המסך המפוצל

שבת, 23/6/07

בטי, סוף עונה של סטארגייט אטלנטיס, בנות גילמור, כוכב נולד, זירת הפשע מיאמי, עקרת בית 49. ב-HOT: הבורר, 24, בפנים אני רוקד, החושך, תמונות. ב-yes: מינכן, מבפנים אני רוקד, ארץ קרה, הישאר, ביירות-שוודיה

מאת: yaddo

פורסם: 22-06-2007
7 תגובות
היום בטלוויזיה

8:00 פרייז'ר (עונה 5), HOT3 / yes Stars 3 (שלושה פרקים).

9:10 מופע שנות ה-70 (עונה 3), HOT3 / yes Stars 3 (ששה פרקים).

11:04, צ'ארלי צ'פלין: תענוגי יום, yes 3.


מהמקסימים שבסרטים.

15:00 סטארגייט (עונה 8), ערוץ 1.


עונה 2, פרק 20 ואחרון לעונה.

16:15 עדיין יחד, ערוץ 10.

16:37, הנמלט, עם הריסון פורד, yes 4.

17:01, הדיוקס קורעים את האזרד, yes 2.


הזדמנות יאה גם לבוגרים יותר להיחשף לסיטקום המוקומנטרי העוקב אחר חייו של תום אבני, הפעם בשידור שבועי.

17:35 בנות גילמור (עונה 6), ערוץ 10.

17:40, התפרצות, HOT ACTION.
עם דסטין הופמן, רנה רוסו.

18:41, סינמה פרדיסו - גרסת הבמאי, HOT PRIME.

18:55, פיי, HOT PRIME.
של דארן ארונופסקי.

19:35, הצד הטוב של הכעס, HOT DRAMA.
עם ג'ואן אלן, קווין קוסטנר.

19:45, עקרת בית 49, הולמרק.
במלחמת העולם ה-2, עקרת הבית נלה לאסט (ויקטוריה ווד, שזכתה על תפקידה כאן ב-BAFTA), המתוסכלת מחייה ומנישואיה, מוצאת כוח בכתיבת יומן. כשהיא מחליטה להצטרף אל נשים אחרות במטרה לסייע במאמץ המלחמתי, נלה יוצאת אל מלחמת השחרור הפרטית שלה.


בכורה. דרמה קומית מרגשת על מייקל, בחור נכה המרותק לכסא גלגלים, החי במוסד בלי שאיפות לעתיד. כשבחור צעיר ומלא חיים בשם רורי אושה (ג'יימס מקאבוי האהוב) מגיע למוסד ומשנה את האווירה, הוא מצליח להלהיב אותו ויחד הם מחליטים לעזוב את המוסד ולחיות בעולם האמיתי.




19:45, איילנד, HOT ACTION.
עם יואן מקגרגור, סקרלט ג'והנסון.

19:55, פגוש את ההורים + פגוש את הפוקרס, HOT FUN.
עם בן סטילר, רוברט דה נירו, טרי פולו.




בכורה. דרמה המבוססת על סיפור אמיתי. ג'וסי (שרליז תרון), אם חד-הורית, נאלצת להצטרף למכרה בסוף שנות השמונים כדי לפרנס את משפחתה, ונדהמת לגלות שהגברים במקום מתעללים פיזית ומילולית בנשים. בניגוד לקולגות שלה, היא לא מסכימה לסבול בשקט, ויוצאת לבד למאבק. גם עם פרנסס מקדורמנד, וודי הרלסון.


פרק 5.


בכורה. מותחן פסיכולוגי. סם פוסטר הוא פסיכיאטר בעל שם. בזמן שהוא מחליף עמית למקצוע הוא פוגש לטיפול סטודנט לאומנות בשם הנרי לת'אם. כשהנרי מודיע לו על כוונתו להתאבד תוך שלושה ימים, בהשפעת סיפור חייו של הצייר האהוב עליו, פוסטר יוצא להצילו, אך מהר מאוד נסחף לעולמו של המטופל ומאבד את היכולת להבדיל בין מציאות לדמיון. עם יואן מקגרגור, נעמי ווטס, ראיין גוסלינג.


בכורה. דרמת התבגרות המלווה את מסעו של זוזו, ילד לבנוני הנמלט מביירות לאחר שמשפחתו נהרגת בהפצצות. הוא מוצא מקלט בשבדיה, אך גם שם נאלץ לנהל מלחמת הישרדות.


בכורה. דרמת מתח עטורת שבחים של סטיבן ספילברג, שעוררה הדים בישראל ובעולם. סיפורו של אבנר (אריק באנה), איש מוסד, שמקבל על עצמו להוביל חוליה סודית של חמישה סוכנים בשליחות ממשלת ישראל, כדי למצוא את האחראים לטבח הספורטאים במינכן ולהביא לחיסולם. הסרט עוקב אחר הצוות במהלך הפעולה שלהם ועוסק בדילמות האישיות והמוסריות שהסוכנים נאלצו להתמודד איתם. גם עם דניאל קרייג, יגאל נאור, איילת זורר, ג'פרי ראש, גילה אלמגור, וכן אסי כהן, יהודה לוי וישראלים אחרים בתפקידונים קטנים. אני אהבתי את הסרט עד מאוד.




בכורה. הוריה של שרה האבלים על מות בתם הצעירה בטביעה, פוגשים באבריל, נערה הדומה מאוד לבתם הטוענת שהיא נפטרה לפני 50 שנה ושהם יכולים גם לתקשר עם בתם הנמצאת בממלכת המתים 'אנווין'. האם מתחילה לחקור את האגדה הוולשית על המקום ויוצאת במסע אל הלא נודע. עם מריה בלו.


של רוברט אלטמן (1972). דרמת מתח פסיכולוגית העוקבת אחר אישה סכיזופרנית (סוזנה יורק, שזכתה בפרס 'השחקנית הטובה ביותר' בפסטיבל קאן) המוטרדת על ידי מחזות מוזרים ודמויות שיתכן והם פרי דמיונה. בזמן שהיא שוהה בבית מבודד היא מתקשה להבדיל בין דימיון למציאות.


פרק 20.


עונה 6, פרק 21.

23:00 CSI מיאמי, ערוץ 1.
עונה 4, פרק 18.

23:00 כישרון או כישלון, ערוץ 2.

23:40, חובבים, HOT FUN.
של האל הארטלי, עם מרטין דונובן, איזבל הופר.