המסך המפוצל

הממיר 25/1/03

שוטטות, שי ודרור, המגן, החיים זה לא הכל, ספיישל המיליון בכספת, הבחירות וליאור נרקיס

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 25-01-2003
35 תגובות
10. האנשים שמאחורי "שוטטות" החליטו להוציא מארז DVD שיכלול את שתי העונות של הסדרה. כמו כן יכללו שם סצינות שירדו בעריכה, רצועת במאי לכל פרק וקטעי פספוסים. כל הכבוד על היוזמה.

9. שי ודרור הצליחו להציג מסמך טלוויזיוני נדיר בראיון עם נועם פדרמן. לקרוא ולא להאמין.

8. יום הבחירות בפתח וכל הערוצים משקיעים בנוסף למשדרי החדשות, גם בסרטים, תוכניות בידור, תעודה ועוד. מי שיבחר להישאר כל היום מול הטלוויזיה עוד עלול להחמיץ את הקלפי בגלל המגוון המצפה שם. מגדילה לעשות חברת הלוויין YES שבנוסף לתוכניות מיוחדות ביס פלוס ובבריזה, משדרת ברצף לא פחות מחמישה (!) סרטים חדשים בהקרנת בכורה, החל מ-12:00 בצהריים. רגע, אמרנו "כל הערוצים"? התכוונו לערוצים 1,2,10 וערוצי יס. בכבלים עסקים כרגיל. למעט ספיישל בחירות מיוחד של יצפאן בערוץ 3 שישודר מוקדם מהרגיל, בשעה 21:00 (ב-22:00 כידוע, המדגם), לא יצאו בכבלים מגדר הרגיל לקראת יום הבחירות. עכשיו אתם מבינים למה אני אוהד את קבוצת יס? (assafTV)

7. בשבת האחרונה החל ערוץ 3 את שידורה של "המגן", דרמת משטרה חדשה, שהתגלתה כסדרה מצויינת. יום למחרת גרפה "המגן" את פרס גלובוס הזהב. מייקל צ'יקיליס, הכוכב הראשי של הסדרה זכה בפרס השחקן הטוב ביותר בסדרת דרמה.



6. שיאי רייטינג 1: "החיים זה לא הכל", הסיטקום של טלעד, מגביר את כוחו משבוע לשבוע. אחרי שב-15/1/03 נרשם שיא של 23.6%, נשבר השבוע שוב השיא והתייצב על 25.1%. כל הכבוד.

5. שיאי רייטינג 2: ספיישל המיליון הבטוח ב"הכספת החדשה" רשם את שיא חדש של 28.9% בקרב משקי בית יהודיים. בסיבוב האחרון, בו התמודד משתתף מהבית נרשם שיא צפייה של 36.7% רייטינג.

4. הקדם-אירוויזיון הפרטי, שנערך לליאור נרקיס השבוע, היה פשוט גרוע. העמדת רקדנים מביכה, שירים מטופשים, חוסר מקצועיות ועוד. רק עדן הראל המקצוענית ואישיותה הכובשת הצילו את האירוע המיותר הזה.
(assafTV)

3. שידורי תעמולת הבחירות לכנסת, שעולים לנו מיליוני שקלים, זוכים לאחוזי צפייה שיורדים והולכים. מה דעתכם לוותר עליהם לחלוטין ולחסוך לנו כסף ועצבים?

2. בשבת האחרונה התחיל השידור החוזר לפרק של "מלקולם באמצע" בביפ בשעה 19:50, למרות הפירסום גם בעיתונים וגם בממיר הדיגיטלי שהוא אמור להתחיל בשעה 19:55. בהתחשב בעובדה שאורך הפרק הוא כעשרים דקות, מדובר בהחמצה של רבע פרק, עבור מי שמסתמך על לוחות השידורים.

1. הכבלים טרם פתרו את הסכסוך עם "וורנר". כלומר הם גם שילמו להם מחיר כפול, גם העלו לנו את מחירי החבילות וגם, בסופו של דבר, לא משדרים לנו את הסחורה המובטחת.