידוע יותר "נשל הנחש" ששר בועז, ו"חור בלבנה" (DM) של מורן קשרו.

הטבלה הושפעה עמוקות מהשינויים בפורמט התוכנית ושמרה על סטטוס קוו רחב למדי בצמרת. השינויים הבולטים היחידים: חילופי המקום בין המקומות החמישי והשישי, והקפיצה הגדולה שביצע bosco מהמקום ה-15 לעשירי, כשלקח 84 נק' בטופס הזה (אבל הוא לא היה שיאן הטופס. השיאן שלנו הוא בחור בשם musicboy, ששלח את הטופס הראשון שלו אי פעם ולקח 95 נק' מטורפות, נכנס היישר אל המקום ה-67).

הנה הטבלה המעודכנת.

שתי התוכניות החדשות הבאות של "כוכב נולד 5" תשודרנה בימים שישי ושבת, 10/8/07 ו-11/8/07. אם הבנתי נכון, התוכנית של שישי תשודר בשידור חי, ולכן יש למלא את הטפסים עד יום שישי, 10/8/07 בשעה 19:00. אם חלקים מהתוכנית יוקלטו מראש, תבוא הודעה מסודרת בתגובות על מועד אחרון למשלוח הטופס.

מלך הכוכב 4
גלגל ההצלה ו"רבע הגמר" (טופס מס' 12)

1. מבין חמשת המועמדים להצלה, מי יחזור להתחרות על המקום בחצי הגמר?
לרשותכם 30 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 30 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המנצח בגלגל ההצלה יעניק לכם את מספר הנקודות שתשימו על ידו.
חן אהרוני: אדיר אוחיון: נדב קדמון:
מרים טוקאן: עדן אמזלג:

2. מי יודח בתוכנית של שבת?
לרשותכם 30 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 30 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המתמודד שיודח יעניק לכם את מספר הנקודות שתשימו על ידו (שימו לב, ניתן לעדכן שאלה זו גם אחרי התוכנית של שישי ועד ליום שבת בשעה 19:00).
שלומי בראל: דניאל בן חיים:
בועז מעודה: מרינה מ. בלומין:
דורון רוקח: אליסה שפרגה:
המועמד שיעלה מגלגל ההצלה:

3. אם תהיה הענקת חסינות בתוכנית של שבת, למי ירצו השופטים להעניק אותה? (השאלה מתייחסת לשקלול הבחירות של השופטים)
לרשותכם 30 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 30 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. מתמודד שיקבל חסינות יזכה אתכם בנקודות ששמתם לידו, אם יהיה מתמודד שלא יקבל חסינות, אך יזכה לתמיכתו של אחד השופטים יזכה אתכם ב-25% מהנקודות ששמתם ליד עבור כל שופט.
שלומי בראל: דניאל בן חיים:
בועז מעודה: מרינה מ. בלומין:
אליסה שפרגה: דורון רוקח:
המועמד שיעלה מגלגל ההצלה:

4. כמה פעמים יקרו האירועים הבאים בשתי התוכניות גם יחד? (שווי השאלה: 6 נק' לניחוש מדויק, 4 נק' לבא אחריו, 3 לזה שאחריו וכן הלאה)

צדי יגיד "אתה יודע" :
מתמודד כלשהו ישב על כיסא בזמן השירה :
מרגול תגיד משהו בזמן ששופט אחר מדבר:
תהיה יציאה לפרסומות :

5. מה מהדברים הבאים יקרה בתוכניות? (ניתן לסמן יותר מתיבה אחת. כל אירוע שסימנתם שיקרה ואכן קרה, מזכה את המנחש נכונה בשלוש נקודות. כל אירוע שלא סימנתם שיקרה ואכן לא קרה, מזכה בשתי נקודות. שימו לב: אם אתם מעונינים לנחש שכלום לא יקרה, עליכם לסמן אך ורק את האופציה האחרונה. אין לסמן אופציה זו יחד עם אפשרויות נוספות).

באחד הסולואים של יום שישי תופיע המילה "אני".
באחד הסולואים של יום שישי תופיע מילה מהשורש "נתן" (לתת, נתתי, ייתן וכו').
באחד הסולואים של שבת תופיע המילה "עולם".
באחד הסולואים של שבת תופיע מילה מהשורש "אהב"
שישיית הממתינים לזוכה בגלגל ההצלה (אליסה, מרינה, בועז, דורון, דניאל ושלומי) ישירו גם בתוכנית של שישי
שום דבר מאלה לא יקרה.

שאלת הבונוס
6. מי מהבאים יתארח בגמר?
לרשותכם 100 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 100 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם, אך אין לתת לאף אפשרות יותר מ-30 נק'. אורח שיגיע לגמר יעניק לכם את הנקודות שתשימו על ידו.

נינט טייב: שירי מיימון: שי גבסו:
הראל מויאל: הראל סקעת: עדי כהן:
יהודה סעדו: מישה קירקילן:
שיר ביטון: ג'קו אייזנברג:
מאיה רוטמן: רפאל מירילא:
מורן גמליאל: מורן אהרוני:
מישל גוריאלשווילי: לירון לב:
אף אחד מאלה:

תו השעה
7. ושוב, חמישה קטעים קצרצרים משירי העונה. מי שר את השירים הללו ובאיזה שירים מדובר? (שווי השאלה: נקודה אחת לכל זיהוי מדויק. 12 נק' לזיהוי מלא. רשמו את שם השיר ושם המתמודד עבור כל אחד מהקטעים, ללא סימני פיסוק)

הקטע הראשון :
הקטע השני :
הקטע השלישי :
הקטע הרביעי :
הקטע החמישי :

כינוי
אימייל