המסך המפוצל

מלך הכוכב 3 - נותרו 14

נועה בן שושן וענת אסתר חיטמן עזבו את הנבחרת. מה יקרה בתוכניות הבאות? מי יהיה הבא שיעוף?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 25-06-2006
89 תגובות
התוכנית הראשונה באולפן החדש (והיפה) של "כוכב נולד 4" הצליחה לעצבן את צדי צרפתי, שכעס על מרגול שלא הסכימה לאחד כוחות כדי להעניק חסינות לנועה בן שושן, שאכן הודחה בתום התוכנית הראשונה. ענת אסתר חיטמן שהודחה בתוכנית של יום שישי, הביאה למסקנה שכנראה אסור שיהיה למועמדים בתוכנית שלוש מילים בשם - אחרת הוא יעוף. מי הבא בתור לעוף? מישל גוריאל שווילי?

בתחרות אצלנו, כל מי שבחר באחת מהשתיים שעפו כמתמודד הראשון לעוף - זכה בנקודות. השאלה על חסינות השופטים - שלא ניתנה - בוטלה, ומבין אירועי התוכנית, שלושה בוטלו בשל חוסר רלוונטיות: השאלה האם יהיו לנו גם שלישיות בתוכנית מלבד הזוגות (אפילו זוגות לא היו), ושתי השאלות בנוגע לאלו שיהיו מועמדים להדחה ביום שישי אחרי הדואטים שלא היו ביום חמישי. מבין ארבעת האירועים הנותרים, שניים התרחשו: המילה "שמים" הופיעה באחד משירי יום חמישי (המילה הראשונה ב"לבכות" של ריטה), והמילה "עולם" הופיעה באחד משירי יום שישי (השורה "בין העולם שלך לבין העולם שלי" בשיר "חיים משל עצמי" של בן ארצי). החולצה של ג'קו הוחלפה. ביום חמישי הוא לבש חולצה ירוקה, וביום שישי הוא לבש חולצה לבנה עם פרחים(?) עליה, וחליפה שחורה. כל מי שכתב שהחולצה תהיה בצבעים ירוק או לבן זכה בנקודות.

המצב בתחרות
במקום הראשון מבסס בוסקו מנה חמה את שלטונו ופותח פער של לא פחות מ-48 נק' על פני המשתתף שבמקום השני, השכן של חזיז שעלה לשם מהמקום ה-27(!) לאחר שצבר 54 נק', בדיוק כמו מנה חמה. במקום השלישי, עם עלייה מהמקום ה-17 - אנג'י - עם שתי נקודות פחות מלשכן. עוד עלייה מרשימה ביצע Qiwy, שלקח 30 נק' ועלה למקום הרביעי מהמקום התשיעי. עוד עלייה ראויה לציון מבצע mordor, ש-52 הנק' שלקח העלו אותו אל המקום העשירי מהמקום ה-49. הטבלה המעודכנת נמצאת כאן.

המשך המשחק שלנו
התוכניות הבאות של "כוכב נולד 4" תשודרנה ביום חמישי, 22/6/06, וביום שישי, 23/6/06. את הטפסים יש לשלוח עד לפתיחתה של התוכנית הראשונה.











מלך הכוכב 3
נותרו 14 (טופס מס' 6)

1. מה יהיה הפורמט של שתי התוכניות הקרובות? (שווי השאלה: 5 נק').
ביום חמישי כולם ישירו דואטים, כמה מתמודדים יקבלו חסינות, השאר ישירו סולואים ביום שישי. אחד יעוף.
ביום חמישי כולם ישירו דואטים, מתמודד אחד יקבל חסינות רק אם תהיה עליו הסכמה, השאר ישירו סולואים ביום שישי. אחד יעוף.
מישהו יעוף ביום חמישי, מישהו נוסף יעוף ביום שישי.
זה יהיה פורמט אחר לגמרי.

2. מבין המתמודדים שנותרו, למי ירצו השופטים להעניק חסינות? (שווי השאלה: 20 נק')
שימו לב: באפשרותכם לסמן אפשרות אחת או יותר, כאשר כל שופט שיבחר מתמודד שסימנתם יעניק לכם 5 נק'. כלומר: אם סימנתם רק מתמודד אחד, וכל ארבעת השופטים בחרו בו, תזכו ב-20 הנקודות המלאות. אם סימנתם שני מתמודדים, ואחד מהם קיבל קולות משני שופטים, תקבלו 10 נק' (הערה: מדובר על שתי התוכניות הבאות, כלומר תיאורטית יכולים השופטים לתת חסינות לשמונה מתמודדים שונים) שימו לב: אין לסמן יותר מחמישה מועמדים.

מאיה רוטמן עמיר חדד ג'קו אייזנברג
ישראלה אסגו נדב יהלומי דוד סלם
גילה זילבר זהבית פסי רפאל מירילא
מישל גוריאלשווילי מורן אהרוני נירית מיליס
עידן שמי מאור פיניה

3. מי יעוף בשתי התוכניות הבאות?
לרשותכם 50 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 50 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המתמודדים שיעופו בשתי התוכניות הקרובות יעניקו לכם את מספר הנקודות שתשימו על ידם.
מאיה רוטמן: עמיר חדד: ג'קו אייזנברג:
ישראלה אסגו: נדב יהלומי: דוד סלם:
גילה זילבר: זהבית פסי: רפאל מירילא:
מורן אהרוני: נירית מיליס: עידן שמי:
מישל גוריאלשווילי: מאור פיניה:

3. מה מהדברים הבאים יקרה בתוכניות? (ניתן לסמן יותר מתיבה אחת. כל אירוע שסימנתם שיקרה ואכן קרה, מזכה את המנחש נכונה בשלוש נקודות. כל אירוע שלא סימנתם שיקרה ואכן לא קרה, מזכה בשתי נקודות. שימו לב: אם אתם מעונינים לנחש שכלום לא יקרה, עליכם לסמן אך ורק את האופציה האחרונה. אסור לסמן אופציה זו יחד עם אפשרויות נוספות).

השופטים יגיעו להסכמה בנוגע לחסינות באחת משתי התוכניות.
באחד משירי יום חמישי יופיע מספר כלשהו.
באחד משירי יום חמישי תופיע המילה "אור"
באחד משירי יום שישי תופיע המילה "לילה".
באחד משירי יום שישי יופיע שם של צבע כלשהו.
שום דבר מאלה לא יקרה.

כינוי
אימייל




אל אתר התוכנית