המסך המפוצל

מלך הכוכב 2 - אודישנים ב`

המשחק נמשך. מה יקרה בתוכנית השנייה? ממי הכי התרשמתם בתוכנית הפתיחה?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 21-03-2005
25 תגובות
74 שירים שונים או חלקי שונים שמענו בתוכנית הפתיחה של "כוכב נולד 3". שבעים וארבעה. 20 נקודות הובטחו למשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר למספר הזה. אותו משתתף היה רחוק רק בשיר אחד ממספר השירים - הניחוש שלו היה 73. למשתתף הזה קוראים homer, ומכיוון שאותו homer מיסתורי הוא גם יוזם התחרות, גם סופר השירים וגם האדם שחתום על כתבות "מלך הכוכב 2", החליטה מערכת המשחק שלנו (שכוללת אדם אחד) לפסול את המשתתף מהתחרות לאלתר.

אז מי בכל זאת קיבל 20 נקודות? שלושה משתתפים, שניחשו כל אחד 58 שירים - איילת, ANGEL N, ו-mrgal. שני האחרונים שלחו את הטופס שלהם מוקדם מספיק וקיבלו גם בונוס של 3 נקודות.

אל טבלת המשתתפים לאחר התוכנית הראשונה

המשך המשחק
קודם כל, חשוב להדגיש - עדיין לא מאוחר להצטרף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. שימו לב: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק.

בכל טופס תתבקשו לענות על מספר שאלות. כל ניחוש נכון יזכה אתכם בנקודות שיצטברו עד לגמר הגדול של התוכנית. עבור חלק מהשאלות נקבל תשובות כבר בתוכנית הבאה, וחלקן יתבררו לנו רק בסופו של "כוכב נולד 3", בגמר הגדול בניצנים.

התוכנית הבאה של "כוכב נולד 3" תשודר ביום שני, 28/3/05. טפסים שיגיעו עד יום שישי, 25/3/05, בשעה 18:00, יזכו את שולחיהם בבונוס אוטומטי של 3 נקודות. בכל מקרה, יש לשלוח את הטפסים עד לפתיחתה של התוכנית.


מלך הכוכב - המשך האודישנים (טופס מספר 2)


1. בתוכנית השנייה, מהו מספר המתמודדים השונים שנשמע אותם שרים את "חלומות מתגשמים", השיר אותו כתב צביקה פיק בשביל התוכנית? (המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר יזכה ב-12 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-11, וכן הלאה).


3. כמה שירים שונים של צביקה פיק או של ריקי גל נשמע בתוכנית השנייה? (לא כולל "חלומות מתגשמים". המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר יזכה ב-6 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-5, וכן הלאה)



כינוי
אימייל



אל אתר התוכנית
אל ספיישל "כוכב נולד 3"