המסך המפוצל

יש סקס אחר

הסיבה שבגללה כולם באו לראות את "הכי גאים שיש", היא לא הסיבה שכולם נשארו (והמשיכו) לראות אותה

מאת: שגיש

פורסם: 18-08-2001
0 תגובות
אפשר להגיד בביטחון גבוה יחסית, שהסיבה העיקרית שאנשים רצו אצו לראות את "הכי גאים שיש" (או לחילופין, את "קוויר בעיר", המקבילה הבריטית ביס) היא הריבוי בסצינות המין ה"חדשות" שהיא הציגה. אפשר היה לומר מצד שני ובסתירה משהו, שהסיבה שאנשים הלכו לראות את התוכנית זה בגלל שהיא סדרת גייז חדשה, אבל זה לא יהיה מדויק, כי יש גם סדרות גייז אחרות.

אין מה להגיד, היוצרים חכמים. אם סקס מוכר מכוניות, מעדנים וסוכריות ג`לי, אין סיבה שסקס לא ימכור גם סדרות. אבל בעוד שזה היה האפיל העיקרי של הסדרה החדשה והלא-סטנדרטית, ולמרות מוניטין סדרת הפורנו הרך שיצא לה, ב"קוויר" יש הרבה יותר מזה.

עניין המין ב"קוויר", זה שהיה הסיבה העיקרית לנהירה ההמונית ולגל ההדף הציבורי, תופס, לחיוב או לשלילה, פינה נידחת בקו העלילה העיקרי של הסדרה. עדיין משולבים בה אי אילו סצינות מין רכרכות של מין גברי, אבל אלה שם רק בכדי לצאת מידי חובה וכדי לשמר את המוניטין הפרובוקטיבי של הסדרה. האמת היא, ש`קוויר` מצליחה לא בגלל המיניות שלה דווקא, אלא בגלל שהיא סידרה פשוט טובה וכיפית. כן, גם הגירסא האמריקנית.

אתמול, שישי 17/08/2001, אפשר לומר שהגענו לשיא המיניות של הסדרה. תתאכזבו - תשמחו, זה מה יש. סצינת האוננות בחדר ההתעמלות נתפסת כשיא הגדול בפרובוקטיביות, שם מוצג לראשונה (ולאחרונה) מין-למחצה שנעשה בידי שני נערים קטינים, כאשר אחד, גיי גאה, מפתה, והשני, נופל ברשת אם תרצו, מתפתה, וההסכמה היא שנויה במחלוקת.




לא, זה לא אומר שלא תראו עוד תחת גברי מרצד על המרקע בקוויר, כי כאמור, עדיין משולבות בה סצינות מין רכרכות שתפקידן לתחזק את המוניטין, אבל ללא ספק זהו רמז עבה שאומר, "מכאן והלאה לא תראו משהו חדש", ובצדק. עכשיו תוכלו באמת להתרכז בסדרה ובתוכן. נשבע לכם זו סדרה טובה.

באנו בשביל להאכיל את החיות, נשארנו בגלל אמא של מייקל.

***

"הכי גאים שיש", יום שישי בחצות, ערוץ 3