המסך המפוצל

ראיון יוצא מן הכלל

צוות "המסך המפוצל" הלך לבקר את הנהלת ערוץ יס פלוס בלווין. היה מענג ומרתק. ראיון חג חגיגי במיוחד לראש השנה

מאת: המערכת

פורסם: 26-09-2003
8 תגובות
צופה הטלוויזיה הממוצע לא ממש מתעניין במה שקורה מאחורי הקלעים של עולם הטלוויזיה. מבחינתו, הוא בא הביתה, מדליק את המכשיר ומקווה למצוא משהו מעניין לצפייה (או שהוא פשוט מדליק אוטומטית ערוץ 2). איך הגיעה הסדרה לערוץ? למה דווקא בשעה הזו? את מי זה מעניין? אבל אנחנו, לא ממש צופי טלוויזיה ממוצעים, מאוד הסתקרנו לדעת "איך זה עובד באמת?". החלטנו לבדוק מה קורה מאחורי הקלעים של ערוץ יס פלוס בלווין, הערוץ שחרט על דגלו את הסיסמה "טלוויזיה יוצאת מן הכלל". בתור אוהבי טלוויזיה מושבעים, שאוהבים את הדברים המיוחדים, היוצאים מן הכלל, אך טבעי היה שנרצה לחקור מה ומו ואיך.

אם נגלה לכם קצת על מאחורי הקלעים שלנו, אזי נאמר שלארגן מפגש עם נשות הערוץ היה עניין קל למדי. חילופי דוא"ל שהובילו לחילופי טלפונים, קביעת תאריך ושעה והופ, יש פגישה עם מיכל. הוריי!

לעומת זאת, ענייני הלוגיסטיקה, התגלו כקלים פחות. רגע, אם מראיינים צריך רשמקול, לא? ואיפה זה בכלל רחוב היוזמה בכפר סבא?! ואם כבר, סנובים מהמרכז שכמותנו (חלקנו לפחות) איפה זה בכלל כפר סבא?! אבל הודות לעזרתה של מכשפה חביבה פתרנו את בעיית הרשמקול ובעיות התחבורה נפתרו בעזרת נהג מונית חביב לא פחות, אך יקר למדי.

חברת yes שוכנת בשני בניינים. בניין B הוא הבולט מכולם. על גגו נמצאות צלחות הקליטה והשידור. בו גם נמצא מרכז הבקרה של החברה שעל קירותיו פרושים עשרות מסכים המשדרים את עשרות ערוצי yes.



הבנין השני, נטול צלחות (כמעט) הוא משכנם של מחלקות השיווק וההנהלה ובו יושבת מיכל בוטל, מנהלת ערוץ יס פלוס.

ואל הבניין הזה בדיוק הגענו, ברק דיקמן, JW ו-assafTV. במסכים שהוצבו בקבלה בזמן שהמתנו לבואה של מיכל לא שידרו, מן הסתם, את "ערוצי זהב". מיכל הגיעה כדי להכניסנו לבנין. מה יש לומר? לפני מספר שבועות פורסמה תמונה של מיכל ב"רייטינג". תמונה בלתי מחמיאה בעליל, אם יותר לנו לציין, שלא ממש עושה צדק עמה.


אל הספיישל