המסך המפוצל

הממיר 10

על ערוץ 10, על זאב רווח והבורקס, הכי טעים שיש וזירת הפשע שנעלמה לה לפתע פתאום

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 07-12-2002
28 תגובות
10. שבוע שני ברציפות שערוץ 10 מקבל את הציון 10. בשבוע שעבר זה היה בגלל קניית "24", הפעם דווחנו על קניית סדרת הבת של "באפי", "אנג'ל". מסע ההתאוששות של הערוץ נמשך.

9. התוכנית ששודרה השבוע ב"הכי טעים שיש" היתה מצוינת כשלרגל חג החנוכה הביאו לשם את אסי וגורי שעשו בלאגנים במטבח, העיפו אוכל והירבו להפריע. בסוף הם קיבלו סביבונים של פאפ"ס (פקח אני פורק סחורה), ומאל"ק (משה אתה לא קיפוד). היה חמוד לאללה.

8. היום, מוצ"ש 7/12/02, תעלה סדרת דרמה ישראלית חדשה, "מיי פירסט סוני". הפרומואים נראים מבטיחים, היוצרים כבר הוכיחו את עצמם בתחום ונראה שמדובר במשהו טוב. כדאי לשים לב.



7. הפרסומת החדשה לבורקס בהשתתפות זאב רווח ("מיאו, חתולה") זוכות לקונצנזוס מכל כיוון. הגדיל לעשות Ynet שהחליט שמדובר בפרסומת מופתית. לא פחות. אז נכון, מדובר בפרסומת חביבה להפליא, אבל מופתית? לא הגזמנו?

6. ערוץ 10, במהלך מתבקש נוסף, הזיז את "סיינפלד" חצי שעה אחורה לשעה 23:00. ממש אפשר לראות את השינוי בגישה של הערוץ.

5. השעשועון היומי החדש של ערוץ 1 בהנחיית דידי הררי נראה חביב ולא ממש מזיק, למרות קונספט לא חדשני במיוחד.

4. ערוץ 10 ממשיך לייצר משדרי כדורסל מושקעים ומעוצבים להחריד, ממש כמו ביבשות מעבר לים. כך קורה שבכל יום חמישי, אני כבר ממש מצפה לראות את כתבת הרקע או הפרומואים המעולים, אפילו מאיר איינשטין נהפך לנסבל יחד עם הציוות המוצלח בדמותו של עופר שלח המהימן. אז למה לכל הרוחות מכבי חייבים להפסיד? (מיקי גלין)

3. באולפן שישי שידרו כתבה מרתקת על הקרב בין תנובה לשטראוס בעקבות יציאתו לשוק של קוטג' חדש של שטראוס לשוק. ובצירוף מקרים "מדהים", נחשו מה היתה הפרסומת הראשונה ששודרה לאחר היציאה לפרסומות? נכון. קוטג' תנובה. (assafTV)

2. אז נכון, בשבוע שעבר היה משחק שביטל את שידור הפרק השבועי של "זירת הפשע" בערוץ 1. אבל השבוע? שודר סרט ישראלי. עם כל הכבוד לעידוד ההפקה המקורית - לא היו יכולים בערוץ הראשון למצוא שיבוץ אחר ולתת לנו את מנת הפשע השבועית שלנו? (assafTV)



1. לטלעד יש את "זהות בדויה", את "Scrubs" ואת העונה החדשה והאחרונה של "תיקים באפלה", אבל הם מתעקשים לא למצוא לשתי הסדרות הללו, שכל כך הרבה צופים מחכים להן, מקום בלוח השידורים. ביום ראשון האחרון שודר הפרק האחרון בסדרת הדרמה הרפואית "בשליחות החיים". המשבצת התפנתה. מה משדרים בטלעד ביום ראשון הקרוב במשבצת זו? נכון שידור חוזר לשני פרקים רצופים של "זהבי מחפש תשובה". שימשיך לחפש. אם הוא לא מצא עד עכשיו, כנראה שלעולם לא ימצא.