המסך המפוצל

הממיר 15/2/03

ההברקה של ליאו, הלהיט של מיקי, הספיישל על באפי, התשוקות, הסקס, החובבנים והטיפשים

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 15-02-2003
40 תגובות
10. בפרק ששודר השבוע ב"מכושפות" שרובו היה מעין מחווה ל"באפי" (שבאותה עונה ערקה ל-UPN) עם עלילת הערפדים החביבה שלו, התעלה משפט מבריק אחד של ליאו על כל השאר: "ערפדים הוגלו מעולם השאול כבר לפני מאות שנים. ככל הידוע לי, הם חלק מרשת אחרת לגמרי עכשיו". גאוני.

9. "החיים זה לא הכל", הסיטקום המקורי הטוב ביותר בטלוויזיה, סיפק השבוע כמה רגעים של אושר עם הלהיט ההיסטרי של מיקי (עידן אלתרמן): "הריקנות הורסת, הא, הא, הריקנות גדולה, הא, הא, הריקנות חונקת, כן, כן, האושר בשלילה..." וגם "את בשבילי כמו מדפסת הלייזר של הנצח שלי"



8. הספיישל ששודר השבוע בערוץ E! על "באפי" היה עדכני ומעניין וכלל כמה ראיונות חביבים עם גיבורי הסדרה, כמו גם קטעים ממאחורי הקלעים של פתיחת העונה השישית. היה כיף.

7. יס במו"מ מתקדם להעלאת Star World. באמת שהגיע הזמן.

6. ערוץ 3 מעלה השבוע את אופרת הסבון "תשוקות" (Passions). אוהדי באפי מודים לערוץ מקרב לב. (assafTV)

5. השבוע נפרדנו כידידים מ"לילה גוב 2". בלי שום טינה, כעס או סכסוך. הפליא לסכם גוב עצמו במילה האחרונה שאמר בתוכנית: "מיצינו". בהחלט.

4. השבוע הגיעה לקיצה העונה החמישית של "סקס והעיר הגדולה". מישהו שם לב? למישהו אכפת? יש מי שמתאבל?

3. ערוץ 10 וחדשות 10 הביאו למסך רעננות בריאה וחיובית. רק חבל שבדבר אחד הם מחקים את הערוצים האחרים - ולאו דווקא בדבר החיובי: מבזק החדשות של 23:30 קוטע את התוכנית המשודרת באותה שעה. כיוון שמדובר גם בתוכנית קצרה ("סיינפלד", בדרך כלל), הפגיעה מפריעה עוד יותר. חבל. באמת. (assafTV)

2. בביפ החליטו לשגע את הצופים הקבועים של "מלקולם באמצע": כל פרק בסדרה אמור להיות משודר שלוש פעמים בשבוע: פעם ראשונה ביום ראשון ועוד שני שידורים חוזרים בחמישי ובשבת. ביום ראשון שלפני שבועיים (2/2/03) שודר הפרק "חג המולד" (מספרו: 48), בשבת שעברה שודר הפרק "פוקר" (49). ביום ראשון האחרון (9/2/03) שודר "העבודה של ריס" (50) כשביום חמישי שלאחריו (13/2/03) שודר שוב "חג המולד" (48). מה ישדרו היום? מה ישדרו מחר? חובבנים.



1. הביזיון הגדול ביותר אי פעם בערוץ 3: שלושה שבועות לפני תום העונה של "משמרת שלישית" שודר שם השבוע פרק סיום העונה. ולא רק זה, הוא אף לא נפתח בתחילתו, אלא רק עשר דקות לאחר פתיחתו. ב-21:50, כשקלטו בערוץ שהפרק "נגמר להם" מוקדם מדי, הם שידרו את עשר הדקות האחרונות של הפרק הנכון (החלק השני בקרוס אובר עם "אי אר"), כאילו חשבו שלא נרגיש. שום התייחסות, שום שקופית "סליחה על התקלה", שום הסברים. בושה וחרפה. ולא שכחנו להם את פאשלת וורנר.