המסך המפוצל

הממיר 29/3/03

השבוע שחלף שייך בעיקר לערוץ 10 ול-24 המצוינת שלו. במקביל התחילה "חלום אמריקאי" והכירו לנו את הקאסט של זירת הפשע מיאמי

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 29-03-2003
57 תגובות
10. לסדרה עצמה. מעניין, מרתק, מותח, קונספט גאוני שמדביק אותך לכורסא. "24", השעתיים הראשונות, היו חגיגה של ממש. איזה כיף.

9. למעברון המיוחד. מלבד הבאנרים בווינט, הפרומואים המושקעים והפרסום המבורך העלו בערוץ 10 ביום השידור של שני הפרקים הראשונים מעברון חדש של ערוץ 10 שנראה כמו הלוגו של "24". צל"ש על המחשבה ועל הביצוע.



8. ליציאה לפרסומות בזמן הנכון. עוד לא ראיתי שבסדרות רכש אחרות בערוץ, הוציאו לפרסומות בזמן המיועד לכך. ב-"24" המשיכו להראות בערוץ 10 מחשבה נכונה ויצאו לפרסומות בדיוק איפה שצריך. יפה. ואנחנו לא שוכחים (לטובה, כמובן שלטובה) את הורדת טיקר החדשות ממש בדקה התשעים.

7. אתנחתא מ-"24". ביום רביעי האחרון שודר הפרק הלפני אחרון בעונה השניה של "זירת הפשע" שלמעשה היווה מעין פרק פיילוט לסדרת הבת "זירת הפשע: מיאמי". דיוויד קארוזו עושה שם יופי של דמות (ורק על השם - הורשיו - מגיע צל"ש) והפרק עצמו היה פשוט מצוין.

6. לצד חגיגות "24" כמעט נשכחה לה הסדרה החדשה "חלום אמריקאי" שעלתה במקביל בערוץ 3. חבל, כי לפחות ע"פ הפרק הראשון עושה רושם שמדובר בדרמה חביבה להפליא, נוסטלגית, אינטליגנטית ומהירה - בדיוק כמו שאנחנו אוהבים.

5. הרייטינג של "24" היה גבוה יחסית לערוץ, אבל עדיין לא מספיק. למה יש לי הרגשה שאם "24" היתה משודרת בערוץ 2 היא היתה מקבלת הרבה יותר מ-9.3% (הפיק של צמד הפרקים)?

4. לרגל שידור הפרק "Crush" (ההידלקות) בביפ, אנחנו רוצים להגיד שלום לדרוסילה שהתארחה בפרק. כמה חבל שלא יכולנו לראות את האירועים שהובילו לבואה לסאנדייל, אירועים שקרו במהלך העונה השניה של אנג'ל. נו, ערוץ 10, מה יהיה?



3. קטע מוזר: במהלך שידור פרק בסדרה "טיפול נמרץ" השבוע יצאה טלעד להפסקת פרסומות רגילה של כחמש דקות. כשנגמרו הפרסומות - התחילו הפרומואים. כרגיל. אלא שכשנגמרו הפרומואים יצאו מיד לסט נוסף פרסומות. למה? רק בטלעד יודעים.

2. צופי "יס פלוס" היו אמורים לצפות היום בצמד פרקי פתיחת העונה השביעית של "מסע בין כוכבים - וויאג'ר". אלא שלאחר ששידרו ברצף שש מתוך שבע העונות, הודיעו נשות הערוץ שהעונה השביעית טרם נרכשה וכיום מתנהל מו"מ לרכישתה. האם האשמה היא של "יס פלוס" שלא השכילה לקנות בזמן את העונה האחרונה בסדרה שירדה ממסכי הטלוויזיה כבר לפני שנתיים? או האם דווקא "פראמאונט" אשמה ומערימה קשיים על "יס פלוס"? את האמת? לא ממש אכפת לנו. בסופו של דבר לא נזכור שהסדרה שודרה שש עונות ברצף ללא הפרעה אלא את העובדה שהסדרה נקטעה לנו ועוד בפרק שהינו חלק ראשון מתוך שניים. עוד מינוס לפלוסיות. חבל.

1. ואם אנחנו בממיר שרובו מוקדש לערוץ 10, אי אפשר שלא לשאול מתי ישדר ערוץ 10 את עצמו על גלי האתר? לא מפתיע שהערוץ נמצא במצוקה קשה.