המסך המפוצל

עשר על עשר

מאת: המערכת

פורסם: 29-01-2002
1 תגובות
עשר הערות על יום השידורים הראשון של ערוץ עשר:
1. באזז - נורא ואיום. על הפנים. אפס. עריכה תזזיתית מדי, שחקנים מגזימים מדי, אהבלות לשמה. למעט השידורים של קלולס, מחמל נפשנו, אין שם משהו מרענן.
2. זהו זה - ולא אחרת. אבו בורגול, ברוך שובך.
3. יציאה לפרסומות - נוראית. הן קופצות באמצע תוכנית, בלי שום התראה. המקרה של ג`פרדי היה הכי נוראי. רוני יובל כבר הודיעה ש"ברוכים הבאים לחלק השני" ואז נקטעה באכזריות. כשחזרו אליה, החזירו את הסרט טיפה אחורה בדיוק אל הקטע של "להתראות אחרי הפרסומות". חובבנות.
4. חדשות 1 - המהדורה של שבע היא שינוי מרענן. יש אלטרנטיבה לצעירים חסרי מנוח. רק מה. קצת טיפשי היה לראות היום בפתיחת המהדורה, ממש מעל המכונית ההרוסה מהפיגוע, את השלט "כל המדינה עשר".
5. עם ישראל לייב - המהדורה הישראלית לסאטרדיי נייט לייב, היא, בדיוק כמו מקבילתה האמריקאית, חביבה לפרקים, אך בעלת מערכונים שאינם נגמרים. למרות זאת, יש לה פוטנציאל להקים דור חדש של בדרנים ישראלים.
6. תיק סגור - עשר. שחקנים אחלה. נראה שעם הזמן היא תתמקצע ותהיה אחלה של סדרה שחייבים לראות.
7. חדשות 2 - השיבוץ של עשר, הוא מבריק, במיוחד לאנשים שחוזרים מאוחר מהעבודה, במיוחד אם הם גם חובבי ספורט. זו היתה המהדורה הראשונה שדיווחה על תוצאת המשחק שהסתיים כחצי שעה קודם לכן.
8. חדשואו - קצת מתישה, קצת משעממת, אבל קונספט לא רע. השאיפה היא שתשתפר עם הזמן.
9. לימוזינה - גיל ריבה עושה יופי של תוכנית. בדיוק כמו שחזתה איילת שני. מחדש השפה העברית ומסיים בצורה חיננית למדי יום שידורים, שבהחלט לא נקי מטעויות. מישהו שם לב שהוא הוריד לטובל`ה שערה מהחולצה ככה לפני כל המצלמות? לא אמרנו כלום.
10. עשר - לא עשר, אבל גם לא אפס. איפה שהוא באמצע. בשורה התחתונה: עברנו יום שידורים אחד בלבד. ניאלץ לחכות ולראות, איך זה ימשיך.