המסך המפוצל

אייקון 2006

פסטיבל אייקון יערך בחול המועד סוכות וגם הפעם מחלק לכם "המסך המפוצל" כרטיסים חינם!

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 29-09-2006
71 תגובות
החגיגה השנתית לחובבי המדע הבדיוני, הפנטסיה ומשחקי התפקידים תתרחש השנה בתאריכים 9-14 באוקטובר 2006 בסינמטק תל אביב. הפסטיבל חוגג השנה את שנתו העשירית וממשיך לצמוח ולגדול. השנה יעמוד הפסטיבל בסימן חלומות - נושא העובר כשתי וערב ביצירות בתחום המדע הבדיוני והפנטסיה, כשהוא משמש כמושא הסיפור בלא מעט יצירות, כהשראה לחלק, וכנקודת פתיחה לכל השאר. את החלומות של כולנו ניתן למצוא ביצירות הז‘אנר: בתקווה לעתיד טוב יותר לאנושות במסעות בין הכוכבים או בסיוטים בין סמטאות אלם אפלות, בחלומות באספמיה אודות הבלתי אפשרי או במימוש הבלתי אפשרי של היום. את החלומות האלו ורבים אחרים יהיה ניתן למצוא באייקון - בסרטים, בהרצאות, במשחקי התפקידים ובפעילויות הנוספות.

אורח הכבוד של הפסטיבל הוא גדול היוצרים בתחום הפנטסיה בשנים האחרונות, ניל גיימן. גיימן הוא סופר ותסריטאי עטור שבחים ופרסים, אמן שהקסים מיליונים בכל מדיום בו השקיע את עצמו, יהא זה קומיקס, ספרות, טלוויזיה או קולנוע, ובכולם עסק רבות בעולם החלום.

לצד אורח הכבוד יארח אייקון את מיטב היוצרים הישראליים לשיחות ופאנלים, יציג מבחר הרצאות בתחומים מדעיים, בתחומי החובבות השונים ובתחומי היצירה המקורית בסוגי מדיה שונים - ספרות, קולנוע קומיקס ויעביר מגוון רחב של משחקי תפקידים בספקטרום רחב של עולמות, שיטות וסוגות. פסטיבל סרטי המדע הבדיוני והפנטסיה הבינלאומי באייקון יציג מבחר סרטים אף עשיר ורחב יותר מהשנה שעברה, וככלל, יציג אייקון מגוון רחב של אירועים לקהל הרחב ולחובבי הז'אנר המושבעים.

לפרטים נוספים ניתן לבקר באתר הפסטיבל.

לכבוד פסטיבל אייקון, מציג "המסך המפוצל" תחרות, בה ניתן לזכות ב-20 כרטיסים לאירועי אייקון השונים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לכתוב סיפור קצר שיכלול 10 מתוך 15 המילים המוצגות לפניכם. הסיפור חייב להיות באורך של בין 80 ל-100 מילים והוא חייב להיות סיפור הקשור לנושא הפסטיבל: חלומות (וכמובן מדע בדיוני / פנטזיה). כל סטייה מהאורך הזה ומהנושאים הללו - תפסול את הטופס אוטומטית. שימו לב: המילה ה-15 היא מילת בונוס. מי שיצליח להשתמש במילה זו בצורה יצירתית ומעניינת במיוחד שתרשים את שופטי התחרות יזכה לדירוג גבוה יותר בין כל הסיפורים שיגיעו למערכת. שימוש בכל המילים יעניק בונוס נוסף.

רשימת המילים לשימוש הן:
1. שקע 2. חצאית 3. יומן 4. כתום 5. טיפש 6. מסכה 7. נרדף 8. מסמן 9. לובסטר 10. כרטיס 11. לבלגן 12. טייסת קרב 13. דביבון 14. רסק 15. מגפי-הריון



את הסיפורים יש לשלוח עד יום רביעי, 4/10/06 בשעה 21:00. מערכת "המסך המפוצל" תבחר את הסיפורים הזוכים בצורה אנונימית (הסיפורים הנשלחים מגיעים בצורה נפרדת משאר הפרטים). הודעה על זכייה תישלח לזוכים באמצעות הדואר האלקטרוני. בהצלחה לכולם!





אם אזכה, אני מעוניין בכרטיס עבור
(שימו לב: יש לרשום את שם האירוע במדויק, כפי שהוא מופיע בתוכנייה. ניתן לבחור אירוע בודד מבין כל אירועי הפסטיבל, מלבד אירועי ניל גיימן ומהפקות המקור "עירפו את ראשו", "מרשעת" ו"המחזת טקס מאסוני")

האירוע מתקיים ביום:
באולם:
בשעה

כינוי
שם אמיתי (מידע זה נועד להקל עליכם בבואכם לקבל את הכרטיס בו זכיתם)

אימייל