המסך המפוצל

שני, ערב יום העצמאות, 23/4/07

יום הזיכרון לחללי מלחמות ישראל. מקבץ שידורים ברוח יום הזיכרון. בנוסף: שוב עולה המנגינה, המופע המרכזי, קרנבל העצמאות, מצעד הצחוק ודיזנגוף 99. ב-HOT: הסנדק, מרתון ארץ נהדרת, ארוחה לחמישה, משחקות את המשחק, סוף העולם שמאלה, CSI ניו יורק, וניפ/טאק. ב-yes: החנויות של פעם, מציצים, האנטומיה של גריי, הלוחשת לרוחות, סטודיו 60, טירוף בבית ובניחוש חוקר.

מאת: עידו f. כהן

פורסם: 22-04-2007
8 תגובות

היום בטלוויזיה



משדרי יום הזיכרון לחללי מלחמות ישראל:

11:00 טקס יום הזיכרון, ערוצים 1,2,10.
שידור ישיר מהר הרצל.

13:00 טקס הזיכרון לחללי פעולות האיבה, ערוצים 1,2,10.
שידור ישיר מהר הרצל.

18:40 עוד מעט נהפוך לשיר, ערוץ 2.
פרויקט מיוחד לזכרם של חיילים וחיילות שנפלו במערכות ישראל ובפיגועי טרור, והשאירו אחריהם שירים פרי עטם. את השירים הלחינו ומבצעים אמנים מן השורה הראשונה בישראל.


משדרי ערב יום העצמאות:


19:30 טקס הדלקת המשואות, ערוצים 1,2,10.
שידור ישיר מהר הרצל.

20:00 מרתון ארץ נהדרת, ביפ ערוץ הצחוק.
שידור רצוף של 7 הפרקים הראשונים בעונה הראשונה של התוכנית.

21:00 המופע המרכזי, ערוץ 1.
המופע המרכזי בערב יום העצמאות ה-59 בהנחיית יהורם גאון. הפעם יערך בבסיס צנחנים וישודר בסימן פתיחת חגיגות שנת ה-60 למדינת ישראל. במופע יתארחו חיילים, מפקדים עולים חדשים ואמנים רבים.

21:00 שוב עולה המנגינה, ישראל 10.
מופע הצדעה לזכרו של יאיר רוזנבלום ז"ל בהנחיית ירדנה ארזי. משתתפים: צביקה פיק, מרגול, רבקה מיכאלי, דין דין אביב, איה כורם, מוקי ואורחים נוספים.

21:30 קרנבל עצמאות, ערוץ 2.
מופע מוזיקלי מרהיב של להקת הנח``ל על דורותיה, צעירים ובוגרים. בהשתתפות אמנים רבים, ביניהם: טוביה צפיר, ירדנה ארזי, גידי גוב, מירי אלוני, שירי מימון, שי גבסו, קרן פלס, דין דין אביב ועוד רבים אחרים.


ספיישל יום העצמאות.


מצעד המערכונים וקטעי ההומור המצחיקים ביותר ששודרו בתוכניות השונות של "רשת", בהנחייתו של מוני מושונוב. בין התכניות: שידורי המהפכה, ערב אדיר, קצרים, היכל התרבות, משחק מכור, אחד העם 1, פספוסים וגומרות הולכות.




לוח שידורים הרגיל:


20:00 אחרי הצונאמי, yes 1.
טים רות', טוני קולט וצ'יטוול אג'יפור (שני החלקים ישודרו ברצף).

20:00 הטינה, yes 2.

20:05 חתה סבח יסבח, HOT3.
שבוע מכריע ומשעשע בחייה של בעלת סלון כלות בעיירה דרומית, הנאלצת להתמודד עם אימה המעורערת, משבר בחיי הנישואין של בתה ומחזר בלתי קרוא. עם: יעל וריימונד אבקסיס. ישראל 2004.


מי שמתהלך ברחובותיהן הראשיים של תל אביב ויפו יכול לראות אותן בכל מקום: בדיזינגוף, קינג ג'ורג' ואלנבי אפשר עדיין לפגוש את "החנויות של פעם" אותם מוסדות מיתולוגים המוכרים דברים שנראה כאילו נדחקו ממציאות הישראלית הנוכחית: פרוות, כפתורים, כובעים או תספורת בסגנון מסורתי, עם תער וגלב.


אייבי נתן כגיבור טראגי: האיש שהיה לאגדה וסמל בחייו, יושב בערוב ימיו בכסא גלגלים, בודד ונשכח ועורך חשבון נפש, מחפש משמעות וסיבה לסבלו. כל ימיו טס, שט ושידר נגד הזרם. הוא מתגלה כאישיות מלאה בסתירות וניגודים: דיבר כל ימיו שלום, אך ידיו היו מגואלות בדם. הטיף לאהבה ואחווה, אך התנכר להוריו. היה רודף מושבע של נשים, אבל הזניח את המשפחה. עשה הכל כדי להעלות חיוך על פני ילד רעב, אך לא היה אב לבתו שלו, היה מרכז חברתי, אך נותר לבד.


דרמה קומית שוברת קופות בבימויו של אבי נשר. בעיירה דרומית בשנות ה-60, מתפתחת ידידות מיוחדת בין שתי נערות, על רקע העימות התרבותי בין העולים ממרוקו ומהודו. עם: נטע גרטי, לירז צ'רכי, רותם אבוהב, ישראל קטורזה ומריאנו אידלמן. ישראל 2004.



20:20 השיר שלנו 4, yes ישראלי.
שידור נוסף בשעה 23:10.


אל פצ'ינו ומרלון ברנדו.
ובשעה 23:34 ישודר סרט ההמשך, "הסנדק 2".


