המסך המפוצל

בחורה פשוטה

זוכרים את ג`ינה דיוויס מתלמה ולואיז? עכשיו תמצאו אותה בסיטקום משלה

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 31-07-2001
0 תגובות
את ג`ינה דיוויס פגשתי לראשונה בביטל ג`וס. ולמרות הפרצופים המוזרים והמפחידים שהיא עשתה, לא יכולתי שלא להתאהב בה. הדמות המיוסרת של רוח הרפאים שפלשו לה לבית, היתה כל כך אנושית, כל כך מקסימה, שיצאתי מהסרט פשוט מוקסם.

מאז הספיקה לככב בכל מיני סרטים, טובים יותר או פחות. היא היתה תלמה ב"תלמה ולואיז", אנג`י ב"אנג`י". השתתפה עם מדונה ב"ליגה משלהן" (לא הסדרה הבריטית המשובחת) וגם היתה הכוכבת ב"נשיקה ארוכה ללילה".

ואז, בהחלטה אופנתית משהו, הגיחה לטלוויזיה לסדרה משלה. ג`ינה דיוויס ב"המופע של ג`ינה דיוויס" (או בתרגום העברי היצירתי "ג`ינה") היא עלמה חיננית בשם טדי, שאחרי היכרות בת שישה שבועות עם מקס, החליטה להתחתן איתו ולקבל על עצמה גם את שני ילדיו המתוקים/מעצבנים.



"המופע של ג`ינה דיוויס" היא קומדיה רגילה להפליא, שמספרת סיפורה של משפחה חדשה ורגילה, עם חיים אמריקאיים רגילים. היא קומדיה מהזן הפחות או יותר ישן, שמספקת פאנצ`ים בקצב מסחרר, חלקם מצחיקים חלקם קצת פחות. היא לא מתוחכמת בצורה מיוחדת, היא לא פורצת שום גבול שעוד לא פרצו קודם, אבל יש לה את ג`ינה. ג`ינה דיוויס. בחורה מקסימה, לפחות בעיני, שנראה כאילו היא לא מורגלת לשחק בקומדיה, ומסתובבת על הסט עם חיוך תמידי, כזה שבתחילת דרכה של "סיינפלד" באו בגללו בטענות לג`רי.

בניגוד ל"סיינפלד", שרדה "ג`ינה" עונה אחת לפני שהלכה לבלי שוב לפח האשפה הגדל והולך של קומדיות כושלות ברמה זו או אחרת.

ג`ינה מוכשרת, המון פוטנציאל. פעם היא תצליח אם ירצה הגורל. הבעיה היא שזה מתחיל להיות מאוחר מדי.

***

"ג`ינה" משודרת בטלעד, בימי שני, מייד אחרי פליסיטי בשעה 19:25.