המסך המפוצל

הממיר 22/2/03

על לוח השידורים החדש של ערוץ 10, ליגת האלופות, טיפול נמרץ, הבית הלבן וגם על ביפ ועל טלעד

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 22-02-2003
19 תגובות
10. שוב מגיע 10 ל-10. נכון שזה לא הכי טוב בעולם, אבל אולי זו דווקא גישה נכונה יותר. לוח השידורים החדש של ערוץ 10, שעוד לא מוציא את כל התותחים הכבדים שלו, נראה נכון יותר, מסקרן יותר וחכם יותר מזה של הערוץ המסחרי הותיק, שבזמן האחרון נראה כמו גירסה חיוורת של ערוץ הילדים.

9. שוב מגיע צל"ש לערוץ 1 על אי-קטיעת "זירת הפשע" בשעה 23:00 לטובת מהדורת חדשות קצרה, שפשוט נדחתה בשלוש דקות.

8. זה אולי לא חדש, אבל אולפן ליגת האלופות של שני ערוצי הספורט הוא חוויה אחת גדולה. השבוע הגדילו לעשות כשהביאו להופעה באולפן את הדג נחש. היה גרובי.

7. "טיפול נמרץ" חזרה לחיינו בעונה שניה ומוצלחת יותר. עוד הוכחה שאפשר לעשות כאן הפקות מקור שהן לא "שאול", "שחר" או "מזל טוב".



6. מיטל גלם, כתבת ובעלת טור ב"פנאי פלוס" ומגישת פינה ב"אבק כוכבים" בערוץ 10, התראיינה אצל המתחרים, "רייטינג", וסיפקה לקוראים שלל תובנות מחכימות בתור אחת שלא נדחקת למידה 34 וכן סיפרה כמה היא "אוהבת" אנשים. היה מעניין.

5. ודווקא "החיים זה לא הכל" סיימה את העונה השניה באקורד מעט צורם, עם פרק חלש עד בינוני, בניגוד גמור לעונה עצמה שהיתה טובה למדי. אנחנו בכל מקרה רוצים עונה שלישית.

4. באמת כל הכבוד לערוץ 3 על ששידר את הפרק הנכון של "משמרת שלישית" השבוע מבלי לטעות. אתם רואים? כשרוצים, אפשר.

3. גם פרק סיום העונה של "הבית הלבן" איכזב עם מוות אחד מיותר, אחר מטופש והמון ניסיונות ליצור דרמה ודמעות איפה שאין. אחרי סוף העונה הראשונה ("מי נורה? מי נורה?") והשניה ("אדוני הנשיא, אתה מתכוון לרוץ לכהונה נוספת?") ציפינו ליותר.



2. לא ברורה לי מדיניות שידור פרקי הרכש בערוץ "ביפ". לאחר שלפני שבועיים דילגו על "פוקר" ב"מלקולם באמצע" שידרו את הפרק ביום חמישי האחרון. ביום ראשון האחרון שודר הפרק "להקשיב לפחד" ב"באפי" וביום חמישי האחרון שודר הפרק הקודם, "הצל". איך זה עובד לעזאזל?

1. פרק של "הפרקליטים" אמור היה להתחיל, לפי הפרסומים, בשעה 23:50. תוכניתו של קובי מידן הסתיימה בשעה 23:51. לאחר מכן שודרו פרומואים, אחר כך פרסומות ואחר כך שוב פרומואים. מייד לאחר מכן שודרה מהדורת חדשות חצות, שלאחריה - נכון - פרסומות ופרומואים נוספים. הפרק עצמו התחיל בשעה 00:11. כלומר, במשך עשרים דקות שודרו רק פרסומות, פרומואים ומהדורת החדשות. כעיקרון, אין לנו התנגדות שפרק של "הפרקליטים" לא ייקטע תשע דקות לאחר שידורו, אבל למה אי אפשר לפרסם את זה מראש?