הפעם מתארח: מרטין סקורסזה.


הגרסה הקולנועית לסדרה "בובות של נייר", הסדרה המרתקת של הבמאי תומר הימן. קיצור אירועי הסדרה, ושנת צילומים נוספת, העוקבת אחר גיבוריה, להקת דראג של עובדים זרים- "בובות של נייר". זוכה פסטיבל ברלין 2006.


אריק איינשטיין ואורי זוהר.


עונה 3, פרק 7 (43): " Where The Boys Are".
אורחת בפרק: קלי רוקה (האלפרק).


דור השואה כפי שלא נראה מעולם: סבתה ודודתה של הבמאית- זקנה פולניה ואחייניתה, על אישיותן ויחסיהן זו מול זו, וכחלק מקבוצה אותה תיעדה הבמאית כ-5 שנים. הגיבורות, נשים מבוגרות ובודדות, חדורות להט, מנהלות מערכת יחסים אינטנסיבית ובלתי אפשרית של שוני רב וחברות הדוקה. הן חלק מקבוצת דיון המתכנסת בהר הרצל בשבתות, בה רבים מחברי הקבוצה נפגשים עם המוות, מה שמעורר בהן שדים רדומים ומציף אל פני השטח חשבונות וסודות. במאית: טלי שמש.


סדרה קומית חדשה בהפקת קלסי גרמר. הסדרה עוסקת בנעשה מאחורי הקלעים של עולם הפוטבול האמריקאי, ובהתמקדות חדה ומשעשעת בעולמם של נשות השחקנים, שלוש נשים שהן החברות, הרעיות או האימהות של שחקני פוטבול מקצועיים המשחקים בקבוצה הדמיונית 'סאן דייגו סייברס'. הסיטואציות הרבות מולן הן נאלצות להתמודד מידי יום, הכוללות מעריצות המנסות לחטוף מהן את אהוביהן, סוכני ספורט ממולחים המנסים להחתים אותם, אנשי פרסום עקשניים המנסים ללהק אותם ואפילו ארגוני צדקה המנסים לחלוב אותם, גורמות להן להבין די מהר שהמשחק האמיתי מתנהל בעצם במגרש שלהן. עם טיאה מאורי, וונדי ראקל רובינסון, בריטני דניאל, קובי בל ופוץ' הול.
שידור נוסף בשעה 01:15.




פרק 7: "Hope & Mercy".
שידור נוסף בשעה 00:50.



21:40 מחלק סמים, HOT אקשן.
ריי ליוטה.

21:56 XXX2, yes 4.


פרק 6: "יום נבאדה - חלק א'".
אורח בפרק: ג'ון גודמן.


עונה 2, פרק 7 (29): "Love This".
שידור נוסף בשעה 23:54.


עונה 2, פרק 22 (45): "לתפוס את הבית".

22:00 מחול הפיגיונות, yes 3.


פרק 12: "Cloudy… Chance Of Murder"
שידור נוסף בשעה 01:40.

22:20 ורוניקה גארין, HOT דרמה.


פרק 7: "Death Sex".
שידור נוסף בשעה 00:18.

22:35 הללויה, HOT3.
ציון ברוך וטל פרידמן.


דורון אייל המכונה בכינוי שהמציא לעצמו "שולץ האיום" הוא אחת הדמויות הססגוניות ביותר בתולדות מוסיקת השוליים והאוונגרד בישראל. דרך מערכת היחסים הסוערת עם הלוליטה ויק, אנו נחשפים לאדם מרתק שמבלי להיות משורר, מוזיקאי או קולנוען, הצליח לפלס דרך כאחד מחלוצי הגל החדש במוזיקה והקולנוע האקספרמנטלי בישראל.

23:10 תשע נשמות, yes 1.

23:15 דיזנגוף 99, ישראל 10.
גידי גוב, מאיר סוויסה וענת עצמון.

23:20 שאפט, HOT אקשן.



23:35 מטאליקה: סוג של מפלצת, yes דוקו.
סרט המביע חוות דעת ישירה על החרדות והקושי הנפשי שבלהיות אליל רוק. כאשר עמדה להקת מטאליקה לפני הקלטת אלבום חדש, נטש אותה הבאסיסט ג'ייסון ניוסטאד. הסרט מתעד את הטיפול הקבוצתי אליו נכנסו חברי הלהקה כדי למנוע את פירוקה.

23:55 נערי החוף, ערוץ 8.
אומן האוונגרד חוני המעגל ותיעוד בן 30 שנה של שלושת חבריו- ציידי נשים מושבעים היורדים לחוף ימה של ת"א מדי יום באדיקות. התוצאה: דיוקן אינטימי ושבור של גבריות ישראלית, המעלה שאלות נוקבות על הנחיתות האתנית, על אימפוטנציה, על זהות וישראליות, על הבועה ועל המציאות המקומית. חוף ימה של ת"א והכיבוש הגברי מגדיר ומתאר את ההוויה הישראלית דרך 3 הדמויות המתועדות, בשלושה עשורים: רוני, אלון "חוטיני" ודייויד "האירי".

01:07 אבודים בטוקיו, yes 1.













מה נשאר:

16:00 וונדרפולס, סטאר וורלד.
20:00 פארסקייפ (עונה 3), Xtra HOT.
22:00 אאוריקה, AXN.
22:45 אבודים (עונה 2), Xtra HOT.
22:55 גבירתי הנשיא, yes Stars 1.
23:00 הפמליה (עונה 3), yes Stars 3.
23:10 קונאן או'בראיין, yes Stars 2.
23:30 ניפ/טאק (עונה 2), Xtra HOT.
00:00 משפחת סימפסון (עונה 17), ערוץ 1.