המסך המפוצל

דירדוסים

הדרדסטלנים האגדתיים כאן להורדה, את מי הייתם הורגים בסדרה האהובה שלכם ואייסבוקס האלוהית חוזרת

מאת: שגיש

פורסם: 29-09-2001
0 תגובות
אחד מרגעי ההילייטס של שנה שעברה, אולי אפילו קצת יותר, היה סרטון המאנצ` האגדי (למי שלא זוכר, סרטוני המאנצ` הם סרטונים שאייר הקומיקסאי איילB. לתוכנית `פרפר לילה` בהנחיית טל ברמן) "דרדסטלנים". בשני ספיישלים מיוחדים, הציג לנו אייל את הדרדסים בגירסתם הארץ-ישראלית-עכשווית משהו, כמהים לדרדטראנסים במועדון "המוח" ביער, עושים עסקים מפוקפקים עם דרד-דילר ומריצים דחקאות סטלניות על הקטקטים, עם המשפט שהפך לימים לציטוט אלמותי ששגור בפי כל נער: "נאפו! יא בן זונה!!"

כמה שמחתי, יום בהיר אחד, לקבל מייל קטן שמצביע על אתר עם כתובת מאיימת, i.am/fuck-you. אומנם האתר הפרטי של ברק וינר מציע טורים, שירים, תוכנות ושאר מדורים, אבל גולת הכותרת שלו היא לא אחרת מעובדת היותו מקור הורדה לאותם סרטוני דרדסטלנים קלאסיים (יש שם גם קיציס בשפע), ואני ממליץ, בשיא החום האפשרי, להוריד ולצפות בהם. פשוט מעולים.



http://barak-vinner.tripod.com/bullshit/movies.html





"פניה מתפרצים בכאב ובאיטיות לצורתו של דרקון עם אקנה, ואז היא מותקפת בידי צבא אכזר של סמורים. אחר-כך היא מושלכת לתוך מנגל קטן ולוהט, ונאכלת בידי שבט של קניבלים קטנים"

זו סצינת המוות שכתבה גולשת בכינוי "טארה" לבאפי, מ`באפי קולטת הערפדים`.

עיקרו של האתר "את מי היית הורג?" הוא מתן אפשרות לגולשים הצופים בטלוויזיה, לבחור את מי מהדמויות בסדרות שבהן הם צופים הם היו הורגים. בנוסף למדרוג הרחב שקיים (הייתם מאמינים שרק 8410 אנשים היו הורגים את אנג`ל? חה, איתי זה 8411 עכשיו), יכולים הגולשים, כפי שצוטט לעיל, לתאר את סצינת המוות של הנבחרים שלהם, ובכך לספק השראה מוטלת בספק למפיקים וליוצרים. אגב, בבאפי, הדמות שצופים היו הכי רוצים להרוג זה ריילי, בחברים זו רייצ`ל, בתיקים באפילה זו סקאלי ובחבובות זו מיס פיגי.

http://www.whowouldyoukill.com





רותם אזולאי, זאתי מהטור של השבוע שעבר, מוסרת שכל הלינקים במדור קישקשתא - שמציע את שירי הנושא של תוכניות החינוכית הנושנות - תוקנו, אז תנו עוד גיחה וצ`אנס לנוסטלגיה.





שמחה גדולה!!! לא יודע לכמה מכם זה אומר משהו, אבל ענקית הקרטונז הפלאשיים, ICEBOX, חזרה מהשאול לפעולה, ומגישה בפנינו, כמו בימים טובים יותר, מגוון רחב של סרטוני אנימצייה שנונים, אלוהיים ובעלי ביקורת חברתית נוקבת (כמו גם איכותיים מאין כמוהם) לצפייה. כמו שאר העולם, גם אייסבוקס סבלה ממשבר הדוט.קום הנוראי, ונסגרה לקהל בפברואר השנה. כל זה ואילך לא ממש חשוב ו/או משנה, כי היא עכשיו וכדאי לכם לנצל את המומנטום.



http://www.icebox.com