המסך המפוצל

מלך הכוכב - ההופעה החיה ב`

איילה אליגולא לא ממשיכה הלאה. בתוכנית הבאה - שביעייה נוספת מתמודדת מול קהל חי. מי לא ימשיך?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 02-05-2005
7 תגובות
"מבחן ההופעה החיה" הראשון הסתיים, ואיילה אליגולא לא ממשיכה לשלב הבא. בתוכנית הבאה יתמודדו שבעה מתמודדים נוספים בהופעה חיה מול קהל, הפעם בירושלים, כשגם הפעם יתבקשו הצופים להצביע עבור המשתתף העדיף עליהם, והמשתתף שיקבל את מספר הקולות המועט ביותר ייאלץ להיפרד מהתוכנית.

תחרות "מלך הכוכב 2"
בתוכנית הנוכחית נמנע צביקה הדר מלהכריז על כמות ההצבעות שהתקבלה, מה שאוטומטית פוסל את שאלה מספר 2. בשאלה מספר 3 נתבקשתם לענות על השאלה האם בשירו של המשתתף שיקבל את מספר הנקודות הנמוך ביותר תופיע המילה "משיח", "רוח" או "לילה". בשלושה שירים הופיעה המילה "לילה", אחד מהם היה השיר ששרה איילה אליגולא ("הולך נגד הרוח", בו הופיעה גם המילה "רוח" וגם המילה "לילה", בשורה "שיימשך הלילה"). שני האירועים האחרים פשוט לא קרו.

ומה המצב בטבלה שלנו? מהפך. בן שהיה במקום הראשון ירד אל השני, כשאל המקום הראשון עלה QAV7 שצבר את מלוא 36 הנקודות מהטופס הזה.

אל טבלת המשחק המעודכנת.

המשך המשחק
וכרגיל, עדיין לא מאוחר להצטרף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. שימו לב: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק.

בכל טופס תתבקשו לענות על מספר שאלות. כל ניחוש נכון יזכה אתכם בנקודות שיצטברו עד לגמר הגדול של התוכנית. עבור חלק מהשאלות נקבל תשובות כבר בתוכנית הבאה, וחלקן יתבררו לנו רק בסופו של "כוכב נולד 3", בגמר הגדול בניצנים.

הטופס הנוכחי מתייחס אל התוכנית השנייה של ההופעות החיות, שתשודר ביום שני, 9/5/05. על הטפסים להגיע עד לפתיחתה של התוכנית.

מלך הכוכב - הגמר האזורי השני (טופס מספר 7)


שאלת שלושים הנקודות
1. לפניכם שבעת המתמודדים בגמר האזורי השני. ליד כל אחד מהמתמודדים - משבצת ריקה. לרשותכם 30 נקודות. חלקו אותם בין שבעת המתמודדים הללו כרצונכם (אך על סך כל הנקודות אסור לעבור את ה-30 כמובן). אתם יכולים לרשום 15 נקודות ליד מתמודד אחד, ו-15 נקודות ליד מתמודד אחר, ואתם יכולים לחלק את הנקודות שלכם בכל דרך אחרת שתחפצו. המתמודד שלא ימשיך הלאה יעניק לכם את מספר הנקודות שרשמתם לידם
קסניה זמסקוב:
כפיר אדרי:
אריאלה עדוי:
יהודה סעדו: הדר עוזרי:
רועי חיים זינר:
מריאור שחר: כפיר אדרי: ניצן קייקוב:
מיכאל קירקילן: יהודה סעדו: אסף אברבוך:
שלומי סבן: עומרי רוטברד: