המסך המפוצל

הקרוס-אובר הטוב ביותר

סיכום הסקר הקודם

מאת: Which Witch

פורסם: 25-01-2003
25 תגובות
צמד הפרקים Fool For Love/Darla, התחיל ב"באפי", עם סיפורו של ספייק על ימיו הראשונים עם חבורת הערפדים הידועה, והמשיך ב"אנג'ל" עם פרטים נוספים על מערכת היחסים המורכבת בין דרלה לאנג'ל/וס, במיוחד סביב התקופה בה קיבל חזרה את נשמתו. הגאונות בצמד הפרקים האלה, מלבד איכותם הגבוהה, היא בכך שיש להם ערך מוסף מעבר קרוס-אובר רגיל. מדובר בדרך כלל בעלילה שמתחילה בסדרה א' ואז עוברת לסדרה ב' וממשיכה שם. בפרקים אלו ראינו צד אחד של הסיפור בסדרה א', ואז חלקים מהסיפור מנקודת מבט שונה בסדרה ב'. כשראינו את נקודת מבטו של אנג'ל גילינו גם כמה דברים מדהימים על מצבו באותם ימים. הטוויסט הוא מבריק ומבוצע לעילה. אין ספק שמגיע לקרוס-אובר הזה את המקום הראשון בסקר, עם 34% מהקולות.

במקום השני ניצב הקרוס-אובר Pangs/I Will Remember You, וזאת בסתירה לסיבות שבגללם זכו FFL/D. מדובר בקרוס-אובר פחות מתוחכם, מפני שאין פה למעשה שום עלילה שמתחילה בסדרה אחת ומסתיימת, או אפילו ממשיכה, בשנייה. ב-Pangs מגיע אנג'ל לסאנידייל ועוקב אחרי באפי כל הפרק. כל הסקוביז פוגשים אותו מלבדה, ורק ברגע האחרון של הפרק היא מגלה שהוא היה שם. בפרק המשלים (כביכול), IWRY, מגיעה באפי לדרוש הסבר לכך שאנג'ל לא אמר לה שהוא בסאנידייל. בכך מסתיים, למעשה, החלק הקרוס-אוברי של העניין, ומתחיל החלק הסטאר-קרוסי של העניין... הא הא. החשיבות שלו כקרוס-אובר היא בעצם מחווה לאהבה הבאפי-אנג'לית הגדולה, ו-IWRY נתן למעריצים הצצה לעולם של "מה יכול היה להיות אילו". ל-21% מהמצביעים זו הייתה סיבה מספקת להכתיר אותו כ"הקרוס-אובר הטוב ביותר".

מיד אחריו, עם 20% מהקולות, ניצבת הבדיחה הקטנה של מחברת הסקר - אני. למרות ששלוש העונות של "באפי" הן כמובן לא קרוס-אובר בשום צורה ואופן ואינן באמת בחירה לגיטימיות, רבים הצביעו להן לגמרי ברצינות (או שלא?). זה בטח אומר משהו על הגעגועים לסדרה כפי שהייתה פעם, אבל אני לא בטוחה מה.



14% מהקולות הלכו לפיית', שהתעוררה מהקומה ב"באפי", עשתה בלגן, ברחה ל"אנג'ל", שם עשתה עוד קצת בלגן, לפני שנשברה והודתה שכל החיים האפלים האלה די נמאסו עליה. בדרך זכינו לראות אותה משתעשעת בתפקיד באפי, מענה את ווסלי, מוצאת הבנה ואהדה אצל אנג'ל, וגורמת לבאפי לבוא שוב לבקר ב-LA, ואף להתעמת עם אנג'ל על כמה נקודות חשובות (שבעקבותיהן הוא נוסע, שוב, לבקר אותה בסאנידייל). בתחילת העונה השניה של "אנג'ל" גם שמחנו מאוד להיות מופתעים, כשאנג'ל הגיע לכלא לבקר את פיית'.

The Harsh Light of Day/In The Dark, שהיה הקרוס-אובר הראשון הגדול בין הסדרות, קיבל 6% מהקולות. באפי שולחת את אוז להביא לאנג'ל את טבעת אמרה, וספייק שחושק בטבעת מגיע אף הוא, נחוש בדעתו לקבל אותה חזרה. עיקר הגדולה של הפרק הוא ברגעיו הראשונים, בו צופה ספייק מגג בניין על אנג'ל ופועלו, ונותן קומנטרי לגלגני ומצחיק בטירוף. כמו כן, אוז ואנג'ל נפגשים בלקוניות אופיינית, ואנג'ל קשור במחסן ומעונה שעות ארוכות. YEY!

אחרונה וחביבה באמת, נמצאת שיחת הטלפון שלא התקיימה בפרקים הראשונים של עונות 4/1. בהתחלה ראינו את באפי עונה לשיחת טלפון, אך איש לו עונה לה מעבר לקו. אחרי שכבר הספקנו לשכוח שזה קרה, אנו צופים בפרק המקביל ב"אנג'ל", ומגלים שזה היה בעצם הוא, שהתקשר אך לא הצליח לדבר, כמנהג אהובים מתגעגעים במערכות יחסים שלא-נועדו-להתקיים. אאוצ'.... שיחת הטלפון קיבלה 5%.




192 מצביעים השתתפו בסקר