המסך המפוצל

תזרקי אותו!

ורדה רזיאל ז`קונט, עד עכשיו לתושבי המרכז בלבד וכעת בתפוצה לאומית, מגישה תוכנית ייעוץ אמיתית וריאלית, שלא מתחבאת מאחורי גינונים פוליטיקלי-קורקטים או ברורים מאליהם. לא פלא שהיא מלכת הסנאפ הישראלית

מאת: שגיש

פורסם: 21-02-2002
6 תגובות
"תיק סגור", אחת הסדרות היותר אהודות של ערוץ 10, עושה רצח אופי לבאר-שבע. בני, הדמות הראשית של הסדרה, שנראה כאילו נשלף זה עתה מסרט-פורנו דל תקציב משנות השבעים, מרבה לפנן על בירת הנגב. פעם זה "כוסאמק בן-גוריון, מה הוא חשב לעצמו", פעם זה "פי, כושלהרבאק, איזה חום", וגם אם תרשו לי שלא להסכים איתו (הי, מי צריך את נתיבי אילון כשיש את דרך הנשיאים כנחל איתן זורם), אחד החסכים שלי כבאר-שבעי מלידה היא דמות שהפכה כבר לקונצנזוס לאומי אי שם בעירות המרכז, היא ורדה רזיאל ז`קונט המהוללת.

ורדה רזיאל ז`קונט, הידועה בזכות משפט המחץ שלה - "תזרקי אותו!!" - היא אושייה ידועה בישראל. עד עתה הגישה בהצלחה את תוכנית הרדיו הפופולרית שלה ב- 103fm, שלצערי ולצערם של רבים אחרים, משודרת רק באיזור המרכז, אך מעלליה הגיעו גם אל ביצות חלוצה. חיש מהר (או בעצם: לא כל כך מהר) החליטו בקשת להעניק לה תוכנית טלוויזיה בשעה נוחה למדי (שש בערב), ועכשיו אפשר להזריק אותה בתפוצה לאומית.

אחד המאפיינים היותר מגניבים של הפסיכולוגית המבוגרת-יט-חדה-להפליא היא הראליות שלה, שלא מתחבאת מתחת לגינונים פמיניסטים או פוליטיקלי-קורקטים. בפורמט החדשה של תוכניתה הטלוויזיונית, יושבים שלושה סלבריטאים (ד"ש מריבה) ומהווים פאנל ייעוץ לבעיות יחסים שמעלים צופים אל קו הטלפון. אחד מייעץ ככה, שני מייעץ אחרת, ועם כל הכבוד, דבר לא נשמע מחוכם במיוחד. או אז מגיעה רזיאל ומצדיקה כל תואר נשכני שאי פעם הוענק לה. כך למשל, כשדובר על בוס בעבודה שנמשך לאחת מעובדותיו ומרגיש שהוא מתאהב בה, מיהרו הסלבריטאים החובבניים להפציר את המובן מאליו - אתה אשם! הטרדה מינית! זכויות האישה! - ואילו ורדה, בהפתעה גמורה לחלוטין ועם טון הניסיון הבוקע מפיה, אמרה בנחישות: "אם אתה מרגיש שהבחורה הזאת מאיימת על חיי הנישואים שלך - פטר אותה!".

מפתיע? זו רק ההתחלה. ז`קונט לא מגישה תוכנית מוצצת רייטינג. היא מגישה תוכנית אמיתית, והעצות שלה אמיתיות וחכמות. היא תמצא פתרון מקורי ויצירתי לבעיותיהם של העולים לשידור, ולא פעם תעורר את השתאותכם. ללא ספק, מדובר בנקודה חדשה בלוח השידורים שאסור לכם לפספס.





ורדה רזיאל ז`קונט, ימי שלישי, 18:30, ערוץ 2